мнението е променено от потребителя,поради несъгласие с политиката на форума
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
автомобилите не са това което бяха
Collapse
X
-
Разбира се.Заводите се светнаха че хората карат коли по 15-20 години ,без глобални проблеми по тях и така нямат продажби на нови коли.Виж и батериите на gsm ...Обикновено след 2-3 години трябва смяна (30-40 лв) и т.н.Макар че един акумулатор има по-дълъг живот.Е,зависи от коя страна на барикадата си.Ако работиш в някой завод ще искаш да имаш работа,нали ??
-
Евтини коли,изгоден лизинг,скъпи части(разбира се в последствие)=на ФРЕНСКИ АВТОМОБИЛИ.Това което сам си причинява българската "средна"класа в момента никой друг не може да й го причини.Пък после нека френските производители да са първи в България по продажби. Разбира се жена ми ме упреква ,че се заглеждам само по "барутници",но в тях има някакъв дух и нещата са по-прости, не се налага да ходиш на "майстор"и да ползваш винаги услуги на такива високо клалифицирани специалисти.Който нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар