Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво ви е мнението за Ибиза 1.9 тди или браво жтд 105 к с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво ви е мнението за Ибиза 1.9 тди или браво жтд 105 к с

    Какво ви е мнението за Ибиза 1.9 тди 00-01г. 110к.с. или браво 1.9 ЖТД 105к.с.Какво ви е мнениео за тeзи колi ако има някои наблудения моля да ги сподели. вие какво ще ме посъветвате коя от двете да предпочета ? (знам че това fiat форум и може би да очаквам че 90% от гласовете ще са за brawot, но ако може дайте по едно безпристрастно мнение )
    http://www.manutd-bulgaria.com/

    #2
    Моето безпристрастно мнение показва че JTD е двигател с Common Rail технология, a онова нещо - не. Това мисля че е напълно достатъчен аргумент, по отношение на техническите данни.

    Коментар


      #3
      Хе-хе, 90% е малко. Става дума за различни коли. Ибисата доста отстъпва като вътрешно пространтво на бравото, те са си направо от различен клас. ВАГ почитателите сигурно ще ти обясняват какъв легендарен двигател е 1.9 тди-то, аз пък не съм чул тук някой да се оплаче от жтд-то Абе седни и в двете да усетиш атмосферата и после ела да се похвалиш и да покажеш бравото Айде, късмет.
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #4
        Ибизата само през крив макарон я гледай
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #5
          Хаха, градски в голям филм си се вкарал.Тая Ибиза с новата маска MK3 и TDI (235/1900 н*м) бих я карал с "държавна" нафта и лики моли периодично директно във филтъра.Така, че това, че не е Common Rail може и да е предимство.Една А3ка с тоя ДВГ карах от време на време и не знам пипана ли е или да, но ми пълнеше в пъти повече душата от моята , затова я ремапвам моята скоро (при първа възможност)Само, че читава такава ще е сигурно 8к (не съм гледал цените как вървят сега), за тия пари Стило, че ще е по-ново като година.Аз до момента нищо не съм сменял по моята, но като гледам на JTD не са от най-евтините частите.Иначе Ибизата е тясна, много зле откъм шумоизолация.Ако е модела с климатроника май май няма място за отделен CD PLAYER.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            SEAT чуеш ли БЯГАЙ на далече ! Тва са възможно най-сакатите автомобили
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

            Коментар


              #7
              Ами знаем, че Фиат имат най - икономичния дизелов двигате... . А Сеата е само по име, Сеат, всичко друго му е Фолцваген сглобен във Франция мамка му... и се оказва, че в Сеата няма нищо Испанско..., а знаем, че "Е" в Сеат означава Испания... та както и да е.Аз имам наблюдения върху Сеат и не ми харесва ама никак... . Сам си прецени като покараш колите и имаш свои наблюдения.

              Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
              ex:Opel Kadett 1.3
              ex:Fiat 125p
              ex:Москвич 412

              Коментар


                #8
                Princo написа:
                SEAT чуеш ли БЯГАЙ на далече ! Тва са възможно най-сакатите автомобили
                Колега, недей така... чак толкова "сакати" коли няма. А да не говорим, че в началото Сеат са били от ФИАТ груп нищо, че сега нямат нищо общо... Сакати коли са може би руските, защото те фактически своя кола нямат, само крадът мамицата им...

                Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
                ex:Opel Kadett 1.3
                ex:Fiat 125p
                ex:Москвич 412

                Коментар


                  #9
                  Не знам,но аз съм един вид отвратен от тези коли Дизайна им е ужас,вътре са трагедия,двигателите са с такива скъпи части ... и като цяло подръжката на сиатите е много трудна.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                  Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                  Коментар


                    #10
                    Princo написа:
                    Не знам,но аз съм един вид отвратен от тези коли Дизайна им е ужас,вътре са трагедия,двигателите са с такива скъпи части ... и като цяло подръжката на сиатите е много трудна.
                    Всеки си има вкус колега.1.Дизайна според мен си е много хубав(предполага се,че и на колегата му харесва щом иска да си купи такава).2.Салоните са си много хубави,специялно за този мотор ако е GT изпълнение(а повечето са).Да малко тясничко.3.Не знам кое му е по-скъпото за потдръжка от на повечето дизелови коли след 96-97г.Изказвам мнени,защото карах такава близо 3г.и я продадох преди 1г.(понякога още ме е яд).Колата като цяло е доста здрава,говоря за окачването(а това е доста важно за нашите пътища).П.ПМисля че такова допитване е безсмислено,човека трябва да си купи тая кола която му харесва повече,а останалото е до голяма доза късмет.
                    Fiat Coupe 2.0 16V turbo

                    Коментар


                      #11
                      milen4o написа:
                      Princo написа:
                      Не знам,но аз съм един вид отвратен от тези коли Дизайна им е ужас,вътре са трагедия,двигателите са с такива скъпи части ... и като цяло подръжката на сиатите е много трудна.
                      Всеки си има вкус колега.1.Дизайна според мен си е много хубав(предполага се,че и на колегата му харесва щом иска да си купи такава).2.Салоните са си много хубави,специялно за този мотор ако е GT изпълнение(а повечето са).Да малко тясничко.3.Не знам кое му е по-скъпото за потдръжка от на повечето дизелови коли след 96-97г.Изказвам мнени,защото карах такава близо 3г.и я продадох преди 1г.(понякога още ме е яд).Колата като цяло е доста здрава,говоря за окачването(а това е доста важно за нашите пътища).П.ПМисля че такова допитване е безсмислено,човека трябва да си купи тая кола която му харесва повече,а останалото е до голяма доза късмет.
                      Не точно. Аз също съм карала сеат, макар и за 2 месеца - никога, ама никога няма да си взема подобна кола. През дупките компютъра се побъркваше и започваха да мигат разни лампички по таблото. Джаните, стоманени, правех ги няколко пъти в седмицата - сутрин винаги помпех гуми. За комфорт, не е по-комфортна от браво, седалките не са толкова широки, отзад комфорт - на кукуво лято. Иначе мой приятел имаше ибиза 92ра с двигател на порше - колата беше много по-добра от новите модели, но вечно нещо правеше по окачването. Комфорт - никакъв. Едно допитване никога не е излишно. Късметът много често е част от разумния избор - всеки производител има калпави години и калпави коли, по-добре да ги знаем, отколкото после да си блъскаме главата в стената и в джоба.
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        #12
                        Все пак става въпрос за 00-01год.Двигател,окачване,скорости всичко е идентично с голф и шкода.Все пак карам шкода и мога да кажа че това е адски икономичен автомобил.Колегата явно търси кола с 3 врати и затова може би пита за тези коли.Нека каже все пак?Сеат толедо също не е лош избор.Ама там цената вече е по нагоре
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          #13
                          MartoModev написа:
                          Все пак става въпрос за 00-01год.Двигател,окачване,скорости всичко е идентично с голф и шкода.Все пак карам шкода и мога да кажа че това е адски икономичен автомобил.Колегата явно търси кола с 3 врати и затова може би пита за тези коли.Нека каже все пак?Сеат толедо също не е лош избор.Ама там цената вече е по нагоре
                          бих си взел и с 4 врати ама финансите малко ме спират
                          За колегата мераклия на Фиат: Колега ще ти дам един джокер всички Фиати от 98 нагоре нямат жило на газта а потенциометър на педала и един кютук на тръбата след въздушният филтър ( НЕ Е Дебитомер) та тая че....я струва 2300лв вече 3-то Браво умира заради тази пущина и все на познати почти не подлежи на ремонт.
                          точно заради ей тази част която бива описана взех да се чудя да ли да си взема браво.А пък и не малко хора питах които са има ли такива коли с такъв двигател и не са остана ли доволни.Все пак сеата е с двигател на които се монтира и на голф а пък за сега има наблюдения в/у тоя двигател(само че 90 к.с.) и са само положителни.
                          http://www.manutd-bulgaria.com/

                          Коментар


                            #14
                            Интересно, от къде е този цитат ?Защото след въздушния филтър имам само дебитомер, поне аз не съм видял "китюк".
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              По темата - различен клас са все пак ... Ибизата е по-компактна за в града все пак
                              emzo написа:
                              Интересно, от къде е този цитат ?
                              Явно от някой , който не е карал ФИАТ :D А и дебитомерите вече са на прилична цена
                              Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X