Тоол такса няма да видим, нямаме нужните условия да се въведе това......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
А вие купихте ли си винетка?
Collapse
X
-
ФЕРАРИСТ написа:Тоол такса няма да видим, нямаме нужните условия да се въведе това......VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
ls1 написа: Преглед на мнениетоИмам едни подозрения, че ще ревем и ще си искаме обратно винетките ама...да видим...Immortal написа: Преглед на мнениетоАз от винетките съм доволен.Това с платените с такса пътища не ми харесва. НИКАК!Защото ще се получи така, че увеличението спрямо премахнатия преди време "пътен данък" е 100 пъти.Данъкът беше 20 лв. Махнаха го и въведоха винетките - 67 лв (сега).Като ги махнат тях, а въведат такса за преминаване - ще стане така, че ще плащаме по 10-20 лв на пътуване. И такива като мен, дето пътуват по много... хм...не ми се мисли.А и като гледам какви са нагласите - прав е колегата ls1 - ще ревем за винетките.Като те одрусат за София-Варна 50 лв в двете посоки за пътни такси (0,05 лв/км) за едно пътуване... ще ревете не ми...
Коментар
-
Тол таксата трябва да е поне х2 - един ТИР в Сърбия за 730 км плаща 78.50 евро или 0.107 евро на км, а 1 автобус 2 пъти по-малко. Не може в Бг тол таксата за автобус да е от 2 до 4 ст., а ТИР от 6 до 11 ст. - пълен абсурд. Какво са сложили различни цени според Евро категорията - 30 тона дали ще са Евро 6 или Евро 3 пак са си 30 тона и рушат като 30 тона. А и от 2030 тол такса ще има и за автомобили, според Олег Асенов. Иначе го слушах как не могат да пипат обхвата на пътищата, тъй като според европейска директива, трябва да има алтернативни маршрути, т.е. 100% ще има вдигане на цените, а и е редно.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Реално ако караш около 10-12 000 км на година винетката ти е около 5% от всички разходи за автомобила. Грубо сметнато при мен нещата са 50/50 - 50% за гориво, 50% за всичко останало. Като се замисля, ако въведат ТОЛ такса за леки автомобили ще са мега на загуба, щото при сегашните цени на ТОЛ системата, то за леки автомобили сигурно ще бъде 1 ст/км, т.е. трябва да изминаваш по 10 000 км на година само по магистрали и 1-вокласни пътища, че да заплатиш 100 лв. Но до 2030 цените може и да са съвсем различни. За мен реалната цена е около 3 ст/км за лек а-л, 10 ст/км за автобус и 25-30 ст/км за ТИР. Или София-Бургас - 12 лв лек а-л, 40 лв автобус и 120 лв ТИРFIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
tambuhtaneca написа: Преглед на мнениетоРеално ако караш около 10-12 000 км на година винетката ти е около 5% от всички разходи за автомобила. Грубо сметнато при мен нещата са 50/50 - 50% за гориво, 50% за всичко останало. Като се замисля, ако въведат ТОЛ такса за леки автомобили ще са мега на загуба, щото при сегашните цени на ТОЛ системата, то за леки автомобили сигурно ще бъде 1 ст/км, т.е. трябва да изминаваш по 10 000 км на година само по магистрали и 1-вокласни пътища, че да заплатиш 100 лв. Но до 2030 цените може и да са съвсем различни. За мен реалната цена е около 3 ст/км за лек а-л, 10 ст/км за автобус и 25-30 ст/км за ТИР. Или София-Бургас - 12 лв лек а-л, 40 лв автобус и 120 лв ТИР
А ако сме с тол такси, дори и 1 ст/км, ще се усети осезаемо.
Дори и тези, които никога не напускат София, поне по веднъж годишно им се налага да идат на море и планина. И като шибнат такса от 3-5 стотинки, само за тези 2 излизания пак ще дадеш 100 лв.
Ей ви примерно Гърция - за едно ходене от Солун до Атина и обратно, таксата е около 70 евро (повееч от винетката в България за цяла година).
Коментар
-
@Immortal - така е при 50 000 км винетката ти е последния проблем. Друг е въпроса, че да изминаваш 50 000 км на година ако е с личен автомобил и само за да отидеш на работа е икономически неизгодно според мен. Това са 200 км дневно - може би са единици, тези, дето изминават толкова всеки работен ден (не говорим за хората, които работят такава работа - разносвачи, куриери и т.н.). Личните ми наблюдения са, че макс 100 км общо се пътува около София (Ботевград, Ихтиман, Самоков, Дупница, Перник, Своге) - всички са в този пробег. Кулата - Атина са 32.65 евро на посока 660 км. Сърбия към Хърватия са 13.50 евро за 730 км. В Хърватия от Сърбия до Словения - 20 евро за 300 км. Ама всеки си плаща, като иска да пътува. Моста от Дания до Швеция е 50 евра да преминеш (с тоя стандарт дето имат това са ти 2 часа работа). Та и тук, за да имаме пътища и да се поддържат, трябва да влизат пари в системата поне по 1 млрд.лв. на година. Махнаха винетките покрай големите градове, ама тия пари ги дава общината, а парите в общината влизат от всички, дори и от тези, дето нямат автомобили. Очаквам догодина тия общини да вдигнат пак данъците - искате без винетки - ей ви още данъци.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Много ми е интересно как го сметна,че камион трябва да плаща 120 лв София - Бургас ?
Като цяло няма логика в това,което пишеш.Камионите ти доставят това,което реално консумираш и пазаруваш.Ако ти изпълнят желанието за 120 лв.,мнохо рязко ще станеш недоволен.
А за това каква драма е,как се получават машинките за камионите,как се вадят и плащат маршрутните карти,ти е бедна фантастиката колко зле е положението.
И все още е.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Я пък ти ми сметни с колко ще се оскъпят 100 кг полезен товар? Един ТИР превозва по 20 тона полезен товар и като плати 120 лв, излиза че оскъпяването на 100 кг ще е 60 ст. А на кг полезен товар ще е 0.6 ст. Нека да са 1-2-5 ст. Ти нали се сещаш, че особено в хранителните стоки разликата между най-евтината цена и най-скъпата цена е 30-40% Дали ще усетя тия 1-2-5 ст. за литър олио, дето в Кауфланд е 1.79, а в кварталния магазин е 2.30???FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар