Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - бензин или дизел?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Зимай бензина и ако ти е за икономично - слагай един газов инжекцион и се любувай на автомобил. Мани ги тия печки!
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      Стило - бензин! :D
      Fiat Stilo 1.8 16V

      Коментар


        #18
        аз сега ако можех да взема едно 2,4 20V, 3 врати малиииииииии

        Коментар


          #19
          Kuku написа:
          ...............че "1.9-8v JTD" много лесно става близо 150к.с. срещу 500лв..........................
          ????...........??Колега,дай да говориме сериозни неща в този форум.Това ти се иска ли да стане,или вярваш че е станало.

          Коментар


            #20
            115 + 32 на колко е равно, колега? Сериозно!Мога да ти покажа кола с този двигател и приблизителна мощност от 170к.с. БЕЗ да е правено нищо друго по двигателя, освен ре-мап и по-голям интеркулер, и при това се кара ежедневно вече около 70’000км.По-новия 8-клапанов дизел със 120к.с. фабрично, новия модел турбо и т.н., с мааалко промени на стойност около 1500лв. може да достигне 200к.с. и пак да бъде нормална ежедневка, а най-силния 16-клапанов дизел 1.9 със 150к.с., отива към 220-240к.с. при повечко желание и старание Пак повтарям, това е БЕЗ смяна на турбини, валове, помпи и прочие.... само по-голям радиатор на интеркулера и нов софтуер. И да, за да няма тъпи въпроси - спортен филтър и спортно гърне, изобщо не ги броя за тунинг Казано по друг начин, 1.9 дизел ще смчка 1.8 бензин ТОТАЛНО и ОТВСЯКЪДЕ срещу 500лв. инвестиция... но нека НЕ започваме този спор отново, МОЛЯ П.П.Който не вярва - идва с 1.8 бензин на някоя среща, аз докарвам 1.9 дизел, слагаме по 100лв. и сме на чертата

            Коментар


              #21
              какви времена дава тая печка ако не е тайна ???

              Коментар


                #22
                Kuku написа:
                115 + 32 на колко е равно, колега? Сериозно!Мога да ти покажа кола с този двигател и приблизителна мощност от 170к.с. БЕЗ да е правено нищо друго по двигателя, освен ре-мап и по-голям интеркулер, и при това се кара ежедневно вече около 70’000км.По-новия 8-клапанов дизел със 120к.с. фабрично, новия модел турбо и т.н., с мааалко промени на стойност около 1500лв. може да достигне 200к.с. и пак да бъде нормална ежедневка, а най-силния 16-клапанов дизел 1.9 със 150к.с., отива към 220-240к.с. при повечко желание и старание Пак повтарям, това е БЕЗ смяна на турбини, валове, помпи и прочие.... само по-голям радиатор на интеркулера и нов софтуер. И да, за да няма тъпи въпроси - спортен филтър и спортно гърне, изобщо не ги броя за тунинг Казано по друг начин, 1.9 дизел ще смчка 1.8 бензин ТОТАЛНО и ОТВСЯКЪДЕ срещу 500лв. инвестиция... но нека НЕ започваме този спор отново, МОЛЯ П.П.Който не вярва - идва с 1.8 бензин на някоя среща, аз докарвам 1.9 дизел, слагаме по 100лв. и сме на чертата
                Моля ти се, само за да не почваме този спор..."вярвям" ти.Ама много...Само не разбеах какво е това 115 и 32.

                Коментар


                  #23
                  Не знам, какви времена дава, но ще попитам - на КГБ (Петко) е колата "147".Конски сили - 115 е мощността да двигателя, а 32 е допълнителната мощност от новия софтуер!Казах ти - 100лв. лесни пари имам за теб!

                  Коментар


                    #24
                    Kuku написа:
                    Не знам, какви времена дава, но ще попитам - на КГБ (Петко) е колата "147".Конски сили - 115 е мощността да двигателя, а 32 е допълнителната мощност от новия софтуер!Казах ти - 100лв. лесни пари имам за теб!
                    Ее,сега разбрах.Скъпо,колега,скъпо.По 16 кинта на кон.Има и по-евтини тарифи.Някои от конкуренцията вече свалиха и по петарка.

                    Коментар


                      #25
                      Въпроса е, какво получаваш за тази петарка и какво получаваш за три пъти повече, колега

                      Коментар


                        #26
                        Kuku написа:
                        Въпроса е, какво получаваш за тази петарка и какво получаваш за три пъти повече, колега
                        Е,нали за 32PS ставаше въпрос.Два горе,два долу-няма да цепиме косъма.

                        Коментар


                          #27
                          Не точно - може да бъдат и двойно повече, ако машината позволява и на собственика му шуми достатъчно в главата!Казах вече, че от 115к.с. могат да станат и 180к.с., а въртящият момент със 130Нм повече, НО всичко си има цена, особено кефа

                          Коментар


                            #28
                            Kuku написа:
                            Не точно - може да бъдат и двойно повече, ако машината позволява и на собственика му шуми достатъчно в главата!Казах вече, че от 115к.с. могат да станат и 180к.с., а въртящият момент със 130Нм повече, НО всичко си има цена, особено кефа
                            O.K.всичко добре до тука.Но като дойде време да се разплащаме,ти лесно ще преброиш парите,но аз как да преброя конете и Нм.Става въпрос за 180 кс и 255+130=385 Нм.

                            Коментар


                              #29
                              Виждаш се с човекО, казваш му какво искаш за колата, отиваме в Ст.Град на диното, мериш с оригиналния софтуер, покатерва се новия и мериш пак - ако не си доволен от резултата - слага се пак оригиналния и по живо, по здраво.... ако си доволен от резултата - плащаш и се кефиш Ти какво очакваш да стане, всъщност?

                              Коментар


                                #30
                                mnpenchev написа:
                                какви времена дава тая печка ако не е тайна ???
                                Стилото JTD сток дава същите като 1.8 16v. На JTD-то максималната скорост е малко по-ниска.
                                Fiat Stilo 1.8 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X