Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Десен волан???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Десен волан???

    колеги попадам на няколко коли в мобилето който са с десен волан и доста добри цени.говорим за коли 2003-5 година.никога не съм карал кола с десен волан та който го е правил нека сподели усещането и другото-ако е автоматик не се улесняват малко мъките?питам защото се чудя дали си струва да се возиш в почти нова кола за сметка на неудобството от десния волан
    Renault Laguna 1,9 dci 2002

    #2
    Имам приятел, който внася коли с десен волан от Англия и в момента кара такава - казва, че се свиква.Освен видимостта, кофти е малко с мигачите и чистачките, че са си разменени, иначе педалите и скоростите са си по същия начин.Друг вариант е, ако цената позволява да инвестираш в обръщане на дирекцията, но това си е индивидуално според офертата Най-лесно - хвани един приятел, той да кара, ти да се возиш и ТИ му казвай, какво да прави зад волана, все едно ТИ си шофьор от дясното място

    Коментар


      #3
      Имаше предложение в ЗДП да се забрани регистрацията на МПС с десен волан, като това не се отнася за вече регистрираните автомобили... Според мен беше разумно предложение, но не знам дали го приеха. Иначе имам един познат, върна се преди 2 години от Англия и си докара почти нов VW пасат с десен волан. Каза, че десния волан го е накарал да започне да кара по-бавно и почти да не изпреварва. В това се състои "свикването" поне според него.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        Колкото да обяснява че се свиква не им вярвай , няма такова свикване с обратен волан от посоката на движение.Винаги е неудобно , изпреварванията на камион или превозно средство което е високо и нямаш видимост през неговите стъкла , изпреварването е ад ако си сам и няма кой да казва за приближаващи коли отсреща.Който е направил компромис да си купи такъв автомобил естествено че няма да каже че се е набутал а ще каже че се свиква.Слушал съм и приказки "то на добър шофьор не му пречи" но се нагледах на такива , от далеч можеш да ги познаеш левите гуми им карат по осевата линия Тези автомобили трябва да се спират за внос . Ако в Англия закараш наш автомобил имаш право да го караш 6 месеца а след това трябва да го регистрираш , но... Идва голямото НО като отидеш да попълниш дукоменти за регистрация , попълваш и ВИН и ги изпратиш по пощата , дукоментите ти се връщат до седмица със становище че неможе да се регистрира МПС-то защото не е стандартизирано по стандартите на Великобритания Ние тук сме оставили авто-джамбазите да си правят каквото искат а хората имат закони Моето мнение е нети трябва такава кола , няма да свикнеш вервай ми
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Гадничко е ... особенно при изпреварване
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #6
            Atanas71 написа:
            Колкото да обяснява че се свиква не им вярвай , няма такова свикване с обратен волан от посоката на движение.Винаги е неудобно , изпреварванията на камион или превозно средство което е високо и нямаш видимост през неговите стъкла , изпреварването е ад ако си сам и няма кой да казва за приближаващи коли отсреща.Който е направил компромис да си купи такъв автомобил естествено че няма да каже че се е набутал а ще каже че се свиква.Слушал съм и приказки "то на добър шофьор не му пречи" но се нагледах на такива , от далеч можеш да ги познаеш левите гуми им карат по осевата линия Тези автомобили трябва да се спират за внос . Ако в Англия закараш наш автомобил имаш право да го караш 6 месеца а след това трябва да го регистрираш , но... Идва голямото НО като отидеш да попълниш дукоменти за регистрация , попълваш и ВИН и ги изпратиш по пощата , дукоментите ти се връщат до седмица със становище че неможе да се регистрира МПС-то защото не е стандартизирано по стандартите на Великобритания Ние тук сме оставили авто-джамбазите да си правят каквото искат а хората имат закони Моето мнение е нети трябва такава кола , няма да свикнеш вервай ми
            Глупости!Свиква се с карането с десен волан, но дали ще свикнеш или не зависи от стила на каране. На мен не ми пречи да карам (а съм карала няколко месеца) такава кола, защото не ми пречи да се влача след някой камион с 80, да не говорим, че обикновено карам с 90 и съм най-бавно движещото се ПС. Освен това нищо не те бърка да инвестираш в камера и добър дисплей (ама добър), който да ти дава информация какво става вляво - с това също се свиква. Може би преди влизане на България в ЕС това е било възможно - сега няма как да се докаже, че една кола е била под 6м. във Великобритания, затова този закон е абсолютно неприложим, същото зависи и за подобни закони, които може да бъдат приети в България. Но това, естествено, не пречи да те разкатават. Само един пример - мой познат живее е Бг от 7 години, искаше да си поднови личната карта след като влязахме в ЕС. отиваме в полицията - там викат - трябва да има печат кога е влязал тази година. Отиваме до Румъния - викаме на митничаря - трябва ни печат кога е влязал - може ли печата да не губим време да минаваме в Румънско - той вика - ние печати вече не слагаме! Отиваме пак в полицията и мадамата вика - Абе печат трябва, печат кога е влязал тази година в България!!!
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #7
              Не , не са глупости това колежке . Глупости са инвестиране в камери хубави дисплеи и други глупости . С каква цел че ще караш 2-3г по нова кола Това е голямо неудобство но на дали някой ще си признае неудобството и да каже " Колеги купихси такава кола и се прецаках " Другото което описваш че не ти пречи да караш след някой камион . На мен ми пречи , давам пример . Зимата течност за чистачките ще ти свърши за минути ако караш зад камион , лятото когато е топло ще те опуши Извинявай ако съм бил груб но аз така ги виждам нещата и мисля че не бъркам
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #8
                В повечето случаи, цената на колата позволява инвестиция в преоборудване и обръщане на дирекцията - какъв е проблема не мога да разбера?!

                Коментар


                  #9
                  Atanas71 написа:
                  Не , не са глупости това колежке . Глупости са инвестиране в камери хубави дисплеи и други глупости . С каква цел че ще караш 2-3г по нова кола Това е голямо неудобство но на дали някой ще си признае неудобството и да каже " Колеги купихси такава кола и се прецаках " Другото което описваш че не ти пречи да караш след някой камион . На мен ми пречи , давам пример . Зимата течност за чистачките ще ти свърши за минути ако караш зад камион , лятото когато е топло ще те опуши Извинявай ако съм бил груб но аз така ги виждам нещата и мисля че не бъркам
                  както казах - зависи от стила на каране. Свиква се, въпросът е дали си заслужава.Аз редовно карам след камиони, както се налага и на всеки един от нас, на мен - по-често - течността за чистачки не ми свършва за минути, с един резервоар карам от октомври - преди няколко дена го напълних. Лятото няма как да ме опуши - аз не карам залепена за ауспуха - а и за това климатика си има филтър. Едва ли ще те опуши повече, отколкото по градските светофари. Според мен си заслужава само ако колата е висок клас или SUV - нещо, което не би карал като ежедневна кола.
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #10
                    преди да си зема Фиатката карах едно Ауди с десен волан (на един приятел)аз го карах 3 месеца,абе не е толко сложно и трудно,верно беше автоматик и беше с камера закрепена на Дясното огледало и дисплеи подобен на ГПС ,и не беше трудно карането верно отначало търсех скоростите на вратата
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      Никога не бих си взел. ele може и да свиква, ама все пак тя е най-добрия шофьор, раждал се някога Just a joke
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #12
                        Половин година карах в Англия с ляв волан без проблеми. Само трудно се свиква в началото.Миналата година карах едно Пежо 407 с десен волан. Вградски условия и по магистралите никакви проблеми.Като карах по обикновен двулентов път винаги се "закачах" зад някой който се движи с по-висока скорост и изпреварвах с него.А на някои десни завои имах много добра видимост от вътрешната страна и след завоя без проблеми си изпреварвах.В останалите случаи ми беше много икономично, понеже се влачиш с 90.
                        Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                        Коментар


                          #13
                          Kuku написа:
                          В повечето случаи, цената на колата позволява инвестиция в преоборудване и обръщане на дирекцията - какъв е проблема не мога да разбера?!
                          Ауу това е голямо перо разходи , особедно ако колата е по-нова година . Не става въпрос само за педалите , волана и таблото следват инсталация управления на стъклата на шофьорската врата и много други знайни и незнайни проблени. Изобщо това е ТВ сериал с неизвестен край от към финансова гледна точка Имаше пусната тема за това
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #14
                            Колега, не знам дали прочете, че имам приятел, който внася коли с десен волан - знам точно колко може да струва едно преоборудване, а именно около 3000лв., като за по-скъпи коли може да набъбне и до 5000лв., НО ако самата кола струва 10’000лв. с десен волан, вместо 20’000лв. с ляв, мисля, че има сметка да се обръща дирекцията А ако говорим за коли на обща стойност 3000-5000лв. - изобщо не виждам какво коментираме!

                            Коментар


                              #15
                              Да си купиш кола с десен волан е все едно да си купиш S-класа и да и сложиш газ
                              Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                              Коментар

                              Working...
                              X