Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Към колеги, които използват израза "качваш се и караш&q

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Към колеги, които използват израза "качваш се и караш&q

    .....четейки днес в раздел "Продава" отново попаднах на израза "купуваш я и караш" за едно МПС, дето се продава..... Стига де колеги опомнете се! смешно е ....... :D . Аз съм сигурен, че хората тук във форума (или поне повечето от тях, както вече се убедих) си подържата колите доста добре и са вложили много пари в тях, било то в ремонти, допълнително оборудване или тунинг. НО НЯМА такъв автомобил ВТОРА УПОТРЕБА, на който наистина да се качиш и само да караш. Ако си търся такъв ще си купя нов, като дори и за новите този израз не важи съвсем точно... :D

    #2
    Защо да няма ? Това отразява моментното състояние, не че никога нищо няма да се счупи по колата. Показва, че колата е поддържана до последно, а не се продава с куп належащи ремонти в комбинация с предстоящо или просрочено обслужване. Смея да твърдя, че за здравето на колите си се грижа по-добре, отколкото за моето собствено и във всеки един момент, в който реша да продавам, за колата ми важи "качваш се и караш". Сигурен съм, че това се отнася и за други колеги.Изразът е типичен автоджамбазки жаргон и затова е дразнещ, както и изразите "без забележки", "реални километри" и др. Но това не означава, че няма коли, за които да е валиден.П.П. Спомням си, когато продавах палиото си, дойде един човек, водеше си и майстор. Гледаха, умуваха, пробваха, за нищо не можаха да се хванат. Накрая "майсторът" каза победоносно: -Тази кола е пребоядисвана, не може да изглежда така, както от магазина, трябва да свалиш 500 лв. от цената... Ами може и да е била пребоядисвана, някога, някъде от някой от предишните собственици. Което не променя факта, че в момента на продажбата беше в перфектно състояние .
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #3
      Защото общо взето повечето колеги тук сме с коли над 10 години и малко или много са аумортизирани и се чупят.Няма перфектна кола както и перфектна жена.
      Subaru B9 tribeca 3.0
      Peugeot 307 04
      Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
      Fiat Brava 1.6 16V 103

      Коментар


        #4
        Dikata_BG написа:
        Няма перфектна кола както и перфектна жена.
        Може и да има Обикновено "чуждата" Иначе, ако е на принципа "качваш се и караш", означава, че в следващите 10.000км ще ти се наложи само смяна на маслото и филтрите. Ама Божа работа, те чисто новите също кесят по сервизите.
        Бай Фичо - ега ти пауъра!!!

        Коментар


          #5
          Колега ако я карам аз и съм с малко по диски гуми на по големи джанти фърчат носачи в несвяс зареди тия шЪрнири щупени. За тува си е нормално 14
          Subaru B9 tribeca 3.0
          Peugeot 307 04
          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
          Fiat Brava 1.6 16V 103

          Коментар


            #6
            Няма защото винаги ще искаш да направиш нещо първо.Моята е така, и точно щото нищо и няма ми е трудно да се реша да я продавам.
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Buch,не съм съгласен с тебе.Има много коли които са напълно обслужени и са без технически проблеми.Аз лично съм попадал на перфектни по всяко едно отношение 10-15г. автомобили,също така съм попадал и на 2-3 годишни коли които не приличат на нищо.Когато купувах моята кола,по телефона продавача ми каза че колата е в перфектно състояние,напълно обслужена и с два комплекта алуминиеви джанти с нови летни и зимни гуми.Като отидох на огледа се оказа абсолютно прав а като разбрах че той е първия собственик въобще не се и поколебах.Това ти го казвам защото вече и минах 10000км. и колата влезна в сервиза само за смяна на масло.Колата ми скоро ще направи 12 години Ако реша да я продавам аз също ще напиша "качваш се и караш" колкото и изтъркано да звучи,защото лично аз държа колата да ми е перфектна.И без значение дали и има нещо или не я вкарвам на 10000км в сервиза за инспекция.Неможе да слагаш всички коли втора употреба под един знаменател.Друг е въпроса че в мобиле.бг всяка втора кола е "перфектна" или поне в "отлично състояние" :D
              Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
              Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

              Коментар


                #8
                _жоро_ написа:
                Buch,не съм съгласен с тебе.Има много коли които са напълно обслужени и са без технически проблеми.Аз лично съм попадал на перфектни по всяко едно отношение 10-15г. автомобили,също така съм попадал и на 2-3 годишни коли които не приличат на нищо.Когато купувах моята кола,по телефона продавача ми каза че колата е в перфектно състояние,напълно обслужена и с два комплекта алуминиеви джанти с нови летни и зимни гуми.Като отидох на огледа се оказа абсолютно прав а като разбрах че той е първия собственик въобще не се и поколебах.Това ти го казвам защото вече и минах 10000км. и колата влезна в сервиза само за смяна на масло.Колата ми скоро ще направи 12 години Ако реша да я продавам аз също ще напиша "качваш се и караш" колкото и изтъркано да звучи,защото лично аз държа колата да ми е перфектна.И без значение дали и има нещо или не я вкарвам на 10000км в сервиза за инспекция.Неможе да слагаш всички коли втора употреба под един знаменател.Друг е въпроса че в мобиле.бг всяка втора кола е "перфектна" или поне в "отлично състояние" :D
                Ти си късметлия Не, че няма изключения от общото правило , но аз продължавам да твърдя че това което съм написал в поста си е 90% вярно, особено в България Между другото колега, в Пасау ли си купи колата?.....

                Коментар


                  #9
                  и УНИКАЛНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! с големи букви и сто удивителни знака

                  Fiat Bravo T-Jet 120

                  Коментар


                    #10
                    И на моята се качваш и караш Ако колата ми не е в състояние "качваш се и караш" мира нямам докато не я оправя А това че като всяка една машина може да аварира се случва и на чисто новите коли от завода, дори на совалките чалънджър
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Е замислете се.Щом колата примерно е дошла при вас за оглед, то тогава е в състояние "качваш и караш", освен ако примерно не е с рапатрак (пътна помощ) по време на огледа
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Между другото колега, в Пасау ли си купи колата?.....
                        От Мюнхен я взех :D Читави коли има много и в България,просто са по-скъпи.В Бг се гледа предимно цената.По мои наблюдения всеки иска да вземе за малко пари колкото се може по-нова кола и от там идва всичко.Хората търсят евтино и ново,продавачите злоупотребяват и всичко става както казваш ти Но това не означава че няма читави коли на пазара.
                        Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
                        Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

                        Коментар


                          #13
                          BO написа:
                          Е замислете се.Щом колата примерно е дошла при вас за оглед, то тогава е в състояние "качваш и караш", освен ако примерно не е с рапатрак (пътна помощ) по време на огледа
                          не е задължително да е с репатрак. ....Пример: Гледаш я лъскава и "добре поддържана" (а колко кит и бои има отдолу никой не знае). Отваряш мотора - "свети" (а какво има в него е въпроса - има ли ръб на цилиндрите, как са лагерите, биелите и т.н ), отваряш вътре - "свети" (дори и най-голямата кочина с едно пране ще светне), гледаш за удъри - "няма естествено" (гледал съм как правят коли в "нормалните страни" и повярвай ми не се познава дори и от опитен специалист). Лягаш под нея и "върху нея" - всичко е ток (то остава и кола да речем след 95г. да е гниларник с изключение на Опел разбира се). Гледаш километраж - всичко е точно (струва макс. 50 лв. да се направи колкото искаш и на каквато кола искаш), дори и сервизна книжка може да се направи каквато искаш и за каквито километри и прегледи искаш със всичките му печати и глупости (струва.......не знам колко всъщност :D )......После палиш мотора - "супер е" (ама с какво масло е карана допреди теб и с каква добавка е в момента за да не лопа като "мъдо у кофа" няма как да знаеш). "Качваш се и караш" естествено и няма нито хлоп нито троп (а какви части са по окачването, също не можеш да знаеш) - направо е перфектна..... :D ...........Дори и в сервиз да закараш пак нищо няма да разбереш, защото и там не разбират, а само ще ти вземат парите или по друг начин казано гаранция-Франция,айде че дойде бирено време

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, ето какво означава за мен израза "качваш се и караш" :1.Колата е "документално" обслужена- има гражданска отговорност, валидна да кажем за още половин година- има платено(напълно ) автокаско- има винетка- има преглед за поне още половин година2. Технически- собственика може да докаже скорошна смяна ангренажен ремък, ролки- доказателство за др. интервенции- н.р. гърнета (от-до), има акумулатор още в гаранция....- колата е с добри гумиЕ, моята макар и 18 годишна я закупих с доста подменени агрегати, но след 6 хиляди км ще трябва да сменя водната помпа. Но освен прехвърлянето , когато я купих, нищо не съм пипал.Ето за това според мен този израз означава: Купуваш си колата и почваш да се возиш .За пример един познат като си купи Бравата се започна: ел.авансаторен клапан, каско, преглед, нови гуми, ремъци, ролки, акомулатор..... и в един момент какво се оказа-подкара я чак след 2 седмици и доста загубено време по майстори и сервизи.
                            SKODA 105L '78
                            PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                            FIAT 126p '89
                            TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                            GRANDE PUNTO 1.2 '06

                            Коментар


                              #15
                              Израза или по-точно думата "Промоция" също е леко...

                              Коментар

                              Working...
                              X