Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протеста на Димитров - да го подкрепим...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Аз не мога да разбера защо пак поставяме колата пред коня. Съгласен съм че пари за пътища даже и да се дадат - някой ги крадва и работата се свършва през пръсти. Обаче ние за пореден път подхождаме към проблема фронтално. Има дупки - запълваме дупки. И разходваме енергията от един протест за неща които са невъзможни. Можеш ли да запълниш всички дупки? Ок, да речем че ги запълниш. Проблема е че на всяка запълнена се отварят 5 нови.Така че протест ако има не трябва да е ’запълнете дупките’ а да е ’ЗВЕРСКИ контрол върху онези разбиващи пътищата’. Някой да е виждал бетоновоз да не капе отзад? Аз твърдя че бетоновозите имат огромна вина за разбитите пътища. Спира рязко, лашва малко бетон на земята и оттам се почва. Минат 1000 коли върху чакъла и дупката готова. Също и тировете които се движат при висока температура на асфалта. От тях пътя става на коловози. Всякакви камиони с необезопасен товар от пръст и камъни, или пък претоварени такива. Също и това че всеки строеж като му скимне разкопава половината улица за да си пусне някаква жица. Е до нас гледам един тротоар различни строежи го разкопават вече 5-6 пъти за последната година. И понеже жицата минава и под асфалта - резват, копаят, па после една кръпка и айде ни лук яли ни лук мирисали. Анекадърната им кръпка след месец е трап.Колкото и дупки да запълниш пълно е с абсолютно безотговорни хора които ще отварят нови щото ’бързам, работата трябва да се свърши, е, голям праз, само аз ли съм...’ и т.н. И ако запълването на дупки може да е скъп, отнемащ време и много ресурс проблем - не мисля че строгия контрол върху нещата които изброих е чак толкова ресурсоемък. Акт , акт, акт и до акта акт. И нещата дори да не се оправят - поне няма да се влошават.Спомням си как никой не обърна внимание като се канехте да простестирате за високите цени на горивата когато предложих да не се протестира за по-ниски цени - а за по-качествено гориво. Това тогава бе една абсолютно изпълнима цел която щеше да доведе до 10% икономия на гориво на всеки един да не говорим за намаляването на ремонтите. Сигурно сега пак малко хора ще разберат.Хора, поставяйте си изпълними цели и търсете причината за проблема, а не само решението.

    Коментар


      #47
      Борис е в безобразно състояние,обаче да гледаме реално на нещата. Паважа на каква възраст е?Със сигурност от преди войната. Стоеше заради танковата бригада,ако стане бунт да пази правителстворо. Крайно време е да се положи асфалт според мен.Само че това е крайно скъпо.А да се работи на парче е безмислено.Освен всичко друго и няма обходен маршрут.Преди да се направи ПОНЕ магистрала люлин от къде според вас ,ще се пренасочи трафика? А хората пътуващи към центъра? няма алтернатива .Няма успореден път който да поеме трафика.

      Коментар


        #48
        Въпроса не е само за Борис. Пътя е в безобразно състояние в цяла България. В сряда ходих до провинцията и си купих годишна винетка. И за какво ?!? До всеки знак, че трябва да караш с винетка имаше дупка. И то не дупка а окоп. И то не един а хиляди. Яд ме че дадох толкова пари за годишна винетка, но акта започва от 100лв и върви нагоре. За това, да се вдигаме и да отиваме пред парламента.

        Коментар


          #49
          Diehard написа:
          Въпроса не е само за Борис. Пътя е в безобразно състояние в цяла България. В сряда ходих до провинцията и си купих годишна винетка. И за какво ?!? До всеки знак, че трябва да караш с винетка имаше дупка. И то не дупка а окоп. И то не един а хиляди. Яд ме че дадох толкова пари за годишна винетка, но акта започва от 100лв и върви нагоре. За това, да се вдигаме и да отиваме пред парламента.
          Тук леко ще те опонирам. Не знам в коя част на България си ходил, но мога да те уверя, че където аз съм пътувал (а аз пътувам много и навсякъде), извънградските пътища са в почти идеално състояние. Винаги може да се желае повече, разбира се, но като цяло съм доволен.Говоря за главните пътища, разбира се. Поне в южна България няма от кой главен път да се оплача.

          Коментар


            #50
            Говоря за подбалканския път. Пътувах от София до Златица. Вярвай ми не преувеличавам. Сещам се за друг път по който минах преди около година. От Златица за Панагюрище. Имаше една отсечка от 2-3 км може би, където съм карал на първа, на полусъединител. Проклинах се през целия път че съм минал от там.

            Коментар


              #51
              Immortal написа:
              Тук леко ще те опонирам. Не знам в коя част на България си ходил, но мога да те уверя, че където аз съм пътувал (а аз пътувам много и навсякъде), извънградските пътища са в почти идеално състояние. Винаги може да се желае повече, разбира се, но като цяло съм доволен.Говоря за главните пътища, разбира се. Поне в южна България няма от кой главен път да се оплача.
              Това явно важи само за твоята област. Хемус не е главен път,ами направо магистрала. Последно преди около година минавах, в почти всички тунели течеше,направо,без преувеличение на места. И постоянно имаше затворени за ремонт поради това. В родопите-на места буквално няма пътища до туристическите обекти- и то обекти включени в стоте най важни. Двупосочен път с широчината на еднопосочен. Спомням си как едни туристи вървяха километър и нещо,понеже някакво тунелче беше ниско за Сетрата.Но наистина от всички артерии на София,може би Борис и Горнобански път са най зле.И то заради тировете основно.Скапват пътя.Преди горна баня си има коловози в асфалта от лятото.

              Коментар


                #52
                Ето на, че и този случей, беше "Чудо за 3 дни". Ние ще си траем, депотатите ще си правят каквото знаят. Темата ще се забрави, ще си караме през дупките и ще си псуваме наум.

                Коментар

                Working...
                X