Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От М-Тел искат да ме оберат по празниците ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От М-Тел искат да ме оберат по празниците ?

    Колеги от М-Тел искат да им правя коледни подараци. Проверих си текущата сметка и установих че са ми прибавени 45лв от изходящи разговори за един ден в рамките на 30 мин. и то към някакви специални телефони(за хороскопи, игри и пр.), такива не са провеждани от моята SIM, няма ги и в моите "изходящи" за този период. Да, но те (оператор) твърдят че при тях са регистрирани, което разбира се абс. не ме устройва. Въпросът ми е дали на някой му се е случвало нещо подобно и какво да предприема, че точно сега да им правя и на тях подаръци не искам

    #2
    Подай жалба до директора. Подай я в магазин на Мобилтел и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО поискай входящ номер.В рамките на 30 дни трябва да ти изпратят отговор.Ако отговора не те задоволява - отиваш на съд. През това време естествено не плащаш сметката, защото веднъж платиш ли я - кауза пердута. Макар че те ще се опитват да те убедят, че е добре да си я платиш - лъжат.

    Коментар


      #3
      Ако нещо не са променили в законите, мисля, че трябва да си ги платиш и тогава имаш право да пуснеш жалба към тях, след проверка ще ти върнат парите и при късмет ще ти се извинят Аз бих написала и оплакване в книгата им за "похвали и оплаквания", почти съм убедена, че без да си платиш сметката, няма да ти разгледат жалбата, но на оплакване в книгата са длъжни да отговорят до месец.. а също и Комисия за Защита на Потребителите
      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

      Коментар


        #4
        ivalena написа:
        Ако нещо не са променили в законите, мисля, че трябва да си ги платиш и тогава имаш право да пуснеш жалба към тях, след проверка ще ти върнат парите и при късмет ще ти се извинят Аз бих написала и оплакване в книгата им за "похвали и оплаквания", почти съм убедена, че без да си платиш сметката, няма да ти разгледат жалбата, но на оплакване в книгата са длъжни да отговорят до месец.. а също и Комисия за Защита на Потребителите
        Ми не - 5 години вече чакам да ме съдят и 5 години продължавам да не им плащам една "сметка". Дори си сключихме и нов договор, който си го плащам - да чукна на дърво, проблем никакъв. Плащането на нещо, което не дължиш не е задължение. А жалбата и отговора й са уредени в Закона за административните нарушения и нямат нищо общо с плащането на сметката.

        Коментар


          #5
          PASSARELLA написа:
          ivalena написа:
          Ако нещо не са променили в законите, мисля, че трябва да си ги платиш и тогава имаш право да пуснеш жалба към тях, след проверка ще ти върнат парите и при късмет ще ти се извинят Аз бих написала и оплакване в книгата им за "похвали и оплаквания", почти съм убедена, че без да си платиш сметката, няма да ти разгледат жалбата, но на оплакване в книгата са длъжни да отговорят до месец.. а също и Комисия за Защита на Потребителите
          Ми не - 5 години вече чакам да ме съдят и 5 години продължавам да не им плащам една "сметка". Дори си сключихме и нов договор, който си го плащам - да чукна на дърво, проблем никакъв. Плащането на нещо, което не дължиш не е задължение. А жалбата и отговора й са уредени в Закона за административните нарушения и нямат нищо общо с плащането на сметката.
          Глупости!

          Коментар


            #6
            БЛАГОДАРЯ за съветите до тук, обаче малък проблем: имам на мое име още три карти които се ползват от мои познати, ако не платя в срок ще ги изключат, така че май съм притиснат до стената. М.... му

            Коментар


              #7
              Ето затова се радвам че не съм към М-тел... И другите надписват ама от не чак толкова колкото тая Мафиа!!
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #8
                LiGuru написа:
                PASSARELLA написа:
                ivalena написа:
                Ако нещо не са променили в законите, мисля, че трябва да си ги платиш и тогава имаш право да пуснеш жалба към тях, след проверка ще ти върнат парите и при късмет ще ти се извинят Аз бих написала и оплакване в книгата им за "похвали и оплаквания", почти съм убедена, че без да си платиш сметката, няма да ти разгледат жалбата, но на оплакване в книгата са длъжни да отговорят до месец.. а също и Комисия за Защита на Потребителите
                Ми не - 5 години вече чакам да ме съдят и 5 години продължавам да не им плащам една "сметка". Дори си сключихме и нов договор, който си го плащам - да чукна на дърво, проблем никакъв. Плащането на нещо, което не дължиш не е задължение. А жалбата и отговора й са уредени в Закона за административните нарушения и нямат нищо общо с плащането на сметката.
                Глупости!
                Кое са глупости!?

                Коментар


                  #9
                  PASSARELLA написа:
                  LiGuru написа:
                  Глупости!
                  Кое са глупости!?
                  Написаното от теб не е мотивирано, няма законова обосновка и е далеч от истината.Единствения начин чрез съд да спориш е с аргумент не доставяне на платена услуга и да искаш компенсация за пропуснати ползи. Това си е граждански иск. В съд се ходи с документи и в този случай ти доказваш вина, ако автора може да докаже, че не е изговорил начисленото, то платената фактура ще е в основата на неговия иск...

                  Коментар


                    #10
                    Ше ги е.а в мошениците аз колко ми надписват сметките ей така за нищо, на месец под 80-90лв. не падам, а имам 500 безплатни минути, правете сметка. Нищо не можеш да докажеш. В случая аз си гледам таймерите, които СЪВСЕМ не съвпадат с това което пише на разпечатките им.
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #11
                      Аз бих добавила: Писмена жалба, препоръчана с обратна разписка, до Комисията за регулиране на съобщенията с копие до КЗП (ако изпратиш само до кзп, те ще ти кажат, че не е тяхна работа, и ще препратят жалбата, което е губене на време) и Мтел. За да можеш обаче да имаш някакви претенции, трябва да не нарушаваш сключения договор - димек, трябва да си платиш сметката.... ако не си платиш сметката - какви претенции може да имаш - нарушаваш сключения договор и дължиш неустойки, за които лесно могат да те осъдят, дори и ти да спечелиш.
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        #12
                        LiGuru написа:
                        PASSARELLA написа:
                        LiGuru написа:
                        Глупости!
                        Кое са глупости!?
                        Написаното от теб не е мотивирано, няма законова обосновка и е далеч от истината.Единствения начин чрез съд да спориш е с аргумент не доставяне на платена услуга и да искаш компенсация за пропуснати ползи. Това си е граждански иск. В съд се ходи с документи и в този случай ти доказваш вина, ако автора може да докаже, че не е изговорил начисленото, то платената фактура ще е в основата на неговия иск...
                        Като му отговорят, че той ги е изговорил, а не е - тогава не им плаща сметката и отива на съд. Там те ще трябва да му докажат, че е говорил. Нали това му обясних!? За това се подава жалба - за да получи писмен отговор.

                        Коментар


                          #13
                          Не ти пожелавам да се срещаш със съдебни казуси.Сключил си договор по който получаваш фактура, плащането от твоя страна е задължително, в противен случай нарушаваш еди коя си точка и М-тел завеждат иск. По предмета на договора задължително губиш и плащаш евтините хонорари на тяхните адвокати и съдебните такси.Отделно ти вадиш иск за "надписване" с който претендираш, че М-тел ти е продала нещо което ти не си получил, от М-тел ти вадят разпечатка, че това не е така и ти на свой ред трябва да обориш системата на фактуриране, как ще стане ти ми кажи.Както забелязваш това са две отделни процедури, независими една от друга, дори и да спечелиш собствения иск, то ти дължиш неустойка по тяхния, айде сега почвай да смяташ.Както забелязваш аз не давам акъл на автора, защото в тая държава всеки има право на платенеа юредическа консултация, предоставянето на такава извън този случай се наказва в случай на преднамерено въвеждане в заблуда.

                          Коментар


                            #14
                            Аз мисля, че и в съда нищо няма да можеш да докажеш. Системата за отчитане на разговорите е ТЯХНА и ако решат, ще ти набучат един разговор с каймановите острови с продължителност 2 часа и Господ не може да ги обори. Телефонът ти позволява ли да се изтрива информация за отделен разговор? Позволява! Е, тогава как ще докажеш, че не си изговорил въпросния разговор!?!Твоята дума срещу тяхната? Познай резултата!Какво бих направил аз в такава ситуация?1. Плащам си сметката2. Написвам едно отворено писмо до всички възможни институции, медии и т.н., в което подробно описвам случая... за заглавието добре си се сетил - нещо от типа на "Коледен "подарък"";3. Преминавам на друг оператор, запазвайки МТЕЛския си номер (от това много ги е яд )

                            Коментар


                              #15
                              Преди доста години /2000-2001г/ ми бяха надписали доста сметката точно в Мтел, процедурата беше да си платя надписаната сметка и да подам жалба, или молба за проверка, не помня точно. След 2-3 седмици ми отговориха писмено, че са допуснали грешка /вие приемате, че до последно ще държат на версията си, и ще лъжат/ и не ми върнаха парите в брой, но ги приспаднаха от следващата ми фактура.
                              Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                              Коментар

                              Working...
                              X