Ама и аз ги насолих де :PАма ще спирам да пиша, че ще стане като темата за 1.6 vs JTD на баир
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво ви е мнението за Ибиза 1.9 тди или браво жтд 105 к с
Collapse
X
-
Колеги, след дълги години колебание и опити за имитация на common rail под обозначението TDI и разни дюзи-помпи и т.н., последният дизелов топмодел на VW Passat най-после е разработен като common rail с пиезоелектронно впръскване, т.е. като съвременен автомобил, пак с обозначението TDI. Става дума за TDI 2.0, 170 кс. Поне така пише в уики-то :D Толкова по-въпроса кое е по-добро - Браво JTD или Сеат TDI. Самите VW най-после са стигнали до истината. Отделно един приятел какви цени ми обажда за смени на ангренажен ремък на най-прост дизел 1.9 на Поло А и предполагам цената на Сеата е такава (щото нали немски двигател, няма да се чупи ), че за още 1000-1500 лева може да се вземе Стило JTD.И въобще, който се връзва на мозъка на средностатистическия голфаджия, това си е за негова сметка...She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
vsd написа:dragostz написа:точно заради ей тази част която бива описана взех да се чудя да ли да си взема браво.А пък и не малко хора питах които са има ли такива коли с такъв двигател и не са остана ли доволни.Все пак сеата е с двигател на които се монтира и на голф а пък за сега има наблюдения в/у тоя двигател(само че 90 к.с.) и са само положителни.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
tomazo написа:1,9 ТДИ -то е един от най-безпроблемните и дуракоустойчиви дизелови мотори .а и 100% има продадени няколко милиона повече коли с такъв двигател от ЖТД(ама чак пък да се сравняват мотора )
Коментар
-
Kuku написа:ВАГ имат КомънРейл от доста времеShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Абе ваген какво и да си говорим във всяко едно отношени са изостанали и се чудя защо хора напират толкова много да си ги купуват.Спомням си преди няколко години като имахме Пунто 1.2 как един авер на Братми с голфа 3-ка 1.4 60кс. направо щеше да се разреве като направиха една гонка с Фиата(защото той напираше голфара) и накрая какво стана голфа изгуби и се счупи.Имали сме и такова сеатче добро е но доста скъпи части има и затова го продадохме.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
6ma7ka7a написа:Абе ваген какво и да си говорим във всяко едно отношени са изостанали и се чудя защо хора напират толкова много да си ги купуват.Спомням си преди няколко години като имахме Пунто 1.2 как един авер на Братми с голфа 3-ка 1.4 60кс. направо щеше да се разреве като направиха една гонка с Фиата(защото той напираше голфара) и накрая какво стана голфа изгуби и се счупи.Имали сме и такова сеатче добро е но доста скъпи части има и затова го продадохме.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Колега не исках да прозвучи голфаджийско но всеки който си вземе голф го мисли за самолет.Та затова е хубаво от време на време да им напомнят какво карат :D.Аи като гледам аверите дето има Вагени сменя половината кола и казват много здрави коли правят VW.А на мен ми викаха аре този фиат нямали да се разваля крайно време е вече тези кошници италиански повече от година не карат все за в гаражите за ремонт.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
tomazo написа:2004- та 1,9 105 коньовия им е първият май комън рейл .She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
6ma7ka7a написа:Колега казвам това от личен опит не само да хваля Фиат.Имахме такова чудо Сеат Ибиза 2001г.1.9TDI(двуврата версия) и все още имаме Браво1.4 12в като пространство в купето сеата нама почти място аз съм 1,70м. и когато седна на шофьорската седалката и като си наглася на задната седалката зад мен почти не остава място да седне човек с норамални размери доката бравото спокойно сяда човек без да му пречи седалката.Багажника е почти колкото на бравото.Бравото (според мен) има по-добър дизайн.Като двигатели от тези който ти си дал коман реала е доста по-нова технология(и по скъпа).Пластмасите в купето на сеата не дранчат така като на Бравото.Сеата според мен има по-добро окачване в смисъл, че когато минаваш през дупки и неравности по пътя Сеата по-добре ги убира.Според мен колега ако намериш добре Браво jtd е по-добря вариант спрямо цена и екстри.За Сеата мога да кажа добър автомобил доста здрав(за мое учудване) и икономичен.А пропуснах да кажа че има Сеати 1.9 TDI е 90кс., а Бравото JTD е 105кс. с сеата ще плащаш по-малък данък което е една икономия.Успех колега с покупката на автомобила пробвай и двата автомобила и който ти прилегне на стила на каране взимай него намен лично бравото ми се вижда по-удобно.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
сеат/фиат=кола
neznam "kolegi" ama ne go obra6taite na anti seat filosofiq,da me izvinqvate za latino/kirilicata no ot tazi ve4er sam v va6iq forum,zapoznat sam s pravilata i do den/dva kato posvikna 6te si koregiram mneniqta po otno6enie na krasnopis i kirilica,dano me izviniteta na vaprosa,neznaeh 4e 4ak takav problem e imalo mejdu seat i fiat,znam naprimer 4e honda civic 1,6 vtec vsi4ko karti ama tova na 6ega,kolegi nedeite da tvardite 4e edin dvigatel i ne6to drugo pravi kolata kloning,barz primer daewoo musso s dvigatel ot mercedes.pritejatel sam na toledo 93 i ibiza 98 i ne mislq da vlizam v konfrontacii,moga da kaja 4e kolite sled 2000 godina si iskat podrajka i saotvetno sa skapi konsumativite,v procesa na rabota s ibizata vidqh 4e nikak daje nqmame prilika s vw,van6no,mnogo zor vidqh do kato namerq 4asti,vw si e vw za tqh vsi4ko ima.ta direktno nqmam nisto protiv vas,dori sega pravim edno punto mk3 2006 i prosto neka se uvajavame,molqvi daite savet na"kolegata" po otno6enie na fiat-oviq agregat,a v seat foruma 6te mu dadat saveti i za ibizata i ve4e toi 6te si preceni,v kraina smetka vsqka kola sie simpati4na ,po otno6enie na utoriziraniq serviz na seat,kolegite ot foruma ne kriqt 4e ne sa dovolni nito ot obslujvaneto nito ot korektnosta,no vqrvam 4e ima i drugi oficialni servizi koito ne sa na nivo.neka otnovo uto4nq ne se konfrontiram s vas,nito s fiat kato marka i proizvoditel,daje 6te mie priqno da pomagate s idei otnosno razrabotvaneto na puntoto, "kolegi" sas zdrave i bez loshi 4uvstvaКолега, добре дошъл във форума! Прочети внимателно правилата му.Подобен начин на писане дразни и е недопустим.Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Предищната ми кола беше сеат ибиза 1.9тд купих я на 10000км и на година. Имах случай с късане на заварките на носача кадето са съединени двата профила. Колата с оригиналните амортисиори едвам се държеше в завой имал съм случай да ме подминават на завой дето аз с усилие удържах да не изхвръкна след смяна на амортисиорите се оправи този дефект. Другото което се сещам беше че на зъбното колело на коляновия вал се късаше шпонката и на два пъти мачках клапани това си е заводски дефект. Имаше ужасно слаби фарове предната кола преди сеата ми беше типо 1.9.тд със сеата направо бях като сляп на фарове особено на дъжд нищо не виждах. За това че си е тясна е ужасно малка сравнение с типото се едно бях в зазка. Незнам за другите но това ми е трети фиат и бих казал че фиата ми най допада като комфорт и като визия.Обичам си работата.
Коментар
-
6ma7ka7a написа:Абе ваген какво и да си говорим във всяко едно отношени са изостанали и се чудя защо хора напират толкова много да си ги купуват.Спомням си преди няколко години като имахме Пунто 1.2 как един авер на Братми с голфа 3-ка 1.4 60кс. направо щеше да се разреве като направиха една гонка с Фиата(защото той напираше голфара) и накрая какво стана голфа изгуби и се счупи.Имали сме и такова сеатче добро е но доста скъпи части има и затова го продадохме.Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар