колеги попадам на няколко коли в мобилето който са с десен волан и доста добри цени.говорим за коли 2003-5 година.никога не съм карал кола с десен волан та който го е правил нека сподели усещането и другото-ако е автоматик не се улесняват малко мъките?питам защото се чудя дали си струва да се возиш в почти нова кола за сметка на неудобството от десния волан
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Десен волан???
Collapse
X
-
Имам приятел, който внася коли с десен волан от Англия и в момента кара такава - казва, че се свиква.Освен видимостта, кофти е малко с мигачите и чистачките, че са си разменени, иначе педалите и скоростите са си по същия начин.Друг вариант е, ако цената позволява да инвестираш в обръщане на дирекцията, но това си е индивидуално според офертата Най-лесно - хвани един приятел, той да кара, ти да се возиш и ТИ му казвай, какво да прави зад волана, все едно ТИ си шофьор от дясното място
-
Имаше предложение в ЗДП да се забрани регистрацията на МПС с десен волан, като това не се отнася за вече регистрираните автомобили... Според мен беше разумно предложение, но не знам дали го приеха. Иначе имам един познат, върна се преди 2 години от Англия и си докара почти нов VW пасат с десен волан. Каза, че десния волан го е накарал да започне да кара по-бавно и почти да не изпреварва. В това се състои "свикването" поне според него.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колкото да обяснява че се свиква не им вярвай , няма такова свикване с обратен волан от посоката на движение.Винаги е неудобно , изпреварванията на камион или превозно средство което е високо и нямаш видимост през неговите стъкла , изпреварването е ад ако си сам и няма кой да казва за приближаващи коли отсреща.Който е направил компромис да си купи такъв автомобил естествено че няма да каже че се е набутал а ще каже че се свиква.Слушал съм и приказки "то на добър шофьор не му пречи" но се нагледах на такива , от далеч можеш да ги познаеш левите гуми им карат по осевата линия Тези автомобили трябва да се спират за внос . Ако в Англия закараш наш автомобил имаш право да го караш 6 месеца а след това трябва да го регистрираш , но... Идва голямото НО като отидеш да попълниш дукоменти за регистрация , попълваш и ВИН и ги изпратиш по пощата , дукоментите ти се връщат до седмица със становище че неможе да се регистрира МПС-то защото не е стандартизирано по стандартите на Великобритания Ние тук сме оставили авто-джамбазите да си правят каквото искат а хората имат закони Моето мнение е нети трябва такава кола , няма да свикнеш вервай миФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Гадничко е ... особенно при изпреварванеAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Atanas71 написа:Колкото да обяснява че се свиква не им вярвай , няма такова свикване с обратен волан от посоката на движение.Винаги е неудобно , изпреварванията на камион или превозно средство което е високо и нямаш видимост през неговите стъкла , изпреварването е ад ако си сам и няма кой да казва за приближаващи коли отсреща.Който е направил компромис да си купи такъв автомобил естествено че няма да каже че се е набутал а ще каже че се свиква.Слушал съм и приказки "то на добър шофьор не му пречи" но се нагледах на такива , от далеч можеш да ги познаеш левите гуми им карат по осевата линия Тези автомобили трябва да се спират за внос . Ако в Англия закараш наш автомобил имаш право да го караш 6 месеца а след това трябва да го регистрираш , но... Идва голямото НО като отидеш да попълниш дукоменти за регистрация , попълваш и ВИН и ги изпратиш по пощата , дукоментите ти се връщат до седмица със становище че неможе да се регистрира МПС-то защото не е стандартизирано по стандартите на Великобритания Ние тук сме оставили авто-джамбазите да си правят каквото искат а хората имат закони Моето мнение е нети трябва такава кола , няма да свикнеш вервай миВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Не , не са глупости това колежке . Глупости са инвестиране в камери хубави дисплеи и други глупости . С каква цел че ще караш 2-3г по нова кола Това е голямо неудобство но на дали някой ще си признае неудобството и да каже " Колеги купихси такава кола и се прецаках " Другото което описваш че не ти пречи да караш след някой камион . На мен ми пречи , давам пример . Зимата течност за чистачките ще ти свърши за минути ако караш зад камион , лятото когато е топло ще те опуши Извинявай ако съм бил груб но аз така ги виждам нещата и мисля че не бъркамФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Не , не са глупости това колежке . Глупости са инвестиране в камери хубави дисплеи и други глупости . С каква цел че ще караш 2-3г по нова кола Това е голямо неудобство но на дали някой ще си признае неудобството и да каже " Колеги купихси такава кола и се прецаках " Другото което описваш че не ти пречи да караш след някой камион . На мен ми пречи , давам пример . Зимата течност за чистачките ще ти свърши за минути ако караш зад камион , лятото когато е топло ще те опуши Извинявай ако съм бил груб но аз така ги виждам нещата и мисля че не бъркамВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
преди да си зема Фиатката карах едно Ауди с десен волан (на един приятел)аз го карах 3 месеца,абе не е толко сложно и трудно,верно беше автоматик и беше с камера закрепена на Дясното огледало и дисплеи подобен на ГПС ,и не беше трудно карането верно отначало търсех скоростите на врататаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Половин година карах в Англия с ляв волан без проблеми. Само трудно се свиква в началото.Миналата година карах едно Пежо 407 с десен волан. Вградски условия и по магистралите никакви проблеми.Като карах по обикновен двулентов път винаги се "закачах" зад някой който се движи с по-висока скорост и изпреварвах с него.А на някои десни завои имах много добра видимост от вътрешната страна и след завоя без проблеми си изпреварвах.В останалите случаи ми беше много икономично, понеже се влачиш с 90.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Kuku написа:В повечето случаи, цената на колата позволява инвестиция в преоборудване и обръщане на дирекцията - какъв е проблема не мога да разбера?!Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колега, не знам дали прочете, че имам приятел, който внася коли с десен волан - знам точно колко може да струва едно преоборудване, а именно около 3000лв., като за по-скъпи коли може да набъбне и до 5000лв., НО ако самата кола струва 10’000лв. с десен волан, вместо 20’000лв. с ляв, мисля, че има сметка да се обръща дирекцията А ако говорим за коли на обща стойност 3000-5000лв. - изобщо не виждам какво коментираме!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар