Излизаме сутринта с малкия, качваме се на Бравата, паля - колата работи 10тина секунди и изгасва - придружено с яко съскане което направо ме уплаши.Обаче закъсняваме за градина и работа, почвам да въртя стартера - не припалва даже и акумулатора набързо здаде багажа - все пак беше към -15 сутринта.Пуснах я по надолнището пред блока - ама там лед - не ще да превърти гумите и се наврях в едни ледове.От там - грабам детето и на едно такси - щото Пунтото не му вярвам още, а и жена ми след няколко часа щеше да отива на работа и не исках да я оставям без кола.Отиваме в градина и от там - на работа. Към 10,00 с колегата отивам със служебния Пасат да даваме ток - въртях псхувах - ядец. А не можем и да я дръпне по нанагорнището - към 30 метра лед, стъкло - Пасата не може да я издърпа. Добре че се появи един съсед с Лада НИва - изкара ме като кътен зъб от леда. Закачаме я на Пасата, дърпаме - не ще да запали и съска, ама все едно съм отворилл бутилката с газ - а аз я мъча на бензин все пак.Дръпнахме я до моите майстори - те викат - "Замръзнал катализатор - не си за нас".Закарахме я на една автомивка и я оставихме там да се постопли към обяд.Отиваме към 2 следобяд - не иска да запали и пак съска. Момчетата на мивката много заети и няма кой да се занимава с мене да се мъчиме да я разлеждаме с топла вода- закачихме я и при един ауспухджия, "Оксито" му викат.Нагря човека катализатора - пак не ще, а от свръзката след него от някаква миниатюрна дупчица - от там съска...Почна да нагрява средното гърне и по едно време като пробвах - от ауспуха излезе малко пара и колата припали. Врътнах пак и запали - ама не ще да се изфорсира - газ... и издуха леда и се оправи, ама ми скъса нервите...Та който кара на газ - ако са ви къси разстоянията като мен - в такива студове - оставяйте колата да поработи ако трябва на място за да се загрява генерацията и да си издуха конденза. Довечера като взема малкия ще идам да си направим една разходка извън града - на ниска предавка с по-височки обороти за да се изчисти.Е това да ти е здрава генерацията си имало и минуси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво го патих днес...
Collapse
X
-
С колегите си коментираме моя случай и стигнахме до заключението, че най вероятната причина това да стане е че колата беше паркирана на много стръмен наклон - над 30 градуса - просто конденза се е събрал в единия край и е успял да запуши тръбата. А и вчера няколко пъти я палих, ама само за да я местя и не е загрявала генерацията а беше доста студено цял ден - т.т натрупал съм много конденз за кратко време.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
По добре е да се чака да достигне работната температура! Жена ми миналата зима в големите студове си караше Клиото на къси дистанции само и успя да и замръзне течност в тръбичката която връща картерните газове. Паля я една сутрин и като почна да хвърля масло през пръчката за проверка на маслото (там се оказа най-ниско съпротивлението и е налягането е избутало пръчката навън. Като загря се оправи всичко. От късите дистанции може и свещи да скапеш освен, че ти ръждясва и генерацията!F31 BMW 320d
Коментар
-
qnisZ написа:Яворе то за това хората са му намерили чалъма. Прависе по една дупка с размер около 2мм. в най ниската час на гарнетата и вече няма кондез, няма и лед. :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
На мойта и сменях гърнетата скоро и майсторът който ми ги смени ми каза че няма да е лошо да се направи такава дупчица защото му обясних че я карам предимно на газ,съгласих се и ми проби такава дупчица в най ниската част.Сега нямам проблеми с конденза а и разлика в звука няма никакъв.----------------------------------------------------------------------------
Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ
Коментар
-
Yavor написа:С колегите си коментираме моя случай и стигнахме до заключението, че най вероятната причина това да стане е че колата беше паркирана на много стръмен наклон - над 30 градуса - просто конденза се е събрал в единия край и е успял да запуши тръбата. А и вчера няколко пъти я палих, ама само за да я местя и не е загрявала генерацията а беше доста студено цял ден - т.т натрупал съм много конденз за кратко време.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар