Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обида за италианските коли по Нова ТВ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Имал съм 3 италиански коли досега, и нито една не е отказвала да пали при минусови температури Едно такова твърдение като това на госпожицата е смешно и обидно!
    BMW E90 320D
    ех. FIAT COUPE 2.0 16V
    ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
    ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

    Коментар


      #32
      Що не пали ???? Щоту знаете да сипвате бензин и да карате тва е ! Всяка кола може да не запали,видели вече 2,3 италянки и айде ... мойта що пали ве ? На имортал що пали ? На trace що пали и т.н Не за първи път пляют италиянките! И друг път се е случвали да пляют италиянските кали по нв тв !
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #33
        само колеги представете си Шумахер влиза в пунтото си (ако не се лъжа нали на рекламите за новото путно се споменава че кара такова) и врътка ли врътка оня ключ,тя пък неще да запали.тей че си е пряка обида и към него
        Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

        ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

        Коментар


          #34
          Kато се замисля и на мен не ми палеше през лятото ама просто си смених акумулатора. Абе, кофти изказване направиха тези телевизионери. Най-мразя да обобщават неподготвени.
          SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor

          Коментар


            #35
            Между другото, сега се разрових из форума на "народните коли VW", "орлите Opel", Citroen, Peugeot... И там доста темички има за "паленето"...

            Коментар


              #36
              Ако синята птичка е хубава... аз моа да се жертвам в името на всички засегнати... и да я пецна!
              Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

              Коментар


                #37
                Що се впрягате толкова,момата е чела стари вицове.Мен голем кеф ми правеше при минус 15,даже жадувам за такъв студ.Някой Германец да ми поиска я кабелите,я зарядното,баси кефа!
                Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                Коментар


                  #38
                  westdogg написа:
                  Ми правилно си е казало момичето . Това не значи , че всички италиански не палят зимата, но си признайте, че % на италианските коли които не палят е по-голям от този на японски, немски и френски
                  От каде изкара тази статистика та си толкова сигурен в изказването си.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #39
                    давай колега в теб ни е надеждата.пецни и го колективно !
                    Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                    ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                    Коментар


                      #40
                      Atanas71 написа:
                      westdogg написа:
                      ...
                      От каде изкара тази статистика та си толкова сигурен в изказването си.
                      От някое порно списание с рисунки (вероятно). Споделям лични наблюдения, като казвам, че в студа видях всякакви коли да не могат да запалят сутрин.., ама точно Италианки сред видяните нямаше...
                      Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                      Коментар


                        #41
                        Е то винаги е така. Тези които карат италиански- не са видели италианска да не пали. Тези които карат немски- не са видели немска и т.н. Аз пък , веднага давам за пример бившето ми браво- лятото палеше добре, а зимата -съм го мъчил по 5мин. ( причината не беше акумулатора).Един приятел имаше 18 годишно пежо 309 дизел, а сега има 10 годишно браво ТД100 и каза , че пежото палело в пъти по-добре от бравото.
                        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                        Коментар


                          #42
                          westdogg написа:
                          Е то винаги е така. Тези които карат италиански- не са видели италианска да не пали. Тези които карат немски- не са видели немска и т.н. Аз пък , веднага давам за пример бившето ми браво- лятото палеше добре, а зимата -съм го мъчил по 5мин. ( причината не беше акумулатора)
                          И моментално отписваме причини като кофти гориво, което е твъъъърде възможно да е прекалено омесено с вода... и обясняваме, че проблема е в колата?!
                          Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                          Коментар


                            #43
                            westdogg написа:
                            Е то винаги е така. Тези които карат италиански- не са видели италианска да не пали. Тези които карат немски- не са видели немска и т.н. Аз пък , веднага давам за пример бившето ми браво- лятото палеше добре, а зимата -съм го мъчил по 5мин. ( причината не беше акумулатора)
                            Що пък типока пали при -15 честно,спрете с тези глупости ! Какво означава не палят ? Ми айде пък миналата седмица типока запали при -15 пък вектрата на комшито НЕ ? И ко праим ся ? Тряя разправям навсякъде че видиш ли един издухан опел не палнал и айде немките не стават ... ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ! Според мен тва си е чиста гавра с италианските коли
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                            Коментар


                              #44
                              Италианка да не запали - това е все едно Индзаги да не отбележи! Те такова животно не съм видел, при все, че съм механик! Спомням си преди години, когато бях търновски зет и с едно дукато, ама с изгоряла подгревна свещ (обща за всичките цилиндри) и с издухана гарнитура при минус нам си колко си насред търново и един метър сняг от втория път запали!Еееееех, спомени! Що запали пустото, че да си довършим ракията и мезетата с дядото! Ами после натоварено с тикви и картофи и компоти като снегорин към Варна!Сега си мисля колко е готино като оправдание - ами италианска ми е колата - не ми пали - няма да ходя на работа - подкарвам суджуците и ракията! Да, ама не - и в най-голения сняг само аз и шефа сме на работа с колите (ама той е с джип 4х4), щото италианка дет да не запали няма!

                              Коментар


                                #45
                                westdogg написа:
                                Е то винаги е така. Тези които карат италиански- не са видели италианска да не пали. Тези които карат немски- не са видели немска и т.н. Аз пък , веднага давам за пример бившето ми браво- лятото палеше добре, а зимата -съм го мъчил по 5мин. ( причината не беше акумулатора).Един приятел имаше 18 годишно пежо 309 дизел, а сега има 10 годишно браво ТД100 и каза , че пежото палело в пъти по-добре от бравото.
                                Аз имами от двете, и Италиянка и Французойка,абе и двете палят пущините.Що ли?
                                Фиат Брава 1.4 12V 1998г

                                Коментар

                                Working...
                                X