Добре че си кареме фиатките и баварци и голфажии ни плюят нека те си патят тогава.Бум на автокражбите26 януари 2009 / News.dir.bgНай-изпечените крадци у нас вече имат супермодерни джаджи, големи колкото мобилен телефон, които отварят и запалват всички нови луксозни коли.Техниката се прави у нас, а цената на един програматор варира от 1000 до 10 000 лева. Тя зависи от това колко различни модела коли може да подкара, съобщава в. "24 часа".Полицаите вече са иззели няколко такива програматора при акции. Според тях в момента всяка от десетте по-сериозни банди в столицата, както и колегите им от страната, разполагат с модерната техника.Заради новите технологии в последните месеци в България и най-вече в София има бум на откраднати лимузини, сочат данните на МВР.Всяка от джаджите може да отвори по няколко модела коли от една марка или произведените от един концерн возила за няколко поредни години.Сред апашите хитът е пин-декодер, който лъже компютрите на всички машини на "Фолксваген груп" и много търсения джип БМВ Х5.Актуален сред крадците бил и програматор, специализиран да пали различните серии баварци, произведени в последните 5 г.Техниката се слагала или под волана, или се включвала в евробуксата, която захранва музикалната уредба на возилата.Преди време полицаи иззели такъв самоделен уред, който се монтирал вместо CD. Ставал за кражба на всички коли от марките "Мерцедес", "Фолксваген" и "Сеат", произведени от 1998 до 2005 г.Най-големите майстори на тези програматори били в Пловдив и Велико Търново. Тези майстори правели техника и за износ, казват полицаи от СДВР.На почит в подземния свят през последните месеци била и
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предимството да караш ФИАТ
Collapse
X
-
Не мога да разбера защо някой ще краде Сеат. Карах ибиза, модел 2003, за 2 месеца - кошмар. На всеки 10-тина дупки компютърът се побъркваше, започваха да светят разни лампички по таблото, диагностиката показа - нищо. Това ставаше веднъж седмично за първия месец (колата не беше моя, а ми беше оставена на отговорно пазане за 3 месеца, и аз се отнасях отговорно за първия месец), после ми писна и не ходих. За 2 месеца правих поне 5 пъти джанти, а бяха стоманени. Беше кошмар, последният месец не я карах изобщо - въпреки, че непрекъснато правех джанти - след 1 месец стоене на паркинга, колата беше на 2 гуми и две джанти. Сеат е единствената кола, която, и без пари да ми я дават, няма да я взема.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Не знаят какво да крадат , но иначе и ФИАТ са крали. На баща ми през месец август 2000 год му откраднаха Уно 93’. Ходихме на много огледи в МВР и тогава беше бум да се крадат точно тези колици ( не знам защо ). Намерихме я след съответно платена сума. Но иначе предимствата да имаме ФИАТ са много и най-различни.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
lubobg написа:Добре де,скъпите коли не се ли следят с GPS ?В България има ли такава опция?Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
GPS-а се слага само за да могат застрахователите да вземат повече пари!Никаква работа не върши....Историята познава НЕ един и два случая на откраднати коли с GPS Имаше преди време една изключително пучителна история за една открадната кола с GPS-предавател, с помоща на който упорито издирвали колата и накрая се оказало, че е свързан в трамвай номер 9 и си обикаля с него из града, а те си мислят, че преследват откраднатата кола и странно как все им се изплъзвала в последния момент
Коментар
-
GPS следенето на автомобили в България се извършва посредством GPS приемник и GSM предавател. Едното получава в реално време координатите на приемника, а другото ги изпраща в централата на мобилният оператор (у нас - МТел). Най-лесният начин да се блокира тази система, без да се изолира физически е да се закара (транспортира) до място без GSM покритие (тунели, подлези, подземни паркинги, екраниран специализиран гараж, подобни) и там вече да се действа по обезвреждането на всички вредни системи за сигурност - GPS локатори, имобилайзери, аларми и подобни. В общият случай - това се знае от всички крадци на скъпи коли. А и не само. На 16км. от центъра на Варна знам място където MTEL нямат никакъв сигнал - там спокойно може да се разкости и най-скъпият и оборудван с екстри автомобил. Разбира се, ако собственикът е решил да се застрахова срещу истински крадци - спокойно може да си върже GPS локацията към сателитната мрежа на Турая - тогава единственото спасение са подземните паркингиSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Kuku написа:Има едни "одеала" (забравих как се наричат) - не действат ли?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
ele написа:Не мога да разбера защо някой ще краде Сеат. Карах ибиза, модел 2003, за 2 месеца - кошмар. На всеки 10-тина дупки компютърът се побъркваше, започваха да светят разни лампички по таблото, диагностиката показа - нищо. Това ставаше веднъж седмично за първия месец (колата не беше моя, а ми беше оставена на отговорно пазане за 3 месеца, и аз се отнасях отговорно за първия месец), после ми писна и не ходих. За 2 месеца правих поне 5 пъти джанти, а бяха стоманени. Беше кошмар, последният месец не я карах изобщо - въпреки, че непрекъснато правех джанти - след 1 месец стоене на паркинга, колата беше на 2 гуми и две джанти. Сеат е единствената кола, която, и без пари да ми я дават, няма да я взема.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар