Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли паяк да вдига коли с включени аварийки и защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли паяк да вдига коли с включени аварийки и защо?

    Днес видях следния казус, колата спряна на аварийки на място разрешено само за престой (забранено е паркирането), я вдигна паяк.Възможен ли е този вариант след като колата е на аварийки? То е ясно, че колата си беше ок и в нарушение, обаче какво правим, ако наистина колата има технически проблем? На снимките, които прави полицая се вижда, че колата е на аварийки (мигачите светят). Как ще обоснове акта този полицай? П.С. Според мен отговора е, че шофьорът не е обозначил с триъгълник автомобила, но от друга страна на разрешените за престой места какъв триъгълник може да търсят?!

    #2
    След като шофьора го няма си е чисто паркиране на знак за забранено спирането! Та номера с аварийките явно не върви!
    F31 BMW 320d

    Коментар


      #3
      Аз се чудя защо си мислите, че като са включени аварийните - всичко е позволено....
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #4
        по закон престоя не трябваше ли да е автомобил с водач вътре? освен това по-добре не пускайте аварийки в такива ситуации- идват директно при вас дори да имат избор, защото се очаква че сте наблизо и ще ги видите и ще идете да им подарите 10-20 кинта без да ги отчетат
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Триъгълника триъгълника трябва да е на задния джам Че даже и отворен капак на двигателя съм оставял - никой нищо не пипа, щото не знае къде съм точно и дали няма да излетя за секунди с манивелата

          Коментар


            #6
            kiro_of_the_day написа:
            Аз се чудя защо си мислите, че като са включени аварийните - всичко е позволено....
            И аз това се чудя... Има знак забраняващ паркирането и такъв забраняващ спирането. След, като в една кола липсва водачът на мен ми прилича на паркирана. Да не говорим, че май в закона спирането (при наличие на знак забранено паркиране) се разрешаваше само за да качиш/свалиш някого, или нещо от колата, а не да дремеш на аварийки....
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Тurbodieselcomby написа:
              След като шофьора го няма си е чисто паркиране на знак за забранено спирането! Та номера с аварийките явно не върви!
              Е къ да върви, като вече аварийки се пускат за всичко - При паркиране - пускат се аварийкиПри отнемане на предимство - аварийки за извинениеПри връщане на заден ход - аварийкиПри спиране на забранено място - аварийкиПри товаро-разтоварна дейност - аварийкиТо бива, бива ама селяндурите само на шаренко се радват - колкото повече мигат, толкова повече се чувстват в безопасност.

              Коментар


                #8
                Ами, човека просто е слязъл да провери дали му работят аварийките!

                Коментар


                  #9
                  Определено си личи кога една кола се е повредила в движение, и е спряна аварийно, и кога е паркирана против правилата било то и с включени аварийки, габарити, светлини в пръскалките и други глупости. То вярно че вече за щяло и нещяло се пускат. Не знам кой го измисли това че като искаш да се извиниш или да кажеш "благодаря" на някой, трябва да пускаш аварийки. Някой знае ли ? одеве един голф двойка, от него се разтовариха 5 цигани, колата беше с повреда в окачването, вероятно шарнир. Мигаше на аварийки, и си личеше че си има сериозна повреда. А циганите както са петима, хванаха го за предницата и го преместиха настрани!

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    Не знам кой го измисли това че като искаш да се извиниш или да кажеш "благодаря" на някой, трябва да пускаш аварийки. Някой знае ли ?
                    На това какво му е лошото?Какъв е начина да се извиниш или да благодариш на някой според теб или викаш няма нужда от това?!

                    Коментар


                      #11
                      Разбира се че хубаво да благодариш, да се извиниш. Но специално пускането на тези светлинки ми е интересно откъде навлезе? Предпочитам метода "махване с ръка". Ако някога ми се случи млада дама да го направи, ще използвам метода "въздушна целувка", ама едва ли някога.... жена.... предимство...

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Разбира се че хубаво да благодариш, да се извиниш. Но специално пускането на тези светлинки ми е интересно откъде навлезе? Предпочитам метода "махване с ръка". Ако някога ми се случи млада дама да го направи, ще използвам метода "въздушна целувка", ама едва ли някога.... жена.... предимство...
                        Аз съм с щора, даже мисля да затъмня задния прозорез, и тогава махането с ръка отпада. това с аварийните е мн яко и ме кефи, но и аз нз от каде излезе.даже по някога се дразня някой да го пусна и да не ми пусне аварийки.макар че по възрастните водачи, махат с ръка :D
                        Brava 103HP
                        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                        Коментар


                          #13
                          То само еднокатно се примигва с аварийките и аз го използвам, когато пусналия ме се намира непосредствено зад мен! А и по тъмното няма как да ме види, че махвам с ръка!

                          Коментар


                            #14
                            Ако оставиш прозореца леко отворен няма да я вдигне паяка, ама ще посмееш ли да си оставиш така колата...?Аз лично не смея, откакто ограбиха колата на един приятел до съдебната палата ... заключена и с пусната аларма.
                            M-Benz E 250 TD 150hp
                            M-Benz 200d 75 hp
                            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                            Коментар


                              #15
                              Това с аварийките за благодарност навлезе от професионалните шофери на ТИРове, при които махането с ръка няма ефект. Поне аз го научих тоз номер лично от ТИРаджия.Те от своя страна си имат доста различни знаци, с които се предупреждават за ДАИ например и т.н. Ама не издават всичко

                              Коментар

                              Working...
                              X