Следващата ще е малка сапунерка (мерака ми е на Пунто Мк2 1,9ЖТД), а иначе ще ми се и Ивеко Масиф, но няма да ме огрее в близките 5-10год. Ееех мечтиии.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Следващата ви кола фиат ли ще е?
Collapse
X
-
style34 написа:Колега Мерцедес не става според теб, японските коли не стават.....Нещо се бъркаш ми се струва. Или ти се бъркаш или всички, които изготвят световните класации за автомобили и милионите потребители. ........А що се отнася за марки като цяло да не ставаме смешни - къде е Фиат, къде са Мерцедес, БМВ, Мазда, Тойота, Хонда и т.н.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
най-престижната Car of the Year никой не е печелил повече от Фиат в частност и италианските марки по принцип Exclamation Правило ли ти е впечатление.
Коментар
-
SHB написа:Малко ми е съмнително колко е престижна тази награда.Нещо ми прилича на ЕЙСА и продукта им на годината,където в компания на Хаселблат и Канон,печели примерно Самсунг.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:style34 написа:Колега Мерцедес не става според теб, японските коли не стават.....Нещо се бъркаш ми се струва. Или ти се бъркаш или всички, които изготвят световните класации за автомобили и милионите потребители. ........А що се отнася за марки като цяло да не ставаме смешни - къде е Фиат, къде са Мерцедес, БМВ, Мазда, Тойота, Хонда и т.н.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Подчертавам и натвърдям, че НЕ се заяждам!!!style34 написа:И да - определено хората с пари карат Мерцедес или БМВ или Ауди и т.н. и мнооого рядко Алфа, Ланча, за Фиат да не говорим. Дори в Америка е голям преситж да караш Мерцедес. Нарицателно за всяко хубаво нещо е станало да се казва "S-класа". Защо ли?
Коментар
-
KuKu, абсолютно съм съгласен с това, което каза, но Ауди, БМВ и Мерцедес са престижни марки не само в България. Не можеш да го отречеш. Но все пак и тук има мутри, които карат Ферари, Ламбо и т.н., но те са си по-скъпи от един стандартен Мерцедес. Казвам стандартен, защото AMG, Brabus, Opera и т.н. тунинг вече вдига цената страхотно много. Въпреки всичко мисълта ми е пак казвам, че Мерцедес са класни коли, с име и реноме. В Америка наистина е престижно да караш европейски автомобил, но имам приятел от 10 години там, който казва, че чуят ли американците за БМВ и Мерцедес за тях това е най-най-доброто. Той имаше БМВ 3, беше над 200 коня, не помня година, но я продаде за 18000 долара, което за там си е супер много. Мустанг наистина е най-достъпната кола може би там - около 24-25000 долара. Един колега американец си беше купил. Изплащаше я за около 250 долара на месец - изкарва ги за 2 дни. Но всички се оплакваха, че много им скърцат пластмасите и са дървета. Както и да е. Имах колега американец, с италиански произход. Не беше чувал за Фиат.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:И да - определено хората с пари карат Мерцедес или БМВ или Ауди и т.н. и мнооого рядко Алфа, Ланча, за Фиат да не говорим. Дори в Америка е голям преситж да караш Мерцедес. Нарицателно за всяко хубаво нещо е станало да се казва "S-класа". Защо ли?
Коментар
-
Истината е, че всичко опира до дължината на чергата. И аз казвам, че съм прагматичен с ФИАТ -ите, защото не съм по-прагматичен с Мерцедесите например...Ама такива са ми възможностите и ... приоритетите сигурно. Живот и здраве един ден дай боже да бъде задоволена всяка наша суета човешка...Ама надали, защото ако утре карам Ферари, в друг ден ще искам самолет и ако го имам дали пък няма да търся нещо от сорта с вертикално излитане и подводно презимяване. Впрочем в този форум сме другарчета по съдба и що годе по възможности мисля.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Явно всички сме горе-долу на едно мнение, но да продължа малко с коментара :D 1. Не знам защо говорите толкова много за САЩ, но за мен, както и за повечето еворпейци, те едва ли са мерило за нещо. Да, действително, там не се знае за Фиат, а за Ферари, Ламборгини, Мазерати и др. Това е така просто защото пазарната ниша на Фиат е в автомобили по-нисък клас, каквито не се харесват там. Фиат не са се и стремили да се харесват в Америка, защото това би означавало да си променят цялостната пазарна концепция. Поради същата причина, американците толкова са чували и за Пежо, Ситроен, Рено, Тата и др. подобни. Предполагам никой уважаващ себе си американец не е виждал Опел Корозия , въпреки, че GM притежава концерна. Въобще, в САЩ се карат огормни, неугледни шлепове, които харчат много и струват в момента евтино, ако се превърне в евро. Но, казвал съм го и друг път, ще си отиде времето, когато в една измислена държава могат да се купуват истински неща с измислена валута. 2. Изключая дребните кусури, които ги имат всички производители и автомобили, включително и нашите, Фиат са си съвсем приличен автомобил. Ако сравня едно ново Браво с едно ново Ауди А3, сигурно второто е по-изпипано. Но има същата +/- гаранция като Фиат, върши същата работа, върви по съвсем сходен начин и т.н. Само че, Аудито струва, грубо казано, двойно. Нека бъдем реалисти - хората са готови да дават много пари от суета, а не поради някаква друга съществена причина. Никой не твърди, че Ауди, Мерцедес и БМВ не стават. Имам познат, който е шофьор на S500. Колата е фрашкана с екстри. Само че електрониката постоянно му прави проблеми - непрекъснато грешки в компютъра, пътека направи до Балкан Стар. Научи се в един момент сам да си ги занулява (така разправя ). Кара без един фар, но не защото крушката му е изгоряла, а защото компютъра не му го включва. В най-големите студове му отказва парното 2 пъти - пак нещо електронно. Ами благодаря за това скъпо удоволствие - фирма може да го поддържа, аз не 3. Лично аз, когато седна в италианска кола, сърцето ми трепва. Което не се случва с немска кола. Не знам защо е така, но е факт. Дори когато хващам такси от стоянка се запътвам към Фиат/Ланча :D По ми е кеф. И това за мен е достатъчна причина пак да си купя италианска кола.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:3. Лично аз, когато седна в италианска кола, сърцето ми трепва. Което не се случва с немска кола. Не знам защо е така, но е факт. Дори когато хващам такси от стоянка се запътвам към Фиат/Ланча :D По ми е кеф. И това за мен е достатъчна причина пак да си купя италианска кола.
Коментар
-
gantcho написа:Явно всички сме горе-долу на едно мнение, но да продължа малко с коментара :D 1. Не знам защо говорите толкова много за САЩ, но за мен, както и за повечето еворпейци, те едва ли са мерило за нещо. Да, действително, там не се знае за Фиат, а за Ферари, Ламборгини, Мазерати и др. Това е така просто защото пазарната ниша на Фиат е в автомобили по-нисък клас, каквито не се харесват там. Фиат не са се и стремили да се харесват в Америка, защото това би означавало да си променят цялостната пазарна концепция. Поради същата причина, американците толкова са чували и за Пежо, Ситроен, Рено, Тата и др. подобни. Предполагам никой уважаващ себе си американец не е виждал Опел Корозия , въпреки, че GM притежава концерна. Въобще, в САЩ се карат огормни, неугледни шлепове, които харчат много и струват в момента евтино, ако се превърне в евро. Но, казвал съм го и друг път, ще си отиде времето, когато в една измислена държава могат да се купуват истински неща с измислена валута.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар