Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кофти, но факт! Разочарован съм от Вивател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кофти, но факт! Разочарован съм от Вивател...

    Днес от 12:30 до този момент 14:00 става десети път да търся служебния вивателски номер 123 с т.6 от менюто им и разгеле вече ми двигнаха. "Линиите им били претоварени". Да ама не, съобщението за претоварени линии не беше излъчено, а компютърната кака ме кара да чакам. И най-кофтито е че няма къде да се оплачеш да им дръпнат ушите дето не си стоят на работните места. Някой има ли впечатления по тези въпроси и къде мога да ги "похваля" след поздравите по всички женски линии.?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Няма нужда да ги "хвалиш",те си знаят,явно не са имали оператори,наистина.На м-тел кал центъра(а предполагам на вивател е подобен) на всеки десет души имаше преди супервайзор + всеки разговор се записва и може да бъде слушан от него в реално време.Те са като в малък биг брадър,постоянно са под контрол. Много изнервящо е.Освен всичко друго ако си правят ебавка с оператора по телефона,той не може да затвори.Така или иначе компютъра подава обажданията на операторите,няма как да не вдигнеш.И няма как да си отсъстваш от кабинката ако не си уведомил супервайзора,тоест да те извадят от системата.Изнервящо е,а заплатите не са особенно големи,едно време беше некви жалии 700 лева начална. Може би и във Вивател е така и да имат недостиг на хора,предполагам.

    Коментар


      #3
      Има най-малко 2 причини за да твърдя, че Мобилтел са най-добрият оператор:1. Причина - *88 2. Причина - ПокритиетоПо тези и некои други характеристики византийците и пощальоните имат много много да ги гонят...

      Коментар


        #4
        Аз пък ще защитя Глобул, че никога досега не съм имал случай на претоварена линия, или да няма свободен оператор...За покритието на МТЕЛ мога да поспоря, правил съм го неведнъж. Има места В ГОЛЕМИТЕ градове, където МТЕЛ ИЗОБЩО няма покритие. Естествено че такива места има и за всеки друг оператор, но да се твърди че Глобул има по-малко покритие от МТЕЛ е смешно.Ето моите причини, че Глобул е най-добрият оператор:1. Причина - Цените на разговори, когато си в роуминг - в евро-роуминг са най-евтини от трите оператора, а извън ЕС са 2 ПЪТИ по-ниски от тези на МТЕЛ и Вивател.2. Причина - При забавено плащане (случва се по ред причини), не ти изключват входящите обаждания цял месец, докато МТЕЛ изключват изцяло телефона.3. Причина - Покритието 4. Причина - тел. 123 (аналога на *88 ) - винаги съм получавал адекватни отговори и съдействие.5. Причина - цените на GPRS услугите6. Причина - цените на видео-разговорите (59 ст към всички, срещу 66 ст. на МТЕЛ към МТЕЛ и 89 ст към останалите.Да продължавам ли???П.С. Знам че има колеги, работещи в Глобул. За таз реклама нещо отстъпчица, подаръче, нещо не се ли полага?

        Коментар


          #5
          SHB написа:
          Няма нужда да ги "хвалиш",те си знаят,явно не са имали оператори,наистина.На м-тел кал центъра(а предполагам на вивател е подобен) на всеки десет души имаше преди супервайзор + всеки разговор се записва и може да бъде слушан от него в реално време.Те са като в малък биг брадър,постоянно са под контрол. Много изнервящо е.Освен всичко друго ако си правят ебавка с оператора по телефона,той не може да затвори.Така или иначе компютъра подава обажданията на операторите,няма как да не вдигнеш.И няма как да си отсъстваш от кабинката ако не си уведомил супервайзора,тоест да те извадят от системата.Изнервящо е,а заплатите не са особенно големи,едно време беше некви жалии 700 лева начална. Може би и във Вивател е така и да имат недостиг на хора,предполагам.
          Верно ли да седиш на топло и да говориш по телефона ти дават 700лв?? Начална??? И е малко? Бах мааму. Аз ако съм на МТел ще си изместя кол центъра в Павликени, Провадия или някой подобно голям град, ще плащам 350лв заплата и дори ще ми благодарят, че е много....
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            jenshen73 написа:
            ...Верно ли да седиш на топло и да говориш по телефона ти дават 700лв?? Начална??? И е малко? Бах мааму. Аз ако съм на МТел ще си изместя кол центъра в Павликени, Провадия или някой подобно голям град, ще плащам 350лв заплата и дори ще ми благодарят, че е много....
            И аз за това си мислех, но пропуснах да го напиша.Те затова повечето кол-центрове на световните марки са в Индия. Нищо че се избират с британски код (+44) И аз им се чудя... Не само на мобилните оператори. Страшно много нови заводчета и какви ли не фирми се правят в София и околностите. И после - София станала 2 милиона. 3 ще стане, ако продължават така. Направете си цехчето вместо в София в Карнобат например. Хем ще си стоят хората по домовете и няма да идват в София, хем ще им дават на практика половин заплати.В Ямбол 700 лв заплата за неквалифициран персонал (в смисъл без висше образование по специалността) е немислимо висока. Тук заплатите на подобни длъжности е около 300-350 в най-добрия случай. Касиерките в големите супермаркети взимат между 250 и 300. И цял ден стоят на течение.

            Коментар


              #7
              jenshen73 написа:
              Верно ли да седиш на топло и да говориш по телефона ти дават 700лв?? Начална??? И е малко? Бах мааму. Аз ако съм на МТел ще си изместя кол центъра в Павликени, Провадия или някой подобно голям град, ще плащам 350лв заплата и дори ще ми благодарят, че е много....
              Кол центъра на Вивател е в Бургас! Сега пускат втори в Плевен! Преди нещата се водеха от Монеграм и нивото бе много добро, за съжаление в тези райони няма готови кадри, работят мудно, не професионално и за малко пари.

              Коментар


                #8
                И мен ме прецакаха от Вивател,преди 2,5 г. бях техен абонат картата ми беше на сметка,тогава имах Нокиа 6600 телефона много си го пазех и нямаше нито един дефект.Минаха 7 месеца от както им бях станал клиент и изведнъж телефона започна да прави страни неща,след всяко обаждане трябваше да изключа и пак да го включа за да се обадя и постояни се появяваше:Изисквам информация:.Обаждам се на оператора обеснявам им всичко след няколко минути ми се обаждат и ми казват "Господине много се извиняваме но картата ви е дефектна и трябва да я спрем" ок,ама мен ме няма у нас а жената бремена във 8 месец викам им да ми я докарат там където съм а те не може там а на адреса който сте посочили,а аз работя далеч от дома си и нямам връзка със жената.Прибирам се картата ми ме чака у нас обаждам се и им обеснявам за жената и тн..... викам им ами ако беше станало нещо а те да ама нали нищо не е станало,от там аз искам някъква компенсация за това а те неможе ок щом неможе няма да ви платя и така вече 2,5 г имам да им давам 75 лв.Един колега също беше на Вивател и се наложи да си дава телефона зареди тях на ремонт момчето което му го правеше се обади и каза че му няма нищо на Мтел на Глобул си работел перфектно,оказа се че във началото картите на Вивател които са на сметка давали дефекти.

                Коментар


                  #9
                  jenshen73 написа:
                  SHB написа:
                  Няма нужда да ги "хвалиш",те си знаят,явно не са имали оператори,наистина.На м-тел кал центъра(а предполагам на вивател е подобен) на всеки десет души имаше преди супервайзор + всеки разговор се записва и може да бъде слушан от него в реално време.Те са като в малък биг брадър,постоянно са под контрол. Много изнервящо е.Освен всичко друго ако си правят ебавка с оператора по телефона,той не може да затвори.Така или иначе компютъра подава обажданията на операторите,няма как да не вдигнеш.И няма как да си отсъстваш от кабинката ако не си уведомил супервайзора,тоест да те извадят от системата.Изнервящо е,а заплатите не са особенно големи,едно време беше некви жалии 700 лева начална. Може би и във Вивател е така и да имат недостиг на хора,предполагам.
                  Верно ли да седиш на топло и да говориш по телефона ти дават 700лв?? Начална??? И е малко? Бах мааму. Аз ако съм на МТел ще си изместя кол центъра в Павликени, Провадия или някой подобно голям град, ще плащам 350лв заплата и дори ще ми благодарят, че е много....
                  Ами явно е малко,щом имаха незаети места.Освен всичко друго повечето дето бяха кандидатствали очакваха повече.Така или иначе същите пари взима един складов работник примерно,за което не ти трябва да имаш някакви умения.Незнам защо не си правят кол центровете в павликени,едва ли са глупави,имат си съображенията.Най вероятно не могат да си намерят достатъчно хора на такова място.Все пак кол центъра има доста персонал.Заплатите м/у другото щяха да бъдат много по-високи ако нямаше кой да кандисва да работи за толкова,защото големите компании могат да си позволят да дават повече,но не са луди,щом има кой да им работи.

                  Коментар


                    #10
                    SHB написа:
                    Заплатите м/у другото щяха да бъдат много по-високи ако нямаше кой да кандисва да работи за толкова,защото големите компании могат да си позволят да дават повече,но не са луди,щом има кой да им работи.
                    В голяма грешка си. Но не ми се спори. Само ще кажа, че за съжаление, поради неособено добра органицания, модернизация и други "ации", евтината работна ръка е единственото предимство на огромна част от българските фирми.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #11
                      Lane Staley написа:
                      SHB написа:
                      Заплатите м/у другото щяха да бъдат много по-високи ако нямаше кой да кандисва да работи за толкова,защото големите компании могат да си позволят да дават повече,но не са луди,щом има кой да им работи.
                      В голяма грешка си. Но не ми се спори. Само ще кажа, че за съжаление, поради неособено добра органицания, модернизация и други "ации", евтината работна ръка е единственото предимство на огромна част от българските фирми.
                      Ами незнам,аз съм работил в две големи вериги и двете откриваха хипермаркети като луди и участваха в строежа на молове по цля България. И в двете щата докато аз бях на работа не беше по-пълен от 2/3 ,заради ниските заплати.И в двете работехме хора предимно принудени от обстоятелствата ( аз примерно защото работното време беше на смени).На едната и в момента и върви реклама по телевизията...

                      Коментар


                        #12
                        PASSARELLA написа:
                        Има най-малко 2 причини за да твърдя, че Мобилтел са най-добрият оператор:1. Причина - *88 2. Причина - ПокритиетоПо тези и некои други характеристики византийците и пощальоните имат много много да ги гонят...
                        Аз пък искам да се оплача и от точка 1 и от точка 2 ! Кажи ми какво му е хубавото на *88 ? И за протокола да кажа че м-тел е един от операторите с най-забутаното покритие !!! Да не казвам за другите им глупости. По темата от 2 години съм на вивател и съм нямал никакви проблеми.Било то с плащане или други услуги.
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                        Коментар


                          #13
                          Като изключа вчерашния инцидент като цяло съм доволен от Вивател, картите ни /на всички в къщи/ са на тънка тарифа за 5 лв. какво му плащаш, имаме си всеки месец по 100 мин. като остатъка се добавя за следващия месец и говоря с целия Вивател и БТК от тези минути, никога не съм ги изговарял. Не искам да звучи като реклама горе написаното, но това за мен е идеалния вариянт. В понеделник минах на "Хармония" и за да включа другите карти трябваше да се обадя на оператора и тогава стана този провал, но според мен това не е до услугите и организацията на фирмата като цяло, а сигурно до някоя заспала операторка която не се знае по обяд къде се е гушкала с някой батко.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            " ... и си говора с целия Вивател и БТК ..."На Вивател това им е проблема де. В моята контакт-листа (над 400 телефона) има не повече от 10 Вивател номера.

                            Коментар


                              #15
                              Много съм доволен от Вивател и ако не си бях предподписал договора с Глобул, щях да си спра картата.Не че от Глобул не съм доволен де.Ментел са напред заради хилядите фирмени карти, иначе не бих се занимавал с тия мушенници.По темата конкретно:Аз имах същият проблем както автора и ми беше много криво, защото исках оператор за да си пусна роуминга и седях 1час на кулата в напразни надежди. Никой не ми вдигна и накрая минах и без роуминга на Вивател.

                              Коментар

                              Working...
                              X