Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ме предаде

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    едно скромно мнение:Знам че по сибир при големи студове шофьорите оставят колата на фарове за 10-15 мин преди да запалят - така се палело по-лесно.

    Коментар


      #17
      няколко седмици след като си взех колата акумулатора ме предаде (45Аh с прецакана клетка, който не подлежи на ремонт)...След палене с щипки си купих нов-Елхим Искра-български с повишен стартов ток 62Аh и то за 115 лв.До сега не ме е предавал (да чукна на дърво),колата пали като чакмак и на всичко отгоре се държи пред блока на студа без да свалям акумулатора
      FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
      FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now

      Коментар


        #18
        А пък аз мисля че и това сваляне на акомулатора не е кои знае колко полезно според мен рязската промяна на температурата топло студено и студено топло поне според мен...
        Subaru B9 tribeca 3.0
        Peugeot 307 04
        Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
        Fiat Brava 1.6 16V 103

        Коментар


          #19
          Zloben_Kozel написа:
          едно скромно мнение:Знам че по сибир при големи студове шофьорите оставят колата на фарове за 10-15 мин преди да запалят - така се палело по-лесно.
          10-15 секунди колега щото ако е минути.....

          Коментар


            #20
            В Сибир държат запалена факла под картера за 10 минути, иначе няма превъртане- маслото става твърдо като лед.Гледал съм го на филм- едни руснаци така подгряваха УАЗ- ка сутрин, но това при -40. :D
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #21
              iceflame написа:
              няколко седмици след като си взех колата акумулатора ме предаде (45Аh с прецакана клетка, който не подлежи на ремонт)...След палене с щипки си купих нов-Елхим Искра-български с повишен стартов ток 62Аh и то за 115 лв.До сега не ме е предавал (да чукна на дърво),колата пали като чакмак и на всичко отгоре се държи пред блока на студа без да свалям акумулатора
              колега взех си същият днес а за Искра съм чул добри отзиви
              КИМИ написа:
              В Сибир държат запалена факла под картера за 10 минути, иначе няма превъртане- маслото става твърдо като лед.Гледал съм го на филм- едни руснаци така подгряваха УАЗ- ка сутрин, но това при -40. :D
              а на камионите палят тенекии пълни с дърва
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #22
                todorshalev колега и аз така съм чул и за т’ва го взех пък и ги произвеждат при нас за Сибир дори знам,че не ги гасят колите....
                FIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
                FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now

                Коментар

                Working...
                X