Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ви е мнението за Ибиза 1.9 тди или браво жтд 105 к с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Интересно, от къде е този цитат ?Защото след въздушния филтър имам само дебитомер, поне аз не съм видял "китюк".
    Подсказвам - дроселова клапа, примерно....

    Коментар


      #17
      "Ибиза" е "Поло" - "Браво" е един клас нагоре Аз съм твърдо зад КомънРейл, без значение от колата!

      Коментар


        #18
        Дилеми...Дизайнът на ГОЛФ е правен от Джуджаро (дизайнера на ФИАТ)А на СЕАТ целите заводи са основани с помощта на ФИАТ и преди да ги купи VAG си произвеждаха модели на ФИАТ - Ритмо (преименувано по-късно на Ronda), Panda (Marbella), Regata (Malaga), и всички модели от 124 до 133 и 600. Сега са лошо копие на VW, сглобявани кой знае къде.Моят съвет е, избери оригинала Една компания, която няма собствена идентичност като СЕАТ, не бих я предпочел. На практика в момента произвеждат само каросерии, на базата на германски (или чешки, кой знае) двигатели.Като купуваш ФИАТ, купуваш ФИАТ. А като купуваш СЕАТ - какво всъщност купуваш? ФИАТ, Шкода, Фолксваген или нещо средно?!?Ти си знаеш де. Аз си казвам моето мнение. Не си длъжен да се вслушаш в него.

        Коментар


          #19
          Колега казвам това от личен опит не само да хваля Фиат.Имахме такова чудо Сеат Ибиза 2001г.1.9TDI(двуврата версия) и все още имаме Браво1.4 12в като пространство в купето сеата нама почти място аз съм 1,70м. и когато седна на шофьорската седалката и като си наглася на задната седалката зад мен почти не остава място да седне човек с норамални размери доката бравото спокойно сяда човек без да му пречи седалката.Багажника е почти колкото на бравото.Бравото (според мен) има по-добър дизайн.Като двигатели от тези който ти си дал коман реала е доста по-нова технология(и по скъпа).Пластмасите в купето на сеата не дранчат така като на Бравото.Сеата според мен има по-добро окачване в смисъл, че когато минаваш през дупки и неравности по пътя Сеата по-добре ги убира.Според мен колега ако намериш добре Браво jtd е по-добря вариант спрямо цена и екстри.За Сеата мога да кажа добър автомобил доста здрав(за мое учудване) и икономичен.А пропуснах да кажа че има Сеати 1.9 TDI е 90кс., а Бравото JTD е 105кс. с сеата ще плащаш по-малък данък което е една икономия.Успех колега с покупката на автомобила пробвай и двата автомобила и който ти прилегне на стила на каране взимай него намен лично бравото ми се вижда по-удобно.
          Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

          Коментар


            #20
            Имаше един колега тук във форума, който работеше в сервиз на СЕАТ. Един път беше написал, че никога няма да си вземе такава кола. Даже въпросният човек дали не беше и от В. Търново, ама не съм сигурен и не помня как се казваше...
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #21
              sachma написа:
              Имаше един колега тук във форума, който работеше в сервиз на СЕАТ. Един път беше написал, че никога няма да си вземе такава кола. Даже въпросният човек дали не беше и от В. Търново, ама не съм сигурен и не помня как се казваше...
              колегата Stenli :D той работеше във фирмения им сервиз явно има защо да не иска СЕАТ ...
              Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

              Коментар


                #22
                Абе аз нямам някакви сериозни наблюдения над марката SEAT, но знам как се казваше един от моделите им, който се прероди в пародия май на GOLF3 - Ибиса... Е, как да караш такваз кола дето ти го казва директно - Ибиса
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #23
                  dragostz написа:
                  За колегата мераклия на Фиат: Колега ще ти дам един джокер всички Фиати от 98 нагоре нямат жило на газта а потенциометър на педала и един кютук на тръбата след въздушният филтър ( НЕ Е Дебитомер) та тая че....я струва 2300лв вече 3-то Браво умира заради тази пущина и все на познати почти не подлежи на ремонт.
                  Уффф, аман от глупости. ДА, не е дебитомер, а е MAF ама всеки му казва дебитомер и вече се намира за около 100 лв. Джокера е много готин. Много ми е интересно на VW какво има и какво се чудят как да чистят от VW форума. И това че има потенциометър не мога да разбера защо е минус. И кое точно струва 2300 и "вече 3-то Браво умира заради тази пущина и все на познати почти не подлежи на ремонт" - дебитомера или потенциометъра на газта. Иииииииии направо се нервирам от такива тъпи гаражни истории на хора дето и идея нямат за какво става въпрос.Относно избора - колега покарай по няколко от двете коли и си вземи тази която на теб ти допада повече.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    vsd: Това с умрелита Браво-та са или изцепки на itan75 или на някой от клонингите му.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      Не знам, ама търсих тема по сеат и vw форумите да ги понахраня малко, не намерих точно такава, а само подобни. Ако започнете да четете какви легенди се носят направо мога да повърна. Първия довод винаги е"Абе нали виждаш как им падат цените!!! Значи трябва да им е скапано нещо. 5 годишно vw е по-скъпо - значи е по-хубаво" После се почва -окачването е смотано -електрониката е скапана -много се чупятя, ама мнооогооооо (а никой от тях не е карал, имал, поддържал и т.н. подобна кола)и т.н. простотииЕдин пък писал че jtd-то е смотано щото той бил имал 1,9 TDI 97’, забележете TDI, и му сменял окачването, оправял дюзите, разпръсквачите и още хиляда незнам си кви неща и затова било скапанао, ама иначе се набирало и после питащия вика "Ииииии, мислех че ще е зле ама чак пък толкова" Какъв тъпанар може да бъдеш за да си правиш генерален извод за дадена кола, като съдиш по мнението на човек, който дори не знае какво е карал или имал.Общо взето като погледна логиката и начина на мислене на хората преобладаващи по vw и подобните форуми и се сещам за положението на смотаната ни държава и т.н. То всико ни е в скапания начин на мислене. Не бих си купил сеата дори и много да ми харесва, само заради този тип хора, които карат такъв тип коли.НЕ искам да кажа че всички хора, които карат и са част от форумите на vw, сеат или ауди са такива (има и много свестни хора), но има една много изразителна маса, която пише по всички теми или пък с поведението си дава облика на маркаите, и точно с тази част не искам да се оприличавам - нещо като пернишки голф двойка.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #26
                        В Сеат форума има нова абребвиатура на JTD - жабарски турбо дреп.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          dragostz написа:
                          точно заради ей тази част която бива описана взех да се чудя да ли да си взема браво.А пък и не малко хора питах които са има ли такива коли с такъв двигател и не са остана ли доволни.Все пак сеата е с двигател на които се монтира и на голф а пък за сега има наблюдения в/у тоя двигател(само че 90 к.с.) и са само положителни.
                          Колега, кой точно не е доволен от jtd-то щото аз се сещам за 3-4-ма на 500 примерно. В каквото и да е отношение jtd-то е несравнимо по-съвременния двигател от tdi 90 примерно.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            В Сеат форума има нова абребвиатура на JTD - жабарски турбо дреп.
                            Да, сега намерих темата. Ми само ми затвърдиха мнението за хората каращи такива коли .... *************
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              В Сеат форума има нова абребвиатура на JTD - жабарски турбо дреп.
                              Много му припка тази абревиатура ,щото тук-там стъпва този дизел...Иначе според мен няма място за сравнение между двете коли!!!
                              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                              Коментар


                                #30
                                Та след покупката отидох да си сменя масло , ремъци и каквото му се полага в сервиз , който е на един познат и като му споменах че съм имал желание за браво , той доста ме упрекна че ми е минала дори подобна идея през главата .
                                Хора давайте да си продаваме скапаните фиат, щото някаъв "МАЙСТОР" е казал да не ни минава през акъла да си взимаме такива. Не трябва и през главата да ни минава даже.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X