Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ивеко Дейли - никога повече

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ивеко Дейли - никога повече

    Искам да споделя нашата фирмена практика. Купихме си три нови Ивеко Дейли 2,1HPI 2007 г. с новата маска.....всичко беше добре в рамките на една година - регулярни сервизни обслужвания в Чефин - Ивеко, само хубави масла и т.н. ...и т.н.....Лично съм се убедил, че "служебна кола умора няма" кой как се качи "газ до дупка"....но въпреки това.....та така мина една година и се почна със всичките едновременно (все едно се бяха наговорили): то не бяха проблеми в електрическата система (най-смешното е че сигурно сме сменили над 100бр. крушки от най-различни марки, преди и след многото и ремонти и ефект никакъв - горят непрекъснато). Непрекъснато се бъгват с некви грешки тия техни компове и свети като в дискота вътре. Друг проблем са издухали турбини - 2 бр. - вярно е че сигурно ги скъсват от газ и че са на 140 000км. но въпреки всичко! Едната се сдуха още на 60 000км . и оправданието в сервиза беше заводски дефект, но гаранцията не го покриваше!!! Последните проблеми са свързани със спирачната ситема - имат много слаби спирачни апарати особено отзад. Да не говориме за трансмисия и окачване...............оф изморих се Най гадното обаче е че във фирмата имаме 2 Транспортера Т4 - горките не си знаят годините и километрите - на единия на километража пишеше наскоро 428 000, а другия е на повече със сигурност. Е с тях проблеми няма . Стандартни неща . И като сметне човек сервизните разходи за едното и за другото излиза че поддръжката на Ивеко и 4 пъти!!! по-скъпа от Т4, и то поради факта че все нещо му се чупи.А пък да не Ви говоря за сервиза на Ивеко......... Няма по-нагли и отвратителни хора....А пък цифри!!!!!! свят да ти се извие. И само за информация - наскоро сменяхме накладки комплект. Цената им беше предни 280 лв. с ДДС, а задни 325 лв. с ДДС. За тези дето не знаят те са дискови и отпред и отзад. Проверих цени в магазин за авточасти и ми обявиха цена от................60лв! предни с ДДС!Не знам какво да кажа просто.......Едно със сигурност знам - Ивеко вече никога, жалко че е във фамилията на Фиат

    #2
    Абсолютно споделям мнението ти колега,мойто служебно Ивеко на което се воза вече половин година едвам го издържам Дистрибутор на Виктори съм и по цял ден с колегата берем ядове с гнусната машина! Учудващо е,че нашето Ивеко е на 35000 и всичко вече се е скапало - спирачки никакви,никаква мощност,окачването е пред разпадане и се тресеме вътре като в каруца,страничната врата не помня вече колко пъти се измъква от пантите,не помня също и колко дръжки сменихме По принцип си го пазиме,защото с него си изкарваме хляба,но просто това е най-несполучливия автомобил правен от италянец обслужването в Чефин наистина е абсурдно скъпо,бавно,а служителите....хахаха,колегата по цял ден ме бъзика за италянските "кошници" и лошото е,че Ивеко оправдава този мит за съжаление

    Коментар


      #3
      VW определено имат по-добра представа по отношение на бусовете.

      Коментар


        #4
        а за отношението на персонала кам клиентите в офицялния им сервиз в Дружба е под сякаква критика. Много мръсни животни са там.

        Коментар


          #5
          Аз ще дам оценка 10 по десетобалната система за самата машина.Баща ми го управлява от 2004 година януари месец от километраж около 100-200 км. сега в момента е на 360000 км.Няколко по крупни ремонта са:1.Смяна каре на кардана на 50000 км.- гаранцията го покрива.2.Ремонт на цялото предно окачване на 340000 км.3.Смяна на спирачни дискове и накладки един път.На машината не е сменян съединител,маслото се сменя редовно с Ураниа,ангренажен ремък и ролки редовно се подменят.Да не споменавам колко пъти е претоварвано на къси разстояния.В момента камиончето се държи отлично и пали в най-големите студове без проблем без да са подменяни подгревните свещи.Разхода на гориво е отличен като се има в предвид ,че се налива само Ромпетрол.В най-големите снегове и поледици системата против приплъзване на двигателните колела се справя отлично.АБС работи перфектно.С две думи много добра машина.Забравих да спомена ,че двигатела е 2,5 Униджет.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Колега би ли обяснил каква е разликата от бусовете 2001 и твоят - 2004? ако изобщо има такава? И ако знаете каква е разликата от тези, които са след 2005 година?Обмислям да си закупя бус Ивеко и затова сега проучвам.
            Купувам стари мотоциклети производство преди 1950г.(всякакви, с липси и др.) - л.с. за контакти.

            Коментар


              #7
              Най-важното за машината е да се стопанисва от един водач който я пази и поддържа разбира се ако фирмата може да си го позволи.Такива бусове които се управляват от личности взели книжка и ги яхнали със скорости от 120 и нагоре не ми ги хвали.Не може един бус да ме натиска да ме изпревари на прохода Шипка/свикнах им вече убивам им скоростта преди завоя и после не ги виждам по 1-2 километра/ и после да искаме от него да е читав.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршее
                Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                Коментар


                  #9
                  6ma7ka7a написа:
                  Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршее
                  И се чудете после собственици на фирми защо бусовете ви са скапани.Тия келеши не знаят какво правят.Питам аз този бус тахограф има ли?Ограничител на скоростта има ли или просто предпазитела се маха и гас до дъно?
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    И после фиат не стават ами то която и кола така дасе кара ще се скапа ебе никой не му пука нема контрол.
                    Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                    Коментар


                      #11
                      sehnsucht написа:
                      ... просто това е най-несполучливия автомобил правен от италянец охахаха,колегата по цял ден ме бъзика за италянските "кошници" и лошото е,че Ивеко оправдава този мит за съжаление
                      Вероятността този автомобил да е правен от италианец е минимална.Ивеко се произвеждат в 49 завода по целия свят, вкл. Австрия, Унгария, Турция, Франция, Испания, Египет, Иран, Русия, Либия, Етиопия, Заир, Аржентина, Виетнам, Венецуела, Китай и др.Двигателите се правят само в 3 завода обаче - двата са в Италия, а третия във Франция.

                      Коментар


                        #12
                        Immortal написа:
                        sehnsucht написа:
                        ... просто това е най-несполучливия автомобил правен от италянец охахаха,колегата по цял ден ме бъзика за италянските "кошници" и лошото е,че Ивеко оправдава този мит за съжаление
                        Вероятността този автомобил да е правен от италианец е минимална.Ивеко се произвеждат в 49 завода по целия свят, вкл. Австрия, Унгария, Турция, Франция, Испания, Египет, Иран, Русия, Либия, Етиопия, Заир, Аржентина, Виетнам, Венецуела, Китай и др.Двигателите се правят само в 3 завода обаче - двата са в Италия, а третия във Франция.
                        Наистина двигателя си го бива :D та да кажа и аз една добра дума за Ивеко. И съм сигурен на 90%, че сглобката е Турска. Това е вместо ФИАТ да Караш DOGAN и двата изглеждат еднакво (почти де ), но разликата е мноооооого голяма......Когато ги купувахме (аз препоръчах да купим точ4но Ивеко, защото старите Ивека бяха железни) ни казаха че са френски и ни убеждаваха ,че в Турция се правят само пътническите разновидности и после като ги взехме - бъкани с турски части - като почнеш от пластмасите та свършиш с прозорците.......А никой не може да ме убеди, че пипне ли "съседа" - излиза нещо читаво, нищо че са много напред пред нас Българите......

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          6ma7ka7a написа:
                          Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршее
                          И се чудете после собственици на фирми защо бусовете ви са скапани.Тия келеши не знаят какво правят.Питам аз този бус тахограф има ли?Ограничител на скоростта има ли или просто предпазитела се маха и гас до дъно?
                          Никой от 5-те буса няма тахограф. 3 -те Ивека са с фабрични ограничители до 130км. Но аргумента ми е следния: същите тези "шофери" карат и Т4 - ките, а при тях няма проблеми, нищо че са ветерани......... и са на 4 -пъти повече километри

                          Коментар


                            #14
                            § 3. Задължението за оборудване с тахографи влиза в сила както следва: 7. за автомобилите за превоз на товари на територията на Република България, които самостоятелно или в състав от пътни превозни средства, имат допустима максимална маса над 3 500 kg но не повече от 12 000 kg от 31.ХІІ.2006 г.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              6ma7ka7a написа:
                              Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршее
                              И се чудете после собственици на фирми защо бусовете ви са скапани.Тия келеши не знаят какво правят.Питам аз този бус тахограф има ли?Ограничител на скоростта има ли или просто предпазитела се маха и гас до дъно?
                              Маха се, маха се... със 160 по Хемус и пита за още, само че Боксер. Още нищо му няма, но предполагам наистина е от карането. Едно е да караш с тази скорост празен за момент - друго е да ръчкаш бус като лека кола.6 скорости, дълго и високо...невероятно удоволствие от карането - страшно удобно. Аз съм влюбен в тези автомобили.

                              Коментар

                              Working...
                              X