Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Следващата ви кола фиат ли ще е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Следващата ще е малка сапунерка (мерака ми е на Пунто Мк2 1,9ЖТД), а иначе ще ми се и Ивеко Масиф, но няма да ме огрее в близките 5-10год. Ееех мечтиии.....
    Fiat Grande Punto 1.2 8V 08'
    Suzuki Vitara 2.0TDi 97' (продадена на далече)
    Fiat Punto II 1.2 8V 00'
    ВАЗ 2101 /Жигула/ 78' (в пенсия)

    Коментар


      #77
      Да,, или Ланчия Либра.
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #78
        Когато някой ден се разделя с марката, мисля да си купя куче и да се отдам на кротки пенсионерски занимания .
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #79
          style34 написа:
          Колега Мерцедес не става според теб, японските коли не стават.....Нещо се бъркаш ми се струва. Или ти се бъркаш или всички, които изготвят световните класации за автомобили и милионите потребители. ........А що се отнася за марки като цяло да не ставаме смешни - къде е Фиат, къде са Мерцедес, БМВ, Мазда, Тойота, Хонда и т.н.
          И кой какви класации изготвя където италианските коли са по-долу от които и да било други Всъщност, в най-престижната Car of the Year никой не е печелил повече от Фиат в частност и италианските марки по принцип Правило ли ти е впечатление. И къде толкова са Мазда, Тойота и Хонда, където не са Фиат, Ланча и Алфа Ромео Ами в криза са. Италианците са по-слабо засегнати от нея.Всъщност, ако трябва да бъдем обективни, Фиат са народен автомобил. При това по-народен от VW (които само името им е такова). Основното е цената и винаги е било - на по-ниска цена ти се предлага толкова, колкото останалите ти предлагат на по-висока. Не защото Фиат са по-бързи или по-мощни или по-качествено изработени. Не. В това отношение, те са просто един автомобил като останалите. Но са по-евтини при покупка, по-евтини за поддръжка, по-евтини за застраховане, с по-ниски данъци и т.н. С една дума - евтин автомобил. Защото за повече пари винаги може да се направи нещо по-добро. За справка - Ланча и Алфа Ромео. Щото къде е Ланча Тезис, къде е Ситроен С6? Ами точно на същото място са си Както правилно отбелязва колегата Kuku, ако можеш да си го позволиш - карай си Мерцедес. Само че, гледам караш Брава 1.6. Защо ли след като не ти харесва Ако не си доволен от колата си, не ти е виновна тя, а късмета ти и поддръжката й от предишния собственик.
          She was only a whisky maker but he loved her still.

          Коментар


            #80
            най-престижната Car of the Year никой не е печелил повече от Фиат в частност и италианските марки по принцип Exclamation Правило ли ти е впечатление.
            Малко ми е съмнително колко е престижна тази награда.Нещо ми прилича на ЕЙСА и продукта им на годината,където в компания на Хаселблат и Канон,печели примерно Самсунг.

            Коментар


              #81
              Надявам се да е Крома 2005 или 2008 година

              Fiat Marea Weekend 2.0 20v HLX
              ex:Opel Kadett 1.3
              ex:Fiat 125p
              ex:Москвич 412

              Коментар


                #82
                SHB написа:
                Малко ми е съмнително колко е престижна тази награда.Нещо ми прилича на ЕЙСА и продукта им на годината,където в компания на Хаселблат и Канон,печели примерно Самсунг.
                Лошо няма, съмнявай си се. Ако искаш, обаче, обърни внимание на хилядите автомобили по улиците, чието задно стъкло е гордо облепено с ето това лого, което спечелилият производител има право да използва през годината следшестваща (доколкото си спомням ако греша поправете ме) годината на спечелване на отличието. Ще видиш Рено Меган, Рено Сценик, Алфа Ромео, включително и Гоуф 3 И много, много, други. И заедно с това фиат Пунто, Браво/Брава, Панда...
                Прикачени файлове
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #83
                  gantcho написа:
                  style34 написа:
                  Колега Мерцедес не става според теб, японските коли не стават.....Нещо се бъркаш ми се струва. Или ти се бъркаш или всички, които изготвят световните класации за автомобили и милионите потребители. ........А що се отнася за марки като цяло да не ставаме смешни - къде е Фиат, къде са Мерцедес, БМВ, Мазда, Тойота, Хонда и т.н.
                  И кой какви класации изготвя където италианските коли са по-долу от които и да било други Всъщност, в най-престижната Car of the Year никой не е печелил повече от Фиат в частност и италианските марки по принцип Правило ли ти е впечатление. И къде толкова са Мазда, Тойота и Хонда, където не са Фиат, Ланча и Алфа Ромео Ами в криза са. Италианците са по-слабо засегнати от нея.Всъщност, ако трябва да бъдем обективни, Фиат са народен автомобил. При това по-народен от VW (които само името им е такова). Основното е цената и винаги е било - на по-ниска цена ти се предлага толкова, колкото останалите ти предлагат на по-висока. Не защото Фиат са по-бързи или по-мощни или по-качествено изработени. Не. В това отношение, те са просто един автомобил като останалите. Но са по-евтини при покупка, по-евтини за поддръжка, по-евтини за застраховане, с по-ниски данъци и т.н. С една дума - евтин автомобил. Защото за повече пари винаги може да се направи нещо по-добро. За справка - Ланча и Алфа Ромео. Щото къде е Ланча Тезис, къде е Ситроен С6? Ами точно на същото място са си Както правилно отбелязва колегата Kuku, ако можеш да си го позволиш - карай си Мерцедес. Само че, гледам караш Брава 1.6. Защо ли след като не ти харесва Ако не си доволен от колата си, не ти е виновна тя, а късмета ти и поддръжката й от предишния собственик.
                  Такааааа....Започвам поред.1. Със поста си исках да отговоря на колегата, който твърди, че японските коли и Мерцедес не ставали. Ами смешно е. Никъде не съм казал, че Фиат не става . И да - определено хората с пари карат Мерцедес или БМВ или Ауди и т.н. и мнооого рядко Алфа, Ланча, за Фиат да не говорим. Дори в Америка е голям преситж да караш Мерцедес. Нарицателно за всяко хубаво нещо е станало да се казва "S-класа". Защо ли? 2. В класацията кола на годината се взимат много фактори. Това че ферари, бентли и други супер коли не участват, не означава, че не стават, нали? Защо аз карам Фиат - ти го каза, защото нямам пари за Мазда 6, например. Ако нямаш пари си купуваш телевизор НЕО, ако имаш Сони(примерно). Да, това е предимството и на Фиат - че е евтин. Както се казва - за толкова пари толкова. Аз нямам нищо против Фиат, напротив, пак бих си взел. Но да кажеш, че Мерцедес е боклук....не върви, разбираш ли?3. Къде видя, че съм недоволен от колата си??? Цитирай ме, моля те. Напротив - 4 години почти никакви проблеми с изключение на един, който беше решен за отрицателно време от компетентни майстори, които са рядкост у нас. Много добра бройка явно. Но това не ми пречи да съм обективен и да кажа, че има по-добри от нея. Возил съм се в БМВ 5 ’91. Еми съвсем по-друг начин си е всичко в полза на БМВ-то. Най-мразя някой да каже, че Фиат се чупели, другите не и т.н. , макар че говорейки за колко тъпи са японските коли и мерцедес и колко хубави са Фиат: http://www.anusedcar.com/index.php/t...ge/2007-6-7/20 . Ако търсиш Фиат гледай доста надолу в класацията, която сам ще видиш за какво е.
                  The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                  Коментар


                    #84
                    Подчертавам и натвърдям, че НЕ се заяждам!!!
                    style34 написа:
                    И да - определено хората с пари карат Мерцедес или БМВ или Ауди и т.н. и мнооого рядко Алфа, Ланча, за Фиат да не говорим. Дори в Америка е голям преситж да караш Мерцедес. Нарицателно за всяко хубаво нещо е станало да се казва "S-класа". Защо ли?
                    Хората с пари карат Мерцедес, БМВ и/или Ауди в България.На много места по света, хората с пари карат Ферари, Ламборгини, Лексус, Ягуар, АстонМартин, Порше, РолсРойс, Бентли, Мазерати и прочие В Америка е престижно да караш какъвто и да е европейски автомобил, защото е екзотика и рядкост, като СААБ, например, който иначе знаем много добре, че си е чист Опел, а Опел не е престижна марка, НО това е тук - в Америка е друго.В България да караш Мустанг също е престижно и гъзарско, пък в САЩ той струва колкото тукашна Вектра Нарицателното на разкошните неща, сравнени с "S-клас" на Мерцедес, е наложено в България от хорската (мутренска) простотия, суета и грандоманство с цел себеизтъкване, себедоказване ииии... уголемяване на полови органи В САЩ нарицателно е Кадилак П.П.Иначе съм напълно съгласен с теб

                    Коментар


                      #85
                      KuKu, абсолютно съм съгласен с това, което каза, но Ауди, БМВ и Мерцедес са престижни марки не само в България. Не можеш да го отречеш. Но все пак и тук има мутри, които карат Ферари, Ламбо и т.н., но те са си по-скъпи от един стандартен Мерцедес. Казвам стандартен, защото AMG, Brabus, Opera и т.н. тунинг вече вдига цената страхотно много. Въпреки всичко мисълта ми е пак казвам, че Мерцедес са класни коли, с име и реноме. В Америка наистина е престижно да караш европейски автомобил, но имам приятел от 10 години там, който казва, че чуят ли американците за БМВ и Мерцедес за тях това е най-най-доброто. Той имаше БМВ 3, беше над 200 коня, не помня година, но я продаде за 18000 долара, което за там си е супер много. Мустанг наистина е най-достъпната кола може би там - около 24-25000 долара. Един колега американец си беше купил. Изплащаше я за около 250 долара на месец - изкарва ги за 2 дни. Но всички се оплакваха, че много им скърцат пластмасите и са дървета. Както и да е. Имах колега американец, с италиански произход. Не беше чувал за Фиат.
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #86
                        style34 написа:
                        И да - определено хората с пари карат Мерцедес или БМВ или Ауди и т.н. и мнооого рядко Алфа, Ланча, за Фиат да не говорим. Дори в Америка е голям преситж да караш Мерцедес. Нарицателно за всяко хубаво нещо е станало да се казва "S-класа". Защо ли?
                        В САЩ е престижно да изплащаш жилище не некой хълм около 30 години.Не виждам какъв престиж ти дава купчина джелезо. Това което Кuku пише ми се налага всеки ден да го обянснявам, защо аджеба карам евтина кола.И това на некви сульовци дето продали некое лозе и се качили на А6 4 3 2 1 Гоуф... Само дето гаджетата им се возят на градския транспорт и живеят по дузина в апартамент ....Бах начи как си помапате самочувствието с некви кошници ...

                        Коментар


                          #87
                          Истината е, че всичко опира до дължината на чергата. И аз казвам, че съм прагматичен с ФИАТ -ите, защото не съм по-прагматичен с Мерцедесите например...Ама такива са ми възможностите и ... приоритетите сигурно. Живот и здраве един ден дай боже да бъде задоволена всяка наша суета човешка...Ама надали, защото ако утре карам Ферари, в друг ден ще искам самолет и ако го имам дали пък няма да търся нещо от сорта с вертикално излитане и подводно презимяване. Впрочем в този форум сме другарчета по съдба и що годе по възможности мисля.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #88
                            Явно всички сме горе-долу на едно мнение, но да продължа малко с коментара :D 1. Не знам защо говорите толкова много за САЩ, но за мен, както и за повечето еворпейци, те едва ли са мерило за нещо. Да, действително, там не се знае за Фиат, а за Ферари, Ламборгини, Мазерати и др. Това е така просто защото пазарната ниша на Фиат е в автомобили по-нисък клас, каквито не се харесват там. Фиат не са се и стремили да се харесват в Америка, защото това би означавало да си променят цялостната пазарна концепция. Поради същата причина, американците толкова са чували и за Пежо, Ситроен, Рено, Тата и др. подобни. Предполагам никой уважаващ себе си американец не е виждал Опел Корозия , въпреки, че GM притежава концерна. Въобще, в САЩ се карат огормни, неугледни шлепове, които харчат много и струват в момента евтино, ако се превърне в евро. Но, казвал съм го и друг път, ще си отиде времето, когато в една измислена държава могат да се купуват истински неща с измислена валута. 2. Изключая дребните кусури, които ги имат всички производители и автомобили, включително и нашите, Фиат са си съвсем приличен автомобил. Ако сравня едно ново Браво с едно ново Ауди А3, сигурно второто е по-изпипано. Но има същата +/- гаранция като Фиат, върши същата работа, върви по съвсем сходен начин и т.н. Само че, Аудито струва, грубо казано, двойно. Нека бъдем реалисти - хората са готови да дават много пари от суета, а не поради някаква друга съществена причина. Никой не твърди, че Ауди, Мерцедес и БМВ не стават. Имам познат, който е шофьор на S500. Колата е фрашкана с екстри. Само че електрониката постоянно му прави проблеми - непрекъснато грешки в компютъра, пътека направи до Балкан Стар. Научи се в един момент сам да си ги занулява (така разправя ). Кара без един фар, но не защото крушката му е изгоряла, а защото компютъра не му го включва. В най-големите студове му отказва парното 2 пъти - пак нещо електронно. Ами благодаря за това скъпо удоволствие - фирма може да го поддържа, аз не 3. Лично аз, когато седна в италианска кола, сърцето ми трепва. Което не се случва с немска кола. Не знам защо е така, но е факт. Дори когато хващам такси от стоянка се запътвам към Фиат/Ланча :D По ми е кеф. И това за мен е достатъчна причина пак да си купя италианска кола.
                            She was only a whisky maker but he loved her still.

                            Коментар


                              #89
                              gantcho написа:
                              3. Лично аз, когато седна в италианска кола, сърцето ми трепва. Което не се случва с немска кола. Не знам защо е така, но е факт. Дори когато хващам такси от стоянка се запътвам към Фиат/Ланча :D По ми е кеф. И това за мен е достатъчна причина пак да си купя италианска кола.
                              Разбирам те напълно, дори когато имам на разпожение чисто нова Японска уж проходима твар, пак се оглеждам за нещо такова ....
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #90
                                gantcho написа:
                                Явно всички сме горе-долу на едно мнение, но да продължа малко с коментара :D 1. Не знам защо говорите толкова много за САЩ, но за мен, както и за повечето еворпейци, те едва ли са мерило за нещо. Да, действително, там не се знае за Фиат, а за Ферари, Ламборгини, Мазерати и др. Това е така просто защото пазарната ниша на Фиат е в автомобили по-нисък клас, каквито не се харесват там. Фиат не са се и стремили да се харесват в Америка, защото това би означавало да си променят цялостната пазарна концепция. Поради същата причина, американците толкова са чували и за Пежо, Ситроен, Рено, Тата и др. подобни. Предполагам никой уважаващ себе си американец не е виждал Опел Корозия , въпреки, че GM притежава концерна. Въобще, в САЩ се карат огормни, неугледни шлепове, които харчат много и струват в момента евтино, ако се превърне в евро. Но, казвал съм го и друг път, ще си отиде времето, когато в една измислена държава могат да се купуват истински неща с измислена валута.
                                Е да не забравяме многобройните опити на фиат да стъпят на американския пазар-като например ритмо,продаван там като Страда. И сега правят опит да върнат Алфа ромео на техния пазар.Много ми е интересно да разбера защо Страда пропада,а рабит придобива сходен статут на европейския си близнак.Прочетете ако имате желание книгата на Лий Якока(президент на Форд края на 70-те и след това на Крайслер през 80-е),какво споделя за качеството на немските автомобили.

                                Коментар

                                Working...
                                X