Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ивеко Дейли - никога повече

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Карам служебен бус Мерцедес производсво 1990г сега е на 180 500 км плюс един превъртян километраж ,адски здрава и много маневрена машина и ще искара повече от новите Ивекота които купиха миналата година .Точно този модел за който и колегата е пуснал темата след 13 месеца експлатация са по големи развалини от колкото Мерцедеса на 19 г.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #17
      Проблема дето имате са два основни. 2.1 моторите са на Пежо и са рехави за жалост. Втория проблем с чупенето на турбини се дължи на едно простичко нещо което явно хората дето ги кара не спазват. Гасят ги още преди да са спрели и като ги запалят направо рапат педала в ламарината! Изрично за тези мотори е казано, че преди да се гасят трябва да се изчаква малко за да може турбината да не остава без масло, не трябва да се форсира на място без причина и след запалването да не му се подава газ до край още веднага. Ако не се спазва се съсипва турбината защото тя остава без мазане в тези моменти и това води до ранната и смърт. Ако човек се грижи за машината няма да има проблеми. Ето за пример бащата на колегата Торнадо. Тука в една местна фирма се хвалеха преди време как тествали служебните коли като нарочно ги блъскали в дупките. А в друга фирма в която работех от 10 човека дето карахме един Форд Транзит само аз съм го проверявал всеки път преди да го подкарам има ли масло, анифриз и т.н. Никой друг не го поглеждаше.
      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
      Land Rover Discovery 2.5TD '94
      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
      EX: Fiat Regata 1.7D '84

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        § 3. Задължението за оборудване с тахографи влиза в сила както следва: 7. за автомобилите за превоз на товари на територията на Република България, които самостоятелно или в състав от пътни превозни средства, имат допустима максимална маса над 3 500 kg но не повече от 12 000 kg от 31.ХІІ.2006 г.
        Това в каква връзка е? За тов че трябва да се осъществява контрол ли? За какъв контрол става въпрос като самите фирмаджии поощряват тази зверщина като на клипчетата . Като му направят на шофьора график и маршрут из страната, който и с 200 не можеш да го изпълниш......и ако може без да спиш......но това е друга тема.Аз не коментирам колега дали имат или нямат тахограф, знам че от него може да се извлече много инфо относно това как е карана колата.....По скоро искам да кажа, че едни и същи хора карат различни коли и факта си е факт - Ивекото (или поне тези които имаме ние) не струват.......

        Коментар


          #19
          Buch написа:
          Tornado написа:
          § 3. Задължението за оборудване с тахографи влиза в сила както следва: 7. за автомобилите за превоз на товари на територията на Република България, които самостоятелно или в състав от пътни превозни средства, имат допустима максимална маса над 3 500 kg но не повече от 12 000 kg от 31.ХІІ.2006 г.
          Това в каква връзка е? За тов че трябва да се осъществява контрол ли? За какъв контрол става въпрос като самите фирмаджии поощряват тази зверщина като на клипчетата . Като му направят на шофьора график и маршрут из страната, който и с 200 не можеш да го изпълниш......и ако може без да спиш......но това е друга тема.Аз не коментирам колега дали имат или нямат тахограф, знам че от него може да се извлече много инфо относно това как е карана колата.....По скоро искам да кажа, че едни и същи хора карат различни коли и факта си е факт - Ивекото (или поне тези които имаме ние) не струват.......
          Във връзка с неразумното шофиране на бусовете е.Какво постига високата скорост?По голяма печалба или голям разход за горива и резервни части?
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            аиде и от мен дума за ивеко Вуичата си купи едно ивеко (камион) та тои го зе 2001г а тои по производство е 1995.е случи се така че натоварен с 12 тона скална маса чудото зе та скъса КОЛЯНОВ ВАЛ това нещо ме озадачи до неузнаваемост как така коляновиаят вал се скъса дааа на две части беше като го свалихме после.друга случка натоварен с 11 тона жито чудото ПОМЛЯ скоростите от 12 скорости нищо не остана .като ги сввалихме вътре си имаше масло иии голяма купчина перчета метале и тва ме учуди страшно За сравнение бащата караше една Европа по същия начин - абе при нея нищо бе нищо ама па тя си незнаеше и годините горката
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #21
              ivan_will написа:
              Колега би ли обяснил каква е разликата от бусовете 2001 и твоят - 2004? ако изобщо има такава? И ако знаете каква е разликата от тези, които са след 2005 година?Обмислям да си закупя бус Ивеко и затова сега проучвам.
              Знам едно - гледай да е френска сглобка

              Коментар


                #22
                Нашия Ивеко Дейли си го получихме в края на миналата година (но с големия двигател ако не се лъжа 3.0 Дизел 180 коня) и до сега два пъти ни сменят акумулатора. Добре се държи за сега, на дълъг път прави 16 на сто разход. Не може да му се изключва ограничителя на 90км/час! Не можеш и да си го купиш без такъв ограничител!
                F31 BMW 320d

                Коментар


                  #23
                  Колеги дайте някакъв съвет - Кой от моделите на Ивеко е най-надежден - отношение цена-двигател-разход на гориво-товароносимост? Кажете нещо за меделите: 35s13, s14 ? И каква е разликата м/у моделите 2000г. и тези 2005г. ?
                  Купувам стари мотоциклети производство преди 1950г.(всякакви, с липси и др.) - л.с. за контакти.

                  Коментар


                    #24
                    Днес за пореден път фирмения Сервиз на Ивеко в Люлин и неговите служители, доказаха колко са некомпететни, некадърни и нагли, ако трябва да се изразя меко...... Сагата започна вчера когато светна датчика на таблото - за смяна на накладките. И понеже нямаше как (за пореден път) се наложи да отидем за смяна в Ивеко. Та това се случва в 12,00ч. От сервиза ми се обадиха в 14,30 да кажат че са за смяна: 2 бр. дискове отпред, 2 бр. дискове отзад и накладки комплект предни и задни - разбира се трябва да се смени всичко накуп отново. При поредното запитване за цени направ щях да припадна - 3000лв.!!!!!!!!!!!!! Сигурно са от титан със златен обков. Но понеже нямаше накъде и хоп айде склонихме да ги сменят, нямаше време да търсим друг сервиз и части, защото този бус ако спре дори и за един ден - загубите са още по-големи.....В един момент обаче се оказва ......че нямат предни спирачни дискове и сега ги питам какво ще правим, а те ми казват следното: "сега ще ви сменим задните дискове и накладки и отпред само накладките, ще поръчаме предните и като дойдат ще ги сменим" Та те сами си противоречаха ....първо казаха, че трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО всичко да се смени веднага! Тогава реших да се разтърся ...... и за 30 мин. намерих и предните дискове и то на цена почти 2,5 пъти по - ниска! С триста зора в сервиза се съгласиха да ги сменят, като отговора беше, че не дават гаранция за части закупени от другаде......... ЩО ЗА ПРОСТОТИЯ Та да не би на техните части да има гаранция!!! Аз така и ги попитах: "Това значи ли че ако накладките, сложени и купени от тях ми се "подпалят" ще ми ги сменят безплатно" И отговор на компетентните: "Гаранция имат само някои оригинални части и агрегати като например скоростна кутия и двигател" "Та както и да е .....смениха ги и днес сутринта си взихме буса............ИИИИ след 50м.................обратно в сервиза - тресе предницата та ще получиш комоцио, не работи километража и свети лампата за проблем в компа!!!!! И разбира се .............бърз обратен и отново при приемчика.......Та отново чакане и влизане в "БОКСОВЕТЕ НА ВЕЛИКИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ" След 1 час проблемите бяха отстранени и ни върнаха буса, който беше ок. Та на въпроса ми към приемчика какво му беше - не беше отговорено конкретно, а с думите от сорта "това е често срещан проблем"! А кое и защо е често срещан проблем така и не разбрахме. За мен обяснението е само едно - някой просто не си беше свършил работата. А последствията за кого са? - естествено за нас - ново забавяне на доставки за наши клиенти, неустойки и т.н. Питам аз сега кой е виновен и кой трябва да плати за всичко това? Това е поредното доказателство за некадърност както на сервизните работници, така и на тези които ги управляват разните му там началници и биг босове, които се крият като мишоци.....Такива неща в нормалните държави се компенсират по подобаващ начин............ най-малкото със ИЗВИНЕНИЕ за причиненото неудобство!

                    Коментар

                    Working...
                    X