Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За собствениците на Брава - какво (не) харесвам в колата си

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    spark написа:
    В момента най-големия минус е запотяването на стъклата. Ей сега въртях около час из града с 3-ма човека в колата и в тоя дъжд не смея да изляза от лентата, вътре сауна. Напролет ще я изкормя тая клапа, че ще стане някой сакатлък. Особено вечер на дъжд е много зле положението.
    Това с изпотяването на стъклата не е недостатък а проблем с твоята кола,повярвай ми.поровисе из форума и ше намериш цял том писано.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #17
      Още докато седнах усетих и първият недостатък,доста тромава колица незнам дали само при 1.4 е така.Второ:докато свикна на возията имах чувството че седя на пода(сравнението ми беше на базата на Пежо 405),малко се успокоих като седнах и се повозих на голф.Като недостатък отчитам и твърде лекият волан.Поне засега да чукам на дърво други кусури не намирам.Предимства,незнам за предимства моя разход на гориво е приличен 7на 100с включен климатик извънградско.Исках да проверя дали прекъсвача работи но на 160 се отказах.Стъклата не се потят след смяна на поленов филтър.За една година и половина сменен шарнир(лошо е че върви с носача),сменени задни челюсти но това са бели кахъри.Като я вземах смених общо 15 крушки,мързи ги тези жабари,иначе всичко си беше ток.И накрая за жената няма по убава кола от фиата.
      Фиат Брава 1.4 12V 1998г

      Коментар


        #18
        Жабката нещо малка са я докарали, класьора с дисковете и една гъбичка за табло, друго не мога да сложа/в нормално положение/. Няма и лампичка...
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
        Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
        Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

        Коментар


          #19
          la squadra azzurra написа:
          Жабката нещо малка са я докарали, класьора с дисковете и една гъбичка за табло, друго не мога да сложа/в нормално положение/. Няма и лампичка...
          Не всички модификации имат лампички а за размера е средно положение все пак е жабка а не скрин.
          FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

          Коментар


            #20
            Бах ги в модификациите тогава, една лампа да не сложат... То като екстра си идва направо
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
            Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
            Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

            Коментар


              #21
              dani389 написа:
              la squadra azzurra написа:
              Жабката нещо малка са я докарали, класьора с дисковете и една гъбичка за табло, друго не мога да сложа/в нормално положение/. Няма и лампичка...
              Не всички модификации имат лампички а за размера е средно положение все пак е жабка а не скрин.
              Не е проблем само с моята кола, а сигурно с 90% от Браво/а/Марея. Много добре знам къде е проблема, но не се отстранява толкова лесно колкото си мислиш. Клапата не работи установил съм го. Но свалянето и ремонтирането и е почти мисия невъзможна. Жабката, вентилатора и дори средната конзола съм ги свалял, та една клапа ли няма да мога да счупя А за лампичкава в жабката - има, зависи какво е поръчано. Погледни вдясно в жабката има капаче, до него стига букса. Просто трябва да си намериш от някоя морга за 5лв плафонче и готово. И аз нямах лампичка - вече имам
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #22
                la squadra azzurra написа:
                Бах ги в модификациите тогава, една лампа да не сложат... То като екстра си идва направо
                А знаеш ли, че Шкода Фабия в базовият си вариант няма запалка? Има само гнездо, а самата запалка е заменена с пластмасова имтитация!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #23
                  Изключително просторна кола за класа си! Аз нали съм си малко повече пораснал на широчина и коремна обиколка и ми е страшно удобно. Досега не съм се качвал на друга кола от този клас която да има толкова много място отпред(отзад не пътувам че ако кара жената става страшно). повечето от изброените плюсове и минуси са верни. понякога много ме дразнят чистачките , че трябва да ги пускам да мият стъклото с две движения - 1 - пръскаш , 2 - пускаш чистачките.
                  Brava 1.6 ELX

                  Коментар


                    #24
                    spark опитай да застопориш временно клапата отворена аз имам същия проблем и се опитах да я подпъхна застанала вертикално.мисля че успях.тя е мека и като е права може леко да се завре зад някакъв ръб малко зад нея.проблема се оправи.е това е временно де.виж и дали не ти изпуска отоплителното радиаторче.

                    Коментар


                      #25
                      От клапата е, аз съм махал филтъра и клапата е запецнала хоризонтално и то здраво. Пробвах да натисна гумата надолу, но мисля че ще счупя нещо, защото не помръдва.Като се стопли ще я махна, че пред гаража ми е голям ветрилник
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #26
                        Наистина има някои работи за доизкусуряване, ама сега като чета установих че и на Ролса ще се намерят неща които не ни харесват, едното от тях може да е че не чуваш двигателя, как да разбереш дали си го запалил или караш по инерция
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #27
                          Re: За собствениците на Брава - какво (не) харесвам в колата

                          Peshev написа:
                          задните амортисьори съм сменил и единия преден носач, защото при преминаване през дупки, когато не подавам газ и се движа бавно на празен ход се чува едно тропане, което за съжаление не изчезна дори след смяната на носача ...................
                          Накрайник на кормилна рейка...Или негова смяна или изчаках да ти се разбие рейката(което е неминуемо в БГ) и рециклирай И аз така чаткам при същите удловия...П.П Не съм прочел темата, ако някой е писал и поста ми незнам дали е съобразен..Всичко хубаво колеги :P

                          Alfa Romeo 155 1.8 8v MY Sport 95'
                          Alfa Romeo 155 T.SPARK 2.0 8V 92' & Браво 1.6 98'
                          Добло 02' 1.9 D- ех
                          Добло 06' 1.3 Mjet -ех

                          Коментар


                            #28
                            Макар и с Браво ще се включа и аз.Външния вид на колата - не мисля, че може да се направи каквото и да е по тази кола. Всичко е страшно обмислено, напаснато - извивки, пропорции, елементите са поставени идеално. Може би най-измисленият откъм дизайн автомобил в този клас и до днес - тук слагам и идентичността. Абе Бравока си е sui generis!Управляемостта - чел съм мнения, че недозавива, също както и такива, че презавива. Е, не знам кое е вярно, но в тази кола се чуствам страшно спокоен - отива там където искам, с такава скорост, с каквато искам. Любимите ми места - пътят към Велинград, пътят към Доспат, един участък със страшно готини завои по пътя за село - на тези места Фичо е просто перфектен. Що коли съм изгубил в огледалата по тези места Място - на задната седалка има повече място отколкото човек би допуснал. Багажника - може още да се желае, но ако го подредя може и да променя това наблюдение. Отпред - лично съм мерил - е само с 2 см по-тесен от Рено Лагуна 3та серия. Кола с 12 години по-нова и в по-висок клас ( чисто вътрешно пространство между двете най-издадени точки на вратите ). Жабката не впечатлява, но в сравнение с тази на Ксарата си е един багажник в повече.Двигател - с моя 1,4 няма какво много да говоря на тази тема. Само ще отбележа, че вкаран в обороти се държи доста прилично с 2ма души + багаж (а тук се включва мноооого козметика ).Окачване - е, твърдо е, бул Прага не ми е любим, но стабилността в завои компенсира. И за 35К км съм сменил само някакви биалетки ли, какво беше, за 5 лева общо и то защо - и аз не знам. Поръчвах разни неща от Хит Ко и си викам - абе те тез работи много евтини бе, я да си ги сменя ( и аз кат онзи дето като чул, че обрязването е модерно и казал - за мен две :D )Спирачки - без забележки.Светлини - безспорно това е слабото място. Къси и дълги са слаби, стоповете - страхотна визия, но с по 3 крушки на стоп все трябва да гледаш дали всички са О.К. Вградената аудиоуредба впечатлява всички с дизайн, но звука не впечатлява с качество, дори напротив - доста е зле.С две думи - не знам за другите модели на марката, но Бравото определено е автомобил, заради който можеш да станеш фен на Фиат. И аз станах. Никога не съм вярвал, че е възможно, но станах фен на Фиат
                            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                            Коментар


                              #29
                              според мен всички изброени косури са приемливи - идеална кола няма, всичко е въпрос на "взаимно нагаждане".Като недостатък мога да подтвърдя играещата стрелка на бензина, дрънчащите пластмаси (имам идея по въпроса ) и слабото ускорение при малки обороти - но това си е бързооборотен двигател, аз карам със 2,5-3 К в "спокойно каране, като набирам оборотите се качват (аз съм с 1,4 12)Относно запотяването - и аз го имах и във форума доста четох по този въпрос, при мен се оказа просто насъбрала се мръсотия пред предните колони (някой във форума каза че с изчистването им се оправи) но сега по лека лека пак се появява (аз кадето паркирам много шума и боклуци падат от дърветата) но съм сигурен че пак ще го реша.Багажника никак не е малък според мен - аз със хеджбек си возя и 4-те гуми в багажника а колегата с BMW 320i седан 2002 година максимум3 побира (е верно че неговите са по-големи ама все пак той е седан)Изобщо за тези пари си е доста прилична кола.

                              Коментар


                                #30
                                Lane Staley написа:
                                Светлини - безспорно това е слабото място. Къси и дълги са слаби
                                Какви са тия глупости?? Лампата за къси светлини в европейски автомобил е 55 вата. 55 вата са 55 вата, колкото и да ги броиш. В голф, в браво, в мерцедес, все са 55. Виждал ли си как свети оригинален И ЧИСТ фар Валео? И не-изгорял, разбира се.

                                Коментар

                                Working...
                                X