Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кучето скача според тоягата, а шофьорът според глобата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кучето скача според тоягата, а шофьорът според глобата

    Както възкликва Баш Майстора: "Нямааа, няма скоро да го построим..." (Има предвид комунизма, ама него се видя, че не можем, камо-ли демокрацията...)Германия с двойни глоби за нарушителите на пътяНай-строги са мерките срещу шофьори, управляващи автомобил след употреба на алкохол или наркотични вещества02.02.2009От 1 февруари в Германия значително се увеличават глобите за нарушение на правилата за движение по пътищата, съобщи министърът транспорта, строителството и градоустройството Волфганг Тифензее.Размерът на глобите за превишена скорост, употреба на алкохол и наркотични средства зад волана се увеличава двойно.Въвеждането на тези мерки ще позволи да се повиши безопасността по германските пътища, отбеляза Тифензее. Той призова властите във Федералната република да засилят полицейския контрол за съблюдаване на правилата за движение по пътищата.Министърът е убеден, че повишението на глобите ще направи германските пътища по-сигурни.Най-строги мерки са въведени срещу шофьорите, управляващи автомобил след употреба на алкохол или наркотични вещества. Глобата за шофиране със съдържание на алкохол в кръвта над 0,5 промила се увеличава до 500 евро в сравнение с досегашните 250 евро.Ако тази мярка не окаже ефект и шофьорът бъде задържан за аналогично нарушение втори път, то той ще трябва да се раздели с 1000 евро. За трето задържане глобата се увеличава на 3000 евро вместо предишните 1500 евро.Следва отнемане на шофьорската книжка за шест месеца и заповед за подлагане на скъпо медицинско-психологическо изследване.В Словакия също бяха въведени нови правила за движението по пътищата. Значително се увеличава размерът на глобите за нарушения, като минималната парична санкция е 60 евро, а максималната - 1300 евро.Наказанията за шофьори, които са чуждестранни граждани, стават значително по-тежки, отбелязва ИТАР-ТАСС. http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=1270445И на фона на това - родната ни действителност http://news.netinfo.bg/?tid=40&oid=1271193
    Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

    #2
    Глобите трябва да съответстват на стандарта на съответната държава. На всеки се случва да наруши закона. Но нетрябва да има никакъв толеранс към пияните шофьори
    FIAT Marea ex
    FIAT Cinquecento 0.9i.e.S ex
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm

    Коментар


      #3
      И поради тази причина, никога няма да се оправим. Щото сичко ни е европейско, само заплатите и глобите ни са български.На всеки се случва да сгреши, но като се е разсеял, недогледал, изхитрил..., но какъв идиот трябва да си, за да минаваш на червено, да изпреварваш без видимост, да не спираш на пешеходна пътека, да отнемаш предимство, да караш с два пъти по-голяма скорост от позволената, да пиеш 5 ракии и да возиш децата си...Ако има яки глоби и се събират, докато всичко си дойде на мястото и всеки се научи да уважава себе си и другите участници в движението, кукерите ще могат да взимат не двойна, ами тройна заплата и ще може да отменят винетките и пътния данък и бюджета за ремонт на пътища...
      Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

      Коментар


        #4
        Според мен трябва да се побългари наказанието за употребилите алкохол шофьори. Глобата незнам колко е, но при залавяне след употреба на алкохол, водачът трябва да бъде наказан и с принудителен труд в зависимост от промилите. Например за всяка десета по 1 седмица обществено полезен труд - например почистване на клони и храсти от пътни знаци. Също така трябва и да се отнема колата до плащане на глобата и изтърпяване на принудителния труд. Само така виждам да се намалят произшествията. По аналогичен начин да се действа и с превишената скорост.

        Коментар


          #5
          Аршина трябва да е еднакъв за всички. Не може лимузините да фучат край КАТ-патрулите, а да се спират и наказват дребните рибки. Примери и случаи бол. Всички сме участници в това движение и често (почти винаги) правилата се нарушават от "безнаказаните" големци с едри автомобили и леснозапомнящи се номера. Дискриминацията е тотална.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            Какво да каже шефа на Нокиа като го бяха глобили близо милион за превишена еднократно скорост. Във Финландия глобата била процент от годишния доход!
            F31 BMW 320d

            Коментар


              #7
              Тurbodieselcomby написа:
              Какво да каже шефа на Нокиа като го бяха глобили близо милион за превишена еднократно скорост. Във Финландия глобата била процент от годишния доход!
              предполагам процента не е голям , сигурно бълха го ухапала
              fiat coupe 2.0 16V

              Коментар


                #8
                ntodorov написа:
                Аршина трябва да е еднакъв за всички. Не може лимузините да фучат край КАТ-патрулите, а да се спират и наказват дребните рибки. Примери и случаи бол. Всички сме участници в това движение и често (почти винаги) правилата се нарушават от "безнаказаните" големци с едри автомобили и леснозапомнящи се номера. Дискриминацията е тотална.
                Точно така! Не мога да не се дразня като ме глобят за нещо дребно, а в същото време покрай патрулката прелита някоя лимузина с 200 км/ч и някак си него куките не го забелязват. Еми това е дразнещото у нас.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #9
                  А гладните куки кълват наред!Нали на скоро някакъв адвокат си беше правил експеримент с една еС класа и едно клио. Познай коя кола беше спирана повече (без повод при това), и колко пъти сложените в документите 50лв. са изчезвали!
                  F31 BMW 320d

                  Коментар


                    #10
                    Може и тук да се пооправят нещата Само не знам защо инструкторът да е отговорен за дивотията и разюздаността на някой новоизлюпен тийнейдж-рацер КАТ предлага 50% увеличение на глобите за превишена скоростНужно да се помисли повече и за образователния ценз на шофьорите, коментира зам.-председателят на парламентарната комисия по транспорт и съобщения Радослав Илиевски24.02.2009Предлагаме увеличение с 50% на глобите за превишена скорост, обяви началникът на "Пътна полиция" Алекси Стратиев пред "Дарик".Новото е, че за всеки 5 км/ч над позволените 50 км, глобата ще се повишава с 50 лв. По-тежките санкции за шофьорите, каращи с висока скорост, ще станат факт чрез промени в Закона за движение по пътищата, който по думите на Стратиев трябва да влязат в сила в края на март-началото на април."Целта е да се промени законодателството и глобите за нарушенията, които са установени, да се налагат по съкратена процедура. Когато един автомобил е заснет, че се движи с превишена скорост, ясно се вижда регистрационният му номер, трудно се оспорва случая, защото няма полицай, няма субективен фактор. Механизмът сега, при който снимането става с човек до камерата, е неефективен", обясни още Стратиев.Той поясни, че при нарушение на провинилите се шофьори ще се изпраща призовка с обратна разписка, в която е посочена сметката, по която трябва да платят глобата си.Шефът на "Пътна полиция" даде за пример Франция, където с такива радари са установени 7 млн. нарушения за една година, а приходите от глобите са 3,5 млрд. евро.Шофьорска книжка да се взима при завършено основно образование, а при провинение на млад шофьор да бъде санкциониран и този, който го е обучавал за водач на моторно-превозно средство, такива поправки в закона за движение по пътищата ще предложи заместник-председателят на ресорната парламентарна комисия Радослав Илиевски от БСП.Пред Дарик той коментира внесените проектопромени в закона, които предвиждат допустимата концентрация на алкохол за младите шофьори да бъде намалена на 0,2 промила. Поправките са одобрени на първо четене от комисията по транспорт, предстои да се разгледат в пленарната зала."За всеки един провинил се млад шофьор до една година трябва да има сериозна санкция и към този, който го е готвил за шофьор. И където имаме провинил се водач, 30-40% от санкцията да бъде за този, който го е готвил. И да видим тогава дали няма да има полигон за обучение, дали няма да има кормилни часове", каза той.По думите му това ще е стимул за инструкторите, ако при определени отрицателни точки, натрупани от санкции, се отнема лиценза.Илиевски изтъкна, че е нужно да се помисли повече и за образователния ценз на водачите на превозни средства. "Предлагаме минимум основно образование. Има хора, които не знаят да четат, но са взели отнякъде книжка. Купил някакво соцвозило и на пътя е като камикадзе", коментира той.http://netinfo.bg/?tid=40&oid=1276500
                    Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

                    Коментар


                      #11
                      Както и друг път съм казвал - проблема в момента не е толкова в размера, колкото в събираемостта на глобите и премахването на шуробаджанащината. А, и ако е възможно ченгетата да полагат ежегоден физически тест (бягане, набиране, изобщо там както си му е реда), щото аман от шкембелии.

                      Коментар


                        #12
                        Важното е глобите да се изравнят с европейските, пък за пътищата - ебал съм му майката.
                        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          Мисля, че в една мноого стара тема писах за впечатленията си от Гърция и Италия. Там в населените места на всеки 30, 40, 50 метра има ограничителен знак за скоростта. Като шофираш в населено място този знак ти се забива в мозъка и щеш-нещеш караш с 50 км/ч. Освен това има радари и светлинни табла, показващи ТИ с каква скорос караш, ако караш бързо и не намалиш - щрак Марийке на портрет. По междуградските пътища в Италия има светофари по кръстопътищата + радар, като те засече радара, че караш бързо и ти пуска на светофара червената светлина...Има и доста теми за ролята на КАТ, за това че тяхната дейност е предимно ПРЕВАНТИВНА, а не НАКАЗАТЕЛНА, а в БГ наблюдаваме обратното. Но колкото и да ни глобяват КАТ, колкото и да плюем държавата за мизерните пътища - ВИНАТА Е ПРЕДМНО НАША!!! Ние сме си виновни, че караме бързо, ние сме си виновни, че не спазваме предимствата, пием и караме, изпреварваме рисково, застрашавайки самите себе си, спътниците ни, другите участници в движението...Сега някой ще рипне срещу мен, но преди това да вземе да прочете темата "Колко вдигате на Цариградско"!Нека погледнем в себе си и да открием първо вината в нас, нека най-сетне излезем от каменната автомобилна ера

                          Коментар


                            #14
                            добре казано на запад и ние караме като европейци а тъй като тук все още е дивият запад ,кой както намери за добре .В Истанбул примерно съм изпитал най голям кефот шофиране ,уникално е :D
                            фиатче Браво 2.0

                            Коментар

                            Working...
                            X