То пускането на аварийките за благодарност е много готино и аз го правя с кеф....Обаче днес ми се случи нещо, заради което другия път много ще мисля като ми замигат така отпред.Та в една уличка пускам един пикап да излезе от мястото дето се е паркирал и тръгва пред мен,пуска аварийките за благодарност и в следващата секунда - изнася се леко вляво и прави рязък десен завой така че застава с десните си врати пред мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Спрях на..... абе спрях.... А то какво се оказа - искал да си завре колата на заден в ДРУГО място за паркиране.......... на 10 метра от предишното.... Баси хората.....Та другия път - благодаря, моля, чао, довиждане - махам с ръка; и като пускам някой - поне 2 метра дистанция.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли паяк да вдига коли с включени аварийки и защо?
Collapse
X
-
maiska
-
PASSARELLA написа:Тurbodieselcomby написа:След като шофьора го няма си е чисто паркиране на знак за забранено спирането! Та номера с аварийките явно не върви!The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
maiska написа:То пускането на аварийките за благодарност е много готино и аз го правя с кеф....Обаче днес ми се случи нещо, заради което другия път много ще мисля като ми замигат така отпред.Та в една уличка пускам един пикап да излезе от мястото дето се е паркирал и тръгва пред мен,пуска аварийките за благодарност и в следващата секунда - изнася се леко вляво и прави рязък десен завой така че застава с десните си врати пред мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Спрях на..... абе спрях.... А то какво се оказа - искал да си завре колата на заден в ДРУГО място за паркиране.......... на 10 метра от предишното.... Баси хората.....Та другия път - благодаря, моля, чао, довиждане - махам с ръка; и като пускам някой - поне 2 метра дистанция.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
То и при поздравяването е само мигане с аварийките.При движение назад няма смисъл, щото си има светлина за тая работа, но при паркиране според мен е нужно, за да се сетят тия зад теб да те заобикалят, изчакат на разстояние и да не нервничат..Обаче паркирали коли на аварийки много мразя, защото обикновено пред/зад тях има нещо и се вижда само от едната страна, че мига, все едно ще завива и аз, като много културен, в първия момент намалявам, за да дам пътBrava 1.6 16V 103hp
Коментар
-
Вие малко изместихте темата, но думата ми беше може ли да се обори акта като се докаже, че колата наистина е имала технически проблем?Освен това, ако се обори акта за неправилното паркиране, може да се напише друг акт за непоставяне на триъгълник като глобата ще е по-малка и без отнемане на точки.
Коментар
-
Каква е разликата между спиране и паркиране (забранено спирането съответно забранено паркирането):спиране - престой за слизане или качване на пътници или извършване на товаро разтоварни дейности (за последното не съм 100% сигурен)паркиране - всичко останало, дори водача да е в колата (и да си чете вестник)
Коментар
-
Ако колата наистина има технически проблем (пък и да не е наистина, стига да можете да го докажете), можете да съборите всякакъв акт. Стига да знаете как.Давам ви личен пример, вие си преценете дали да го използвате (и къде може това да стане):Моят бивш шеф отива на аерогарата да посреща сина си. Обаче не спира на паркинга (доста е стиснат), а преди паркинга, още по пътя за новия терминал, където си има знаци "забранено спирането". Стои си в колата и чака да кацне съответния самолет. Идва полицай (от местната охрана, най-вероятно) и без много обяснения му написва акт.На следващия ден той миобяснява ситуацията. Спретваме ние едно "допълнително обяснение" към акта, и ...О, чудо! ... след няколко месеца му върнаха талона без да му издадат наказателно постановление.Допълнителното обяснение беше следното (преразказвам):" Пътувах си аз към терминала, като ми светна лампата, че колата ми е загряла. Тъй като се намирах в зона на действие на знак един кой си "забранено спирането", отбих извън пътя за да проверя какво е състоянието на колата. Съгласно еди кой си член, при авария в зоната на действие на горепосочения знак, водачът трябва незабавно да изтегли автомобила си извън пътя, както направих аз. След като установих, че колата е наистина прегряла (следствие жегата и дългия път) (случката беше миналото лято), седнах в нея да изчакам да се охлади. Дойде полицая, на когото се опитах да обясня проблема, но той не пожела да ме изслуша и директно ми написа акта, който подписах, за да не се разправям повече с полицая, който на всичко отгоре се държа доста нагло и нахално. ... и т.н."Това писмено обяснение явно на някой в КАТ му се е сторило доста правдоподобно, щото наказателно постановление не последва
Коментар
-
ImmortalМодератор Това с аварийките за благодарност навлезе от професионалните шофери на ТИРове, при които махането с ръка няма ефект. Поне аз го научих тоз номер лично от ТИРаджия. Те от своя страна си имат доста различни знаци, с които се предупреждават за ДАИ например и т.н. Ама не издават всичко"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар