едно скромно мнение:Знам че по сибир при големи студове шофьорите оставят колата на фарове за 10-15 мин преди да запалят - така се палело по-лесно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата ме предаде
Collapse
X
-
няколко седмици след като си взех колата акумулатора ме предаде (45Аh с прецакана клетка, който не подлежи на ремонт)...След палене с щипки си купих нов-Елхим Искра-български с повишен стартов ток 62Аh и то за 115 лв.До сега не ме е предавал (да чукна на дърво),колата пали като чакмак и на всичко отгоре се държи пред блока на студа без да свалям акумулатораFIAT BRAVO SX 1.6 16V '96 ex...
FIAT Doblo Cargo 1.9 JTD
Alfa Romeo 147 1.9 JTD '01 now
Коментар
-
iceflame написа:няколко седмици след като си взех колата акумулатора ме предаде (45Аh с прецакана клетка, който не подлежи на ремонт)...След палене с щипки си купих нов-Елхим Искра-български с повишен стартов ток 62Аh и то за 115 лв.До сега не ме е предавал (да чукна на дърво),колата пали като чакмак и на всичко отгоре се държи пред блока на студа без да свалям акумулатораКИМИ написа:В Сибир държат запалена факла под картера за 10 минути, иначе няма превъртане- маслото става твърдо като лед.Гледал съм го на филм- едни руснаци така подгряваха УАЗ- ка сутрин, но това при -40. :DШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар