Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво го патих днес...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво го патих днес...

    Излизаме сутринта с малкия, качваме се на Бравата, паля - колата работи 10тина секунди и изгасва - придружено с яко съскане което направо ме уплаши.Обаче закъсняваме за градина и работа, почвам да въртя стартера - не припалва даже и акумулатора набързо здаде багажа - все пак беше към -15 сутринта.Пуснах я по надолнището пред блока - ама там лед - не ще да превърти гумите и се наврях в едни ледове.От там - грабам детето и на едно такси - щото Пунтото не му вярвам още, а и жена ми след няколко часа щеше да отива на работа и не исках да я оставям без кола.Отиваме в градина и от там - на работа. Към 10,00 с колегата отивам със служебния Пасат да даваме ток - въртях псхувах - ядец. А не можем и да я дръпне по нанагорнището - към 30 метра лед, стъкло - Пасата не може да я издърпа. Добре че се появи един съсед с Лада НИва - изкара ме като кътен зъб от леда. Закачаме я на Пасата, дърпаме - не ще да запали и съска, ама все едно съм отворилл бутилката с газ - а аз я мъча на бензин все пак.Дръпнахме я до моите майстори - те викат - "Замръзнал катализатор - не си за нас".Закарахме я на една автомивка и я оставихме там да се постопли към обяд.Отиваме към 2 следобяд - не иска да запали и пак съска. Момчетата на мивката много заети и няма кой да се занимава с мене да се мъчиме да я разлеждаме с топла вода- закачихме я и при един ауспухджия, "Оксито" му викат.Нагря човека катализатора - пак не ще, а от свръзката след него от някаква миниатюрна дупчица - от там съска...Почна да нагрява средното гърне и по едно време като пробвах - от ауспуха излезе малко пара и колата припали. Врътнах пак и запали - ама не ще да се изфорсира - газ... и издуха леда и се оправи, ама ми скъса нервите...Та който кара на газ - ако са ви къси разстоянията като мен - в такива студове - оставяйте колата да поработи ако трябва на място за да се загрява генерацията и да си издуха конденза. Довечера като взема малкия ще идам да си направим една разходка извън града - на ниска предавка с по-височки обороти за да се изчисти.Е това да ти е здрава генерацията си имало и минуси
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    #2
    Това не е за вярване чак,да ти замръзне аспуха.......
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    Коментар


      #3
      баси...Аз на късите разстояния в града си карам на бензин... той сега и тънкач та...
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        Доста конденз ще да е бил така да замръзне, че да запуши ауспуха.
        Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

        Коментар


          #5
          С колегите си коментираме моя случай и стигнахме до заключението, че най вероятната причина това да стане е че колата беше паркирана на много стръмен наклон - над 30 градуса - просто конденза се е събрал в единия край и е успял да запуши тръбата. А и вчера няколко пъти я палих, ама само за да я местя и не е загрявала генерацията а беше доста студено цял ден - т.т натрупал съм много конденз за кратко време.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Яворе то за това хората са му намерили чалъма. Прависе по една дупка с размер около 2мм. в най ниската час на гарнетата и вече няма кондез, няма и лед. :D

            Коментар


              #7
              По добре е да се чака да достигне работната температура! Жена ми миналата зима в големите студове си караше Клиото на къси дистанции само и успя да и замръзне течност в тръбичката която връща картерните газове. Паля я една сутрин и като почна да хвърля масло през пръчката за проверка на маслото (там се оказа най-ниско съпротивлението и е налягането е избутало пръчката навън. Като загря се оправи всичко. От късите дистанции може и свещи да скапеш освен, че ти ръждясва и генерацията!
              F31 BMW 320d

              Коментар


                #8
                qnisZ написа:
                Яворе то за това хората са му намерили чалъма. Прависе по една дупка с размер около 2мм. в най ниската час на гарнетата и вече няма кондез, няма и лед. :D
                А не пърпори ли много така?
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  това мисля съм го виждал фабрично само на последните гърнета под ауспухната тръба на долния ръб при шева точно. Не бих казал че звука е различен!Виж на средно гърне, не мисля че няма да се чуе и то добре!
                  F31 BMW 320d

                  Коментар


                    #10
                    На мойта и сменях гърнетата скоро и майсторът който ми ги смени ми каза че няма да е лошо да се направи такава дупчица защото му обясних че я карам предимно на газ,съгласих се и ми проби такава дупчица в най ниската част.Сега нямам проблеми с конденза а и разлика в звука няма никакъв.
                    ----------------------------------------------------------------------------
                    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
                    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
                    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

                    Коментар


                      #11
                      Изглежда Пандата има такава дупка - в средата на колата тече от тръба(предполагам т.нар средно гърне) доста вода, особено лятото на метан + силен климатик на къси отсечки. Сега зимата не съм забелязал да тече толкова, не че и карам много де

                      Коментар


                        #12
                        vital написа:
                        Изглежда Пандата има такава дупка - в средата на колата тече от тръба(предполагам т.нар средно гърне) доста вода, особено лятото на метан + силен климатик на къси отсечки. Сега зимата не съм забелязал да тече толкова, не че и карам много де
                        Това би трябвало да е конденз от климатика.

                        Коментар


                          #13
                          Преди малко като излизах щом я изкарах от гаража веднага изтече малко, а климатика не е пускан от месец, че и повече, а парното само като вдигне температурата.От къде може тогава да се изтича тази вода

                          Коментар


                            #14
                            kiro_of_the_day написа:
                            qnisZ написа:
                            Яворе то за това хората са му намерили чалъма. Прависе по една дупка с размер около 2мм. в най ниската час на гарнетата и вече няма кондез, няма и лед. :D
                            А не пърпори ли много така?
                            Кире мисля че колегата *IvanIanushev* ти отговори на вапроса. :D

                            Коментар


                              #15
                              Yavor написа:
                              С колегите си коментираме моя случай и стигнахме до заключението, че най вероятната причина това да стане е че колата беше паркирана на много стръмен наклон - над 30 градуса - просто конденза се е събрал в единия край и е успял да запуши тръбата. А и вчера няколко пъти я палих, ама само за да я местя и не е загрявала генерацията а беше доста студено цял ден - т.т натрупал съм много конденз за кратко време.
                              според мен, тръбата вътре в гърнето ти е изгнила и ватата е паднала на пътя на газовете
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X