Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата ме предаде

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата ме предаде

    Днес както винаги станах за училище облякох се и излезнах от вкъщи.Качих се на колата която е паркирала пред нас,сичко както винаги,поставих ключа и завъртях........Ха лоша изненада колата завъртя се едно е 6V Акумолатор толкова мудно.Опитах пак,и пак,ии пак,оставих я малко (10мин) и отново завъртях и положението беше същото.Преди малко се прибрах ,свалих акумолатора,и го включих да се зарежда......дано се зареди,не ми се дават пари за нов ПП:много се чудих каде да пусна темата но реших че маи требва да е тук,ако Модераторите решат друго да я преместят
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    #2
    Еми така се случва с колите... Моят акумулатор се оказа, че на около 5-6 години. Още от есента го чаках да капне... преди няколко дни сдаде багажа. От днес си имам новичък германски акумулатор с много голям стартов ток и цена 165лв! :D
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      А колата сигурно е пуснала тема в някой форум: Човекът ме предаде - не ми купи нов акумулатор
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #4
        мда, не те е предала колата, а акумулаторът Знам че е гадно, ама аз в студените зимни дни си свалям акумулатора всяка вечер и го държа в къщи на топло. Под студени дни имам предвид температури под -10 градуса.И , О, чудо! Всяка сутрин пали от раз

        Коментар


          #5
          Е зима е кара се вече 3 месеца на фарове.Ако караш и малко км на ден ,да не смогва да се дозареди акумолатора е нормално..На мен последните седмици като паля ми остава да свети лампата за акумолатора малко по-дълго.
          Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
          Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
          Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

          Коментар


            #6
            временно се оправи :D така де зареди се и запали ама още утре отивам да си взема нов и ще си го държа в нас и като пак каже Храс ще има смяна и продължение :D
            А колата сигурно е пуснала тема в някой форум: Човекът ме предаде - не ми купи нов акумулатор
            е с те тва ме уби да знеш :D :D :D
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Еми така се случва с колите... Моят акумулатор се оказа, че на около 5-6 години. Още от есента го чаках да капне... преди няколко дни сдаде багажа. От днес си имам новичък германски акумулатор с много голям стартов ток и цена 165лв! :D
              На моят пише 11.2000... аз не можах да повярвам... Малко е слабичък вече, ама за 8 годишен акумулатор Марката е Motorcraft и мисля следващия пак да е такъв
              M-Benz E 250 TD 150hp
              M-Benz 200d 75 hp
              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

              Коментар


                #8
                Същия проблем като автора. И колата е същата. 24 не бях палил колата и просто не успя да запали. Акумулатора е на 2 години Magneti Marelli но понякога ме предава.
                FIAT Nuova Punto 1.2 8V
                FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
                ...and justice for all

                Коментар


                  #9
                  AdViSoRa написа:
                  Същия проблем като автора. И колата е същата. 24 не бях палил колата и просто не успя да запали. Акумулатора е на 2 години Magneti Marelli но понякога ме предава.
                  Това не е нормално! Или акумулатора е менте, или зареждането ти не е, като хората, или въртиш прекалено много преди да запалиш, което пак е свързано с неизправност в колата.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Айде аз няма да се обаждам с акумулатор на 10 месеца, който никак не геройски ме предаде онзи ден. Взех го да се зарежда и сложих друг. Днес и той отказа. Ще се ходи на жичкаджия...

                    Fiat Bravo T-Jet 120

                    Коментар


                      #11
                      В студено време трябва или да се пали по често или както каза колегата - акумулатора всяка вечер сваляне и на топло.За сега нямам проблем макар, че сутрин леееко се замисля като паля, все пак е под нулата :D
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        От палене полза мисля, че няма - по скоро напротив, само ще му навредиш, защото тогава харчи най-много ток и ако колата не работи достатъчно дълго, че да си върне взетото при паленето е не само безмислено, но и противопоказно

                        Fiat Bravo T-Jet 120

                        Коментар


                          #13
                          Аз си ги препалвах и двете по празниците. Иначе в работен ден повече карам дизелака.

                          Коментар


                            #14
                            msotiroff написа:
                            Vladim написа:
                            Еми така се случва с колите... Моят акумулатор се оказа, че на около 5-6 години. Още от есента го чаках да капне... преди няколко дни сдаде багажа. От днес си имам новичък германски акумулатор с много голям стартов ток и цена 165лв! :D
                            На моят пише 11.2000... аз не можах да повярвам... Малко е слабичък вече, ама за 8 годишен акумулатор Марката е Motorcraft и мисля следващия пак да е такъв
                            Айде и аз да се похваля.Моят пък е 2001 година .Не знам кой месец точно понеже ме мързи да ида и да погледна печата.Произведен е в Турция марка Мулту.Нямам проблеми с паленето.За да съм максимално честен обаче трябва да кажа че колата не стои на улицата а в гараж.

                            Коментар


                              #15
                              Мойта пък с чисто нов акомулатор сутрин върти но много по-различно от колкото трябва да е.Върти си но имам ччуството че е по бавен и не пали естествено.Тва щото паля само на гас
                              Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                              ZFA16000002608488

                              ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X