Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Carrera 100 na OMV - Внимателно с него!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ivalena написа:
    За съжаление никой не ме е извозил... Казвам за съжаление, защото моя явно е от чупливите. Никой не ме е лъгал, просто колата се оказа такава- постоянно нещо и има... вземам я от сервиз, карам я ден- два и на третия пак се чупи... ето сега- смених помпата, всичко наред уж, и на следващия ден започна като е топла и я запаля оборотите да тръгват от 600 и за 20 сек. ги качва до 850.. като е студена при запалване от 1200 започват и докато започне да загрява си падат на 850... което си е нормално, предполагам. И какво? Пак ли майсторите са ми криви?
    Ми ако от самото начало си все при едни и същи майстори,може евентуално да се търси вина и в тях.Ако това ще те успокои и аз се чудя дали съществува живот извън сервиза.От колата ще да е ,щото майсторите са различни всеки път.Но за тази достопочетенна възраст е нормално.

    Коментар


      #32
      Не се вманиачавай - първо, караш кола на 12 години и е нормално да сменяш по нещо от време на време. Естествено, може и да си по-късметлия. Реното, което имах преди това, започнах да го правя 4 години след като го купих. Второ, сервизът, в който ходиш, не е единственият сервиз. Попитай и за друго мнение-отиди още в 1-2-3-4 сервиза. Има достатъчно инфо за доверени сервизи във форума. Освен това е новмално в някой сервизи да те извозват от време на време...
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #33
        Не се вманиачавам, това ми е 14-ти сервиз, в който е колата, нормално е да сменям по нещо, особено като е нов внос, но то вече не остана нищо за смяна! В сервиза в който я карам последните 3 пъти е по препоръка на колега от форума... Не е до сервизите, до колата е. Ще излезе вярно, че като се счупи един Фиат и после няма оправяне.
        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

        Коментар


          #34
          ivalena написа:
          ... Не е до сервизите, до колата е. ...
          Аз пък си мисля, че е - до ползвателя. За съжаление в БГ караме 90% кошници 10+ години и ако не се научиш да усещаш, че нещо си е затръгвало за да го подхванеш навреме колата "все ще ти се троши". А ако сега кажеш, че не може да разбираш от всичко (вкл. и коли) тогава или си купуваш чисто нова кола, караш я 5г докато е в гаранция и сменяш, или си намираш мАж (съпруг, любовник...), който да разбира за да ти поддържа колата... или ще си плюеш марката (била тя Фиат или гоУф) и ще си те дерат по сервизите.
          Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
          --- в сърцето завинаги... ---
          Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

          Коментар


            #35
            Sandeto написа:
            ivalena написа:
            ... Не е до сервизите, до колата е. ...
            Аз пък си мисля, че е - до ползвателя... ако не се научиш да усещаш, че нещо си е затръгвало за да го подхванеш навреме колата "все ще ти се троши". ....или ще си плюеш марката (била тя Фиат или гоУф) и ще си те дерат по сервизите.
            Аз си мисля пък, че много мислиш Минала съм 2500 км с тази кола, 2000 от тях са след ремонта на двигателя. Това е за 5 месеца. За същия период обикновенно изминавам около 30 000. Та от тези 2500 км реално съм изминала около 1000, останалото е било да я местя от сервиз в сервиз, или майсторите са я тествали... Ползвателя може да не разбира от ремонти, но си усеща колата перфектно. Не плюя марката, а собствения си Фиат, който всъщност ще ми бъде и последния Фиат, който ще плюя, защото друг няма и да имам. Но в никакав случай не твърдя, че тези коли нямат плюсове, просто аз много си напатих
            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

            Коментар


              #36
              ivalena написа:
              Ще излезе вярно, че като се счупи един Фиат и после няма оправяне.
              тогава казваме ,че е изпаднал в период на полуразпад.

              Коментар


                #37
                ivalena написа:
                ... или майсторите са я тествали...
                ... или като случая на брат ми... след инцидент, вкара джипката за ремонт, но понеже си има и служебна много-много не ги пришпорваше... е, резултата бе 5-6 месеца колата в сервиза на застрахователя за "ремонт". Накрая му писна и започна да ги юрка да му я доуправят и да му я дават... е дадоха му я... само дето тази кола както излезеше от сервиз, така й се чупеше нещо... я водна помпа, я кабели, я рейка, я компютър... накрая един познат ни просветли защо така изведнъж колата се разкранти... еми елементарно, като си оставиш колата за по-дълго време в сервиз за подобни ремонти (я двигател, я изчукване), майсторите почват да си "пазаруват" от нея разни части за текущи клиенти... Пък после след продължителен престой в сервиз, колата нещо почвала да се троши много... разправя народа.
                Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                --- в сърцето завинаги... ---
                Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                Коментар


                  #38
                  Нали знаете онази приказка за Майстора на покриви. Обучавал той калфата си на занят. Казал му: -"Като отидеш - най-отгоре има една счупена керемида - ще я изместиш на друго място и ще сложиш здрава горе. Отишъл калфата и свършил работа. Минало известно време и майстора го привикал да го пита: -"Абе какво си направил ти? Аз какво ти казах да направиш?" -"Ами реших да сложа здрава керемида вместо да я местя тази!" ... -"Глупак, такъв! Този клиент ме викаше всяка есен защото покрива му протекъл на различно място."
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #39
                    http://dnes.dir.bg/2008/12/30/news3793024.htmlЗа коя ли бензиностанция става дума ? В статията уж нарочно били спестили името, но алпин дизел май не зареждат в много бензиностанции .
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #40
                      Да възобновя малко темата!Много колеги пишат, че не е от бензина! Ще ви разкажа какво ми се случи! Карам с 100 октана от ШЕЛ от близо 1 година насам. Разхода на Пандата в града не е превишавал 6,7 и то в натоварен трафик. Обикновенно стои около 6,2-6,3. Същия ми е разхода и с 95, но в планината по черния път и баирите където ми трябва повечко мощност има ефект. Реших да пробвам Карера 100. За два дни каране разхода се качи на 7,5. Във вървежа като че ли разлика нямаше - незнам. Понеже разхода беше завишен, следващото зареждане си отидох пак в Шел. Отвивам капачката на резервоара и забелязвам, че уплътнителя и е адски нацепен, все едно е на 20 години. Не е съвпадение, защото всеки път когато зареждам го гледам. Както и да е дано няма и друго! Заредих на Шел и за 2-3 дни разхода се върна на 6,3. По този повод мой колега с нова Октавия 2 направи същия опит с Карера 100. Двигателя му е FSI. Ми празния му ход се качи с 200 оборота. Т.е. от 800 на 1000. Четохме в неговата книжка и там пише - Автомобила да се кара с октан не по-малко от 98. При нужда може и с 95 но не повече от 50км, като има вероятност оборотите на празен ход да са по - високи. Високите обороти се държали за да можело нещо си там да се почиства от по лошия бензин и т.н. На всичкото от горе автомобила придърпваше. Разхода му се качи с около литър.Извода за мен е: Карера 100 изобщо не е карера 100. Или е 95 с добавки, или е нещо което и те не го знаят а ние го плащаме. За мен този бензин е много под нивото на Шел Рейсинг 100. Не бих заредил повече от него.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #41
                        Zloben_Kozel написа:
                        вземете една бака, сипете малко бензин, натрошете стериопор на дребно, сипете в баката с бензина, разбъркайте, досипете стериопор, бъркаите, сипете стериопор - бъркайте и т.н. Трябва да получите гъста смес - може като бозата може и по гъста може и по рядка - въпрос на вкус Ще се учудите на 2 неща:1-во колко много стериопор "гълта" бензина.2-ро каква страхотна температура развива тази смес при горене - метална касетка от булгарплод, на трева се стопява (изгаря?) така че трябва да положиш усилия за да намериш метал P.S. ако питате от де занм, та като млад... това онова - та още помня някой стар номер и по скоро бензина не е наред ако не разтжори стериопора.
                        и аз щях да пиша това, май бая хора не знаят, че бензин в найлоново шише не се налива.... после къв бил бензина. и помпата ти не се е развалила от бензина, спокойно. сложи си нова помпа и наливай само лук ойл/същия е/ и си викай ей друго е с лук ойлския :D
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #42
                          Аз от ОМВ само цигари си купувам защото маи само с тях не могат да умажат полжението гориво съм зареждал само 2 пъти по-принуда и то миниално количество а нестига че горивото им е гадно а и по-мизерна верига бензиностанции с по-гадно обслужване не съществува!Това си е мое мнение все пак някои пък може да си довелен но аз там не стъпвам!
                          Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
                          Alfa Romeo 146 1.9 JTD
                          Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
                          Alfa Romeo 155 2.0 8V

                          Коментар


                            #43
                            Мисля , че няма много доволни от OMV . А обслужването е много зле .
                            Fiat Tipo 2.0 GranTurismo

                            Коментар


                              #44
                              Да, за обслужването забравих да пиша но нали ставаше въпрос за бензина. Два пъти съм зареждал от две различни ОМВ бензиностанции и двата пъти се опитаха да ме метнат с парите. Може и неволно да е ама...............
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #45
                                аааааааааа Синята птица нема оплаквания от Карера-та!!! само че рядко й се случва да хапва такъв бензинец, щото е на пост и молитва - газ, газ и пак газ /демек пропан-бутан, LPG или както там го наричат/
                                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                                Коментар

                                Working...
                                X