Искам да споделя нашата фирмена практика. Купихме си три нови Ивеко Дейли 2,1HPI 2007 г. с новата маска.....всичко беше добре в рамките на една година - регулярни сервизни обслужвания в Чефин - Ивеко, само хубави масла и т.н. ...и т.н.....Лично съм се убедил, че "служебна кола умора няма" кой как се качи "газ до дупка"....но въпреки това.....та така мина една година и се почна със всичките едновременно (все едно се бяха наговорили): то не бяха проблеми в електрическата система (най-смешното е че сигурно сме сменили над 100бр. крушки от най-различни марки, преди и след многото и ремонти и ефект никакъв - горят непрекъснато). Непрекъснато се бъгват с некви грешки тия техни компове и свети като в дискота вътре. Друг проблем са издухали турбини - 2 бр. - вярно е че сигурно ги скъсват от газ и че са на 140 000км. но въпреки всичко! Едната се сдуха още на 60 000км . и оправданието в сервиза беше заводски дефект, но гаранцията не го покриваше!!! Последните проблеми са свързани със спирачната ситема - имат много слаби спирачни апарати особено отзад. Да не говориме за трансмисия и окачване...............оф изморих се Най гадното обаче е че във фирмата имаме 2 Транспортера Т4 - горките не си знаят годините и километрите - на единия на километража пишеше наскоро 428 000, а другия е на повече със сигурност. Е с тях проблеми няма . Стандартни неща . И като сметне човек сервизните разходи за едното и за другото излиза че поддръжката на Ивеко и 4 пъти!!! по-скъпа от Т4, и то поради факта че все нещо му се чупи.А пък да не Ви говоря за сервиза на Ивеко......... Няма по-нагли и отвратителни хора....А пък цифри!!!!!! свят да ти се извие. И само за информация - наскоро сменяхме накладки комплект. Цената им беше предни 280 лв. с ДДС, а задни 325 лв. с ДДС. За тези дето не знаят те са дискови и отпред и отзад. Проверих цени в магазин за авточасти и ми обявиха цена от................60лв! предни с ДДС!Не знам какво да кажа просто.......Едно със сигурност знам - Ивеко вече никога, жалко че е във фамилията на Фиат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ивеко Дейли - никога повече
Collapse
X
-
Абсолютно споделям мнението ти колега,мойто служебно Ивеко на което се воза вече половин година едвам го издържам Дистрибутор на Виктори съм и по цял ден с колегата берем ядове с гнусната машина! Учудващо е,че нашето Ивеко е на 35000 и всичко вече се е скапало - спирачки никакви,никаква мощност,окачването е пред разпадане и се тресеме вътре като в каруца,страничната врата не помня вече колко пъти се измъква от пантите,не помня също и колко дръжки сменихме По принцип си го пазиме,защото с него си изкарваме хляба,но просто това е най-несполучливия автомобил правен от италянец обслужването в Чефин наистина е абсурдно скъпо,бавно,а служителите....хахаха,колегата по цял ден ме бъзика за италянските "кошници" и лошото е,че Ивеко оправдава този мит за съжаление
-
Аз ще дам оценка 10 по десетобалната система за самата машина.Баща ми го управлява от 2004 година януари месец от километраж около 100-200 км. сега в момента е на 360000 км.Няколко по крупни ремонта са:1.Смяна каре на кардана на 50000 км.- гаранцията го покрива.2.Ремонт на цялото предно окачване на 340000 км.3.Смяна на спирачни дискове и накладки един път.На машината не е сменян съединител,маслото се сменя редовно с Ураниа,ангренажен ремък и ролки редовно се подменят.Да не споменавам колко пъти е претоварвано на къси разстояния.В момента камиончето се държи отлично и пали в най-големите студове без проблем без да са подменяни подгревните свещи.Разхода на гориво е отличен като се има в предвид ,че се налива само Ромпетрол.В най-големите снегове и поледици системата против приплъзване на двигателните колела се справя отлично.АБС работи перфектно.С две думи много добра машина.Забравих да спомена ,че двигатела е 2,5 Униджет.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колега би ли обяснил каква е разликата от бусовете 2001 и твоят - 2004? ако изобщо има такава? И ако знаете каква е разликата от тези, които са след 2005 година?Обмислям да си закупя бус Ивеко и затова сега проучвам.Купувам стари мотоциклети производство преди 1950г.(всякакви, с липси и др.) - л.с. за контакти.
Коментар
-
Най-важното за машината е да се стопанисва от един водач който я пази и поддържа разбира се ако фирмата може да си го позволи.Такива бусове които се управляват от личности взели книжка и ги яхнали със скорости от 120 и нагоре не ми ги хвали.Не може един бус да ме натиска да ме изпревари на прохода Шипка/свикнах им вече убивам им скоростта преди завоя и после не ги виждам по 1-2 километра/ и после да искаме от него да е читав.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршееFiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
6ma7ka7a написа:Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршееFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
sehnsucht написа:... просто това е най-несполучливия автомобил правен от италянец охахаха,колегата по цял ден ме бъзика за италянските "кошници" и лошото е,че Ивеко оправдава този мит за съжаление
Коментар
-
Immortal написа:sehnsucht написа:... просто това е най-несполучливия автомобил правен от италянец охахаха,колегата по цял ден ме бъзика за италянските "кошници" и лошото е,че Ивеко оправдава този мит за съжаление
Коментар
-
Tornado написа:6ma7ka7a написа:Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршее
Коментар
-
§ 3. Задължението за оборудване с тахографи влиза в сила както следва: 7. за автомобилите за превоз на товари на територията на Република България, които самостоятелно или в състав от пътни превозни средства, имат допустима максимална маса над 3 500 kg но не повече от 12 000 kg от 31.ХІІ.2006 г.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:6ma7ka7a написа:Ето едно клипче с Дукато на макс http://vbox7.com/play:e67977eb гавра с буса.Ами това http://vbox7.com/playa59f026 или това http://vbox7.com/play:009d6075 продаайго продаай го това поршее
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар