Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ви е мнението за Ибиза 1.9 тди или браво жтд 105 к с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ама и аз ги насолих де :PАма ще спирам да пиша, че ще стане като темата за 1.6 vs JTD на баир
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      Колеги, след дълги години колебание и опити за имитация на common rail под обозначението TDI и разни дюзи-помпи и т.н., последният дизелов топмодел на VW Passat най-после е разработен като common rail с пиезоелектронно впръскване, т.е. като съвременен автомобил, пак с обозначението TDI. Става дума за TDI 2.0, 170 кс. Поне така пише в уики-то :D Толкова по-въпроса кое е по-добро - Браво JTD или Сеат TDI. Самите VW най-после са стигнали до истината. Отделно един приятел какви цени ми обажда за смени на ангренажен ремък на най-прост дизел 1.9 на Поло А и предполагам цената на Сеата е такава (щото нали немски двигател, няма да се чупи ), че за още 1000-1500 лева може да се вземе Стило JTD.И въобще, който се връзва на мозъка на средностатистическия голфаджия, това си е за негова сметка...
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #33
        ВАГ имат КомънРейл от доста време

        Коментар


          #34
          vsd написа:
          dragostz написа:
          точно заради ей тази част която бива описана взех да се чудя да ли да си взема браво.А пък и не малко хора питах които са има ли такива коли с такъв двигател и не са остана ли доволни.Все пак сеата е с двигател на които се монтира и на голф а пък за сега има наблюдения в/у тоя двигател(само че 90 к.с.) и са само положителни.
          Колега, кой точно не е доволен от jtd-то щото аз се сещам за 3-4-ма на 500 примерно. В каквото и да е отношение jtd-то е несравнимо по-съвременния двигател от tdi 90 примерно.
          1,9 ТДИ -то е един от най-безпроблемните и дуракоустойчиви дизелови мотори .а и 100% има продадени няколко милиона повече коли с такъв двигател от ЖТД(ама чак пък да се сравняват мотора )Като цяло ,ако между тия две коли е сведен избора ,всичко е въпрос на личен вкус и това ,кой от двата автомобила е по -добре потдържан от пред.собственик .a 2001-а година мисля ,че монтират на ибизите помпа дюза моторите , който са малко капризни на хубавата Бг нафта
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #35
            tomazo написа:
            1,9 ТДИ -то е един от най-безпроблемните и дуракоустойчиви дизелови мотори .а и 100% има продадени няколко милиона повече коли с такъв двигател от ЖТД(ама чак пък да се сравняват мотора )
            То може да има и 10 милиона повече, но това не го прави нито по-добрия нито по-хубавия двигател. На колега е такъв и не бих казал че е от най безпроблемните - всичко зависи от съответната кола.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #36
              Kuku написа:
              ВАГ имат КомънРейл от доста време
              Колега, то те имат, ама го ползват само в двигатели с кубатура над два литра, а не в масовите си коли, ми прави впечатление. И от кога всъщност го имат, мисля, че някъде от 2004? Нали нещо такова беше? Тоест със закъснение от близо 6 години в сравнение с всички останали. Ако греша нещо нека някой с повече информация да ме поправи.Може би не искат да плащат на Бош и затова дълги години си карат с тяхната дюза-помпа
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #37
                2004- та 1,9 105 коньовия им е първият май комън рейл .
                фиатче Браво 2.0

                Коментар


                  #38
                  Абе ваген какво и да си говорим във всяко едно отношени са изостанали и се чудя защо хора напират толкова много да си ги купуват.Спомням си преди няколко години като имахме Пунто 1.2 как един авер на Братми с голфа 3-ка 1.4 60кс. направо щеше да се разреве като направиха една гонка с Фиата(защото той напираше голфара) и накрая какво стана голфа изгуби и се счупи.Имали сме и такова сеатче добро е но доста скъпи части има и затова го продадохме.
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    #39
                    6ma7ka7a написа:
                    Абе ваген какво и да си говорим във всяко едно отношени са изостанали и се чудя защо хора напират толкова много да си ги купуват.Спомням си преди няколко години като имахме Пунто 1.2 как един авер на Братми с голфа 3-ка 1.4 60кс. направо щеше да се разреве като направиха една гонка с Фиата(защото той напираше голфара) и накрая какво стана голфа изгуби и се счупи.Имали сме и такова сеатче добро е но доста скъпи части има и затова го продадохме.
                    защото колите не са само за гонки :D
                    фиатче Браво 2.0

                    Коментар


                      #40
                      Колега не исках да прозвучи голфаджийско но всеки който си вземе голф го мисли за самолет.Та затова е хубаво от време на време да им напомнят какво карат :D.Аи като гледам аверите дето има Вагени сменя половината кола и казват много здрави коли правят VW.А на мен ми викаха аре този фиат нямали да се разваля крайно време е вече тези кошници италиански повече от година не карат все за в гаражите за ремонт.
                      Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                      Коментар


                        #41
                        tomazo написа:
                        2004- та 1,9 105 коньовия им е първият май комън рейл .
                        Не. Виж, намерих тук нещо - 1.9 изобщо няма версия с common rail. Най-малките са 2.0. Освена ако не съм недогледал нещо.http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...diesel_engines
                        She was only a whisky maker but he loved her still.

                        Коментар


                          #42
                          6ma7ka7a написа:
                          Колега казвам това от личен опит не само да хваля Фиат.Имахме такова чудо Сеат Ибиза 2001г.1.9TDI(двуврата версия) и все още имаме Браво1.4 12в като пространство в купето сеата нама почти място аз съм 1,70м. и когато седна на шофьорската седалката и като си наглася на задната седалката зад мен почти не остава място да седне човек с норамални размери доката бравото спокойно сяда човек без да му пречи седалката.Багажника е почти колкото на бравото.Бравото (според мен) има по-добър дизайн.Като двигатели от тези който ти си дал коман реала е доста по-нова технология(и по скъпа).Пластмасите в купето на сеата не дранчат така като на Бравото.Сеата според мен има по-добро окачване в смисъл, че когато минаваш през дупки и неравности по пътя Сеата по-добре ги убира.Според мен колега ако намериш добре Браво jtd е по-добря вариант спрямо цена и екстри.За Сеата мога да кажа добър автомобил доста здрав(за мое учудване) и икономичен.А пропуснах да кажа че има Сеати 1.9 TDI е 90кс., а Бравото JTD е 105кс. с сеата ще плащаш по-малък данък което е една икономия.Успех колега с покупката на автомобила пробвай и двата автомобила и който ти прилегне на стила на каране взимай него намен лично бравото ми се вижда по-удобно.
                          Аз съм за Бравото. Що се касае за данъка - след 2000 год има ЖТД 100 - моята Брава е такава и данъка ми е 69 лв. За комфорт и екстри няма аналог от този клас за такива пари. Избора си е твой. Желая ти успех. ФИАТ е 500% ФИАТ ( от рекламите)
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #43
                            сеат/фиат=кола

                            neznam "kolegi" ama ne go obra6taite na anti seat filosofiq,da me izvinqvate za latino/kirilicata no ot tazi ve4er sam v va6iq forum,zapoznat sam s pravilata i do den/dva kato posvikna 6te si koregiram mneniqta po otno6enie na krasnopis i kirilica,dano me izviniteta na vaprosa,neznaeh 4e 4ak takav problem e imalo mejdu seat i fiat,znam naprimer 4e honda civic 1,6 vtec vsi4ko karti ama tova na 6ega,kolegi nedeite da tvardite 4e edin dvigatel i ne6to drugo pravi kolata kloning,barz primer daewoo musso s dvigatel ot mercedes.pritejatel sam na toledo 93 i ibiza 98 i ne mislq da vlizam v konfrontacii,moga da kaja 4e kolite sled 2000 godina si iskat podrajka i saotvetno sa skapi konsumativite,v procesa na rabota s ibizata vidqh 4e nikak daje nqmame prilika s vw,van6no,mnogo zor vidqh do kato namerq 4asti,vw si e vw za tqh vsi4ko ima.ta direktno nqmam nisto protiv vas,dori sega pravim edno punto mk3 2006 i prosto neka se uvajavame,molqvi daite savet na"kolegata" po otno6enie na fiat-oviq agregat,a v seat foruma 6te mu dadat saveti i za ibizata i ve4e toi 6te si preceni,v kraina smetka vsqka kola sie simpati4na ,po otno6enie na utoriziraniq serviz na seat,kolegite ot foruma ne kriqt 4e ne sa dovolni nito ot obslujvaneto nito ot korektnosta,no vqrvam 4e ima i drugi oficialni servizi koito ne sa na nivo.neka otnovo uto4nq ne se konfrontiram s vas,nito s fiat kato marka i proizvoditel,daje 6te mie priqno da pomagate s idei otnosno razrabotvaneto na puntoto, "kolegi" sas zdrave i bez loshi 4uvstvaКолега, добре дошъл във форума! Прочети внимателно правилата му.Подобен начин на писане дразни и е недопустим.Модераторски екип на fiat-bg.org

                            Коментар


                              #44
                              Предищната ми кола беше сеат ибиза 1.9тд купих я на 10000км и на година. Имах случай с късане на заварките на носача кадето са съединени двата профила. Колата с оригиналните амортисиори едвам се държеше в завой имал съм случай да ме подминават на завой дето аз с усилие удържах да не изхвръкна след смяна на амортисиорите се оправи този дефект. Другото което се сещам беше че на зъбното колело на коляновия вал се късаше шпонката и на два пъти мачках клапани това си е заводски дефект. Имаше ужасно слаби фарове предната кола преди сеата ми беше типо 1.9.тд със сеата направо бях като сляп на фарове особено на дъжд нищо не виждах. За това че си е тясна е ужасно малка сравнение с типото се едно бях в зазка. Незнам за другите но това ми е трети фиат и бих казал че фиата ми най допада като комфорт и като визия.
                              Обичам си работата.

                              Коментар


                                #45
                                6ma7ka7a написа:
                                Абе ваген какво и да си говорим във всяко едно отношени са изостанали и се чудя защо хора напират толкова много да си ги купуват.Спомням си преди няколко години като имахме Пунто 1.2 как един авер на Братми с голфа 3-ка 1.4 60кс. направо щеше да се разреве като направиха една гонка с Фиата(защото той напираше голфара) и накрая какво стана голфа изгуби и се счупи.Имали сме и такова сеатче добро е но доста скъпи части има и затова го продадохме.
                                Не съм толкова запознат, но съм чувал, че по показателите икономичност, мощност, въртящ момент, надеждност технологията помпа-дюза не отстъпва на комън рейл. Именно затова ВАГ ги държаха толкова много. Що се отнася до екологичност и шум на двигателя, комън рейл е по-съвършен и перспективен. Затова и ВАГ минаха на тази технология, за да спазят новите екоизисквания.Не подценявайте ВАГ. Качеството на VW и Audi (без да вземаме предвид двигателите) е на по-високо ниво отколкото на фиат. Замислете се колко ауди 80-тки и Б4-ки се движат по пътищата, а всички са произведени преди съответно 1991 г. и 1995 г. Колко фиати в този диапазон от години (1986-1995) се движат и колко от тях са в добро състояние? Признаването на този очевиден факт не прави Фиат по-лоша марка. Просто е различно. Фиат залага на оптимално съотношение цена/качество/дизайн и в това им е силата. Сеата е друга история. Според мен тази марка е най-ниското стъпало на ВАГ и трябва да се подхожда внимателно. Старите сеати от 90-те бяха трагични, но карах чисто новата ибиса 1.9 турбо дизел 105 коня. Колата е чудесна, удобна и комфортна, пазва като ръкавица, набира добре и е икономична. Нищо общо със старите им таралясници.
                                Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                                Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X