Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли паяк да вдига коли с включени аварийки и защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То пускането на аварийките за благодарност е много готино и аз го правя с кеф....Обаче днес ми се случи нещо, заради което другия път много ще мисля като ми замигат така отпред.Та в една уличка пускам един пикап да излезе от мястото дето се е паркирал и тръгва пред мен,пуска аварийките за благодарност и в следващата секунда - изнася се леко вляво и прави рязък десен завой така че застава с десните си врати пред мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Спрях на..... абе спрях.... А то какво се оказа - искал да си завре колата на заден в ДРУГО място за паркиране.......... на 10 метра от предишното.... Баси хората.....Та другия път - благодаря, моля, чао, довиждане - махам с ръка; и като пускам някой - поне 2 метра дистанция.

    Коментар


      #17
      PASSARELLA написа:
      Тurbodieselcomby написа:
      След като шофьора го няма си е чисто паркиране на знак за забранено спирането! Та номера с аварийките явно не върви!
      Е къ да върви, като вече аварийки се пускат за всичко - При паркиране - пускат се аварийкиПри отнемане на предимство - аварийки за извинениеПри връщане на заден ход - аварийкиПри спиране на забранено място - аварийкиПри товаро-разтоварна дейност - аварийкиТо бива, бива ама селяндурите само на шаренко се радват - колкото повече мигат, толкова повече се чувстват в безопасност.
      Гражданята пак взеха да си дават "безценното" мнение... :D
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #18
        Ми нема само селянята да го дават, я!

        Коментар


          #19
          maiska написа:
          То пускането на аварийките за благодарност е много готино и аз го правя с кеф....Обаче днес ми се случи нещо, заради което другия път много ще мисля като ми замигат така отпред.Та в една уличка пускам един пикап да излезе от мястото дето се е паркирал и тръгва пред мен,пуска аварийките за благодарност и в следващата секунда - изнася се леко вляво и прави рязък десен завой така че застава с десните си врати пред мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Спрях на..... абе спрях.... А то какво се оказа - искал да си завре колата на заден в ДРУГО място за паркиране.......... на 10 метра от предишното.... Баси хората.....Та другия път - благодаря, моля, чао, довиждане - махам с ръка; и като пускам някой - поне 2 метра дистанция.
          Аварийните светлини си имат своето предназначение и то не е "благодаря’, ’моля’ и т.н. И аз оставам аварийните понякога, когато паркирам, не защото колата е повредена, а тя може да е повредена и те да не работят, а за някой слепи, който повече се оглеждат по витрините на магазините или бельото на някоя мадама... Пускането на аварийни не би трябвало да е предимство да не те вдигнат, но ако колата наистина е повредена и има някой, който да обясни ситуацията - едва ли ще я вдигнат.
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #20
            Те и фаровете си имат предназначение ама като има ченгета си мигаме с тях .
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #21
              dani389 написа:
              Те и фаровете си имат предназначение ама като има ченгета си мигаме с тях .
              Еми да де, те за какво друго служат? :D
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #22
                dani389 написа:
                Те и фаровете си имат предназначение ама като има ченгета си мигаме с тях .
                едно е да мигаш с фаровете, друго е да пуснеш аварийните... не мислиш ли?
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #23
                  То и при поздравяването е само мигане с аварийките.При движение назад няма смисъл, щото си има светлина за тая работа, но при паркиране според мен е нужно, за да се сетят тия зад теб да те заобикалят, изчакат на разстояние и да не нервничат..Обаче паркирали коли на аварийки много мразя, защото обикновено пред/зад тях има нещо и се вижда само от едната страна, че мига, все едно ще завива и аз, като много културен, в първия момент намалявам, за да дам път
                  Brava 1.6 16V 103hp

                  Коментар


                    #24
                    Вие малко изместихте темата, но думата ми беше може ли да се обори акта като се докаже, че колата наистина е имала технически проблем?Освен това, ако се обори акта за неправилното паркиране, може да се напише друг акт за непоставяне на триъгълник като глобата ще е по-малка и без отнемане на точки.

                    Коментар


                      #25
                      Каква е разликата между спиране и паркиране (забранено спирането съответно забранено паркирането):спиране - престой за слизане или качване на пътници или извършване на товаро разтоварни дейности (за последното не съм 100% сигурен)паркиране - всичко останало, дори водача да е в колата (и да си чете вестник)

                      Коментар


                        #26
                        Има огромна разлика между спиране/престой и паркиране. Има една книжка с обяснения, когато се взима книжка.
                        SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor

                        Коментар


                          #27
                          Ако колата наистина има технически проблем (пък и да не е наистина, стига да можете да го докажете), можете да съборите всякакъв акт. Стига да знаете как.Давам ви личен пример, вие си преценете дали да го използвате (и къде може това да стане):Моят бивш шеф отива на аерогарата да посреща сина си. Обаче не спира на паркинга (доста е стиснат ), а преди паркинга, още по пътя за новия терминал, където си има знаци "забранено спирането". Стои си в колата и чака да кацне съответния самолет. Идва полицай (от местната охрана, най-вероятно) и без много обяснения му написва акт.На следващия ден той миобяснява ситуацията. Спретваме ние едно "допълнително обяснение" към акта, и ...О, чудо! ... след няколко месеца му върнаха талона без да му издадат наказателно постановление.Допълнителното обяснение беше следното (преразказвам):" Пътувах си аз към терминала, като ми светна лампата, че колата ми е загряла. Тъй като се намирах в зона на действие на знак един кой си "забранено спирането", отбих извън пътя за да проверя какво е състоянието на колата. Съгласно еди кой си член, при авария в зоната на действие на горепосочения знак, водачът трябва незабавно да изтегли автомобила си извън пътя, както направих аз. След като установих, че колата е наистина прегряла (следствие жегата и дългия път) (случката беше миналото лято), седнах в нея да изчакам да се охлади. Дойде полицая, на когото се опитах да обясня проблема, но той не пожела да ме изслуша и директно ми написа акта, който подписах, за да не се разправям повече с полицая, който на всичко отгоре се държа доста нагло и нахално. ... и т.н."Това писмено обяснение явно на някой в КАТ му се е сторило доста правдоподобно, щото наказателно постановление не последва

                          Коментар


                            #28
                            Престой - ще цитирам по памет...Престой е когато има товаро - разтоварима дейност и когато шофьора или друг човек има надзор над колата и е близо!

                            Коментар


                              #29
                              coolboby написа:
                              Престой - ще цитирам по памет...Престой е когато има товаро - разтоварима дейност и когато шофьора или друг човек има надзор над колата и е близо!
                              Мда , когато е оставена без надзор вече не е престой според инструктурите ....
                              Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                              Коментар


                                #30
                                ImmortalМодератор Това с аварийките за благодарност навлезе от професионалните шофери на ТИРове, при които махането с ръка няма ефект. Поне аз го научих тоз номер лично от ТИРаджия. Те от своя страна си имат доста различни знаци, с които се предупреждават за ДАИ например и т.н. Ама не издават всичко
                                Потвърждавам. Имам личен приятел, който управлява ТИР в Испания и кара международно. Та от него го научих това с аварийните. Мога да го разпитам и за другите им знаци
                                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                                Коментар

                                Working...
                                X