колеги преди 15000км си смених заден лагер-главина за 100лв, от Ауто плюссега отново бучи... същия, за тези км нито един от останалите лагери не се е обадил...изводите са за вас, явно е по-добре да смениш с олигинална част втора употреба отколкото с "нова" пп забелязал съм го и с термостатите, и с накрайници, абе няма управия в тази държава
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Частите и България
Collapse
X
-
Вярно и логично обеснение няма, амортисьорите на служебното канго са на 140 000км. по родните пътища, а на корсата са на 80 000 и все още са перфектни, докато амортисьори сложени в БГ рядко издържат повече от 20 000.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Резервните части са направени, за да се сменят. Колкото по-често, толкова по-добре за производителя им Де да беше това вярно само за авточастите... Като цяло нивото на качеството падна в последните 10-тина години. На всичко. Като почнем от храните (има отделна тема за това) и стигнем до колите - чисто нови коли, на по 5-10 хил. км пълнят сервизите.
Коментар
-
Истината е че за съжаление в България няма абсолютно никакъв контрол върху вноса на резервни части.Никъде не се проверяват,не се подлагат на никакви проверки,не се знае от къде идват и кой ги е произвел.А именно в Турция се произвеждат едни от най-качествените части,но за съжаление точно те минават само транзит през БългарияFiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Явор Митев
Истината е друга....фирмената политика на автомобилостроителите се промени коренно. Именно за това, което казва Деян. Никой няма сметка да ви прави уникално здрава Жигула, която да въртите 30 години. В момента всичко се прави некачествено или поне колкото да изкара някакви си 70-80 000 км. Иначе кой ще купи нова кола, кой ще купува части...къде е оборота на производителя.Давам пример. Последните пет години смених четири чисто нови коли. От нисък клас и една от среден клас. Ами никоя не може да се сравни с качеството, комфорта и т.н. на една 10 годишна....Капа. Съвсем сериозно и отговорно го заявявам. Имах удоволствието да покарам такава кола и буквално се ужасих. Нищо общо с Линея, Дачия, Шевролет...ама нищо. Всичко, произведено след 2000 година / е...айде почти / е аут. Траш и нерви...
Коментар
-
абе да ти кажа върни годините малко назад - за мен наистина здрави коли саголф 2, поло 6Н - последното здраво що годемерцедес 124 - железенбмв е30субару, хонда сивик - 6 генерация мисля, че се води - 97годслед 97 здрав ФВ няма и Меро също...а за италианките не коментирам, просто съм много пристрастен и доста бих ги нахранил... логерите първо ще ги прегресирам пък после ако нещо пак вият ще ги сменям здраве да е.. италианското хоро е доста интересно и в никакъв случай евтиноA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Ама и вие сте чудни... всичките. Ами нали ако произвеждате уникално яка и издръжлива далверка и тая далаверка никога не дойде при вас за поддръжка, резервни части - какво ще правите? Ще умрете от глад...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
аз говоря само за нашата родина, където гумите на 3 години вече са нагорели и напукани от старост, а в момента имам едни немски от 2001 година, които нямат една бразда по тях, говоря просто какво се внася у нас за "качествено" и "оригинално"A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Имах един Форд Ескорт. Започна да му вие лагер. Н.п. ще го сменя. Купувам си нов от ЕЛитен магазин за Авточасти, дадох 33 лв (незнам дали са много преди не бях сменял) Отивам в сервиз да ми го сменят, заден ляв е лагера, смяна всичко. Ето го и проблема след 2 000 километра пак почна да вие и не само виеше а беше толкова силно че не се чуваше музиката и какво си говориме в колата. Смених го пак, пак 33 лева за лагер и пари в сервиза. Сега не знам как е, продадох колата почти веднага след това
--------------------
Коментар
-
_жоро_ написа:Истината е че за съжаление в България няма абсолютно никакъв контрол върху вноса на резервни части.Никъде не се проверяват,не се подлагат на никакви проверки,не се знае от къде идват и кой ги е произвел.А именно в Турция се произвеждат едни от най-качествените части,но за съжаление точно те минават само транзит през БългарияFiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар