Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Carrera 100 na OMV - Внимателно с него!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За вас незнам ама имах две туби бензин на терасата от минерална вода стояха 1 седмица сигурно тъй като резервоара ми е до горе и нямаше каде да го сложа тоя бензин вече. Малее за тея думи надявам се някой да не ми издебне колицата да имаш бензин, че да неможеш да си го прибереш
    Fiat punto 1,1
    Fiat bravo 1,6 16v
    Fiat bravo 2,0 20v
    Honda civic 1,5
    BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

    Коментар


      #17
      ivalena написа:
      .......Даже да си е била пътник тази помпа, кабелите нямаше да са в този вид, и чиста случайност е, че скоро я бяха извадили да я гледат... иначе нямаше да повдигам въпроса.
      Да ме прощаваш колежке, но аз все пак вяра в родния майстор нямам!!! Та в този ред на мисли да те питам... ти присъства ли лично на изваждането на твойта помпа от колата ти или я остави и след ХХХ време отиде и видя извадената помпа в/у стиропора? Щото ако е вариант II ... мисля няма нужда да казвам, сещаш се нали?
      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
      --- в сърцето завинаги... ---
      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

      Коментар


        #18
        И на мен не ми се вярва бензина да е крив! То нашата работа е малко изкривена. Ако блокира двигател е от маслото и собственика започва да плюе марката. Ако изгори помпа...бензина е агресивен
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #19
          Просто помпата си е била пътник,колежке.Карам с Карера 100 от досто време и до сега не съм имал ядове,а за кабелите,колегата по-горе може би е прав - аман от самодейци в нашата държава...
          Fiat Punto 1.1 6Speed

          Коментар


            #20
            Zloben_Kozel написа:
            вземете една бака, сипете малко бензин, натрошете стериопор на дребно, сипете в баката с бензина, разбъркайте, досипете стериопор, бъркаите, сипете стериопор - бъркайте и т.н. Трябва да получите гъста смес - може като бозата може и по гъста може и по рядка - въпрос на вкус 1-во колко много стериопор "гълта" бензина.
            След като прочетох това, си спомних за една рецепта за антикорозионно покритие.Точно по описаното по-горе, само се добавяше някаква боя за цвят.Нещо ми се върти в акъла, че се слагаше и ацетон към бензина в съотношение 1:1 и стиропор до желаната гъстота.Но това не е за боядисване на автомобили.И което бе най-интересно, с това нещо можело да се боядисва директно върху ръждясали повърхности.Признавам. Не съм го пробвал.чичо Нено
            Fiat Punto 1,1- 1996г.
            газ-бензин , "Lovato"

            Коментар


              #21
              мда... а като я слагаха, видя ли какво сложиха? Според мен са те минали с някой номер, който работи и са минали сума народ. А трите сменени помпи може и да са доказателство за моята теория... А, като се има предвид колко народ зарежда тоя бензин, до сега производителите на бензинови помпи да са станали милионери. А недобрата работа може да е и от други неща, не само от бензиновата помпа.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #22
                аз съм си доволен от Еко... със 20 лева карам вече цяла седмица...
                Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D

                Коментар


                  #23
                  shikito написа:
                  ... със 20 лева карам вече цяла седмица...
                  ... кУлело??? п.п.Ей, брат... много студено стана вече, ша настинеш!
                  Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                  --- в сърцето завинаги... ---
                  Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                  Коментар


                    #24
                    аз преди бях родовен само в ОМВ карерата не съм я пробвал ,но от обикновенни бензин като застудя и започнаха пролемите.. паля тя угасва, не подържа обороти ( естествено парвата мисъл ми беше - стъпковото моторче ) да ама не Мръднах до Петрол .. Extra Force и ся никакви проблеми , пали, не гасне , подържа обороти, върви
                    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                    Коментар


                      #25
                      Re: Carrera 100 na OMV - Внимателно с него!

                      ivalena написа:
                      Преди 2 седмици имах проблем с Бравото, майсторите се съмняваха в бензиновата помпа, и я провериха- всичко беше наред. От тогава започнах да наливам Carrera 100, изразходила съм около 1 резервоар, когато бензиновата помпа се скапа. Една сутрин просто не се чуваше, като дам на контакт. Издърпаха колата до сервиза и когато майсторът извади помпата, кабелите бяха се разложили Остави я върху един стиропор, който се използва за изолация/2 см./ Вечерта, когато отидох да си взема колата, на стиропора имаше дупка, по-голяма от педя- беше се стопил от бензина... до колкото това може да се нарече бензин, по-вероятно е разредител с добавки Силно се съмнявам, че е такъв само на бензиностанцията, от която аз го налях... Отново се връщам към 95 на Петрол.
                      Мацка, стиропора е петролен продукт, който се разлага от бензин (на бензинова основа (петролна) са повечето разредители)). Нищо му няма на бензина, просто помпата ти си е била тръгнала. Консумацията и е била повишена от недобра експлоатация, от там кабелите са греели и са се стопили благодарение на катализата предизвикана от загряването...А и за да не ме метнете сега какво е недобра експлоатация на бензинова помпа - следното:Отиваш на бензиностанцията и зареждаш бензин за... 5лв... Е това количество служи на помпата само да го мирише...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #26
                        Re: Carrera 100 na OMV - Внимателно с него!

                        jenshen73 написа:
                        А и за да не ме метнете сега какво е недобра експлоатация на бензинова помпа - следното:Отиваш на бензиностанцията и зареждаш бензин за... 5лв... Е това количество служи на помпата само да го мирише...
                        Резервоара под средата не съм го оставяла, на резерва, със светнала лампа я карах само веднъж, преди 5 месеца - от автокъщата до първата бензиностанция.
                        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                        Коментар


                          #27
                          Re: Carrera 100 na OMV - Внимателно с него!

                          ivalena написа:
                          jenshen73 написа:
                          А и за да не ме метнете сега какво е недобра експлоатация на бензинова помпа - следното:Отиваш на бензиностанцията и зареждаш бензин за... 5лв... Е това количество служи на помпата само да го мирише...
                          Резервоара под средата не съм го оставяла, на резерва, със светнала лампа я карах само веднъж, преди 5 месеца - от автокъщата до първата бензиностанция.
                          Честно казано - мислех, че не си първи собственик....
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #28
                            Re: Carrera 100 na OMV - Внимателно с него!

                            jenshen73 написа:
                            ivalena написа:
                            jenshen73 написа:
                            А и за да не ме метнете сега какво е недобра експлоатация на бензинова помпа - следното:Отиваш на бензиностанцията и зареждаш бензин за... 5лв... Е това количество служи на помпата само да го мирише...
                            Резервоара под средата не съм го оставяла, на резерва, със светнала лампа я карах само веднъж, преди 5 месеца - от автокъщата до първата бензиностанция.
                            Честно казано - мислех, че не си първи собственик....
                            имайки предвид предишния опит на колежкатаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29784си мисля , че ремонта ако се прави в същия сервиз дето е разрешил проблема и в цитираната тема - ремонта ще струва поне около 1500 лв.сега наред са инжекторите .... звуча заядливо, но всъщност идеята ми е че май Ивалена са я изкъпали

                            Коментар


                              #29
                              Имам чуството,че в сервиз като видятфиат,веднага решават да те извозят,нали се чупят много...

                              Коментар


                                #30
                                За съжаление никой не ме е извозил... Казвам за съжаление, защото моя явно е от чупливите. Никой не ме е лъгал, просто колата се оказа такава- постоянно нещо и има... вземам я от сервиз, карам я ден- два и на третия пак се чупи... ето сега- смених помпата, всичко наред уж, и на следващия ден започна като е топла и я запаля оборотите да тръгват от 600 и за 20 сек. ги качва до 850.. като е студена при запалване от 1200 започват и докато започне да загрява си падат на 850... което си е нормално, предполагам. И какво? Пак ли майсторите са ми криви?
                                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                                Коментар

                                Working...
                                X