Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За "политиката" на Глобул към лоялните клиенти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vital написа:
    Но относно тази политика, според мен не се гледат годините, а какви са сметките. Баща ми прави сметки от около 400-500лв месечно, майка ми около 70-80лв. Сключили са договорите си през 2-3месеца, т.е приблизително преди около 5години. За баща ми има безплатни телефони(продажна цена около 150-200лв), а за майка ми те се доплащат около 50-100лв. За по-скъпите разликата е почти същата.
    Напълно е възможно да си прав, едва ли политиката им се свежда само до това да глезят новите абонати. Моите сметки обаче са далеч от тези суми, за които пишеш. Аз съм един съвсем обикновен клиент със средна сметка 20-30 лева месечно и така вече доста години. Имам си и служебен телефон и по тази причина не се налага да влизам в големи сметки от личния. Но поне да не лъжат в лепкавите писма, които изпращат. Дразнещо е, а и написаното си е и чиста лъжа. "Един от най-ценните клиенти" - да бе, да.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #17
      Колкото по-големи сметки плащате, толкова по-добра оферта имате, няма значение дали сте абонати от 1 година или от 7 години..толкова ли е сложно да се усетите..?Поздрави.
      Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

      ...E90..incoming..!!

      Коментар


        #18
        Ето че чрез форума разнищихме политиката им. Само че това не променя факта, че лъжат в писмата си. Цитирам по памет: "Колкото по-дълго сме заедно, толкова по-добри ще стават нашите предложения !" Аз съм с тях възможно най-дълго, но по-добри предложения - йок .
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #19
          Айде сега, промоциите ви виновни. А да сте поглеждали с колко ви намаляват сметките на фактурата по програмата "Лоялен клиент" ? От колкото повече години ви е договора, с толкова повече процента се налалява сметката ви. Това за новите клиенти го няма. Абонат съм на Глобул от както съществува оператора. Бил съм и на Мтел, сега пак - имам Мтел хоум бокс. От Мтел по-големи мошеници няма. Вземете само сравнете цените на роуминга на Мтел и Глобул, ама не за Еврозоната, а за държавите извън нея. Разликата е в пъти. За обхвата (някой по-горе спомена) - ми кво да ви кажа - Складовата ни база е в едно съвсем близко до Ямбол село - на 2-3 км (с.Стара река). Там обхват има само Глобул. Ни МТел, ни Вивател се хващат. Има места, където едните имат повече, другите по-малко и обратно. Като цяло обаче покритието и на МТЕЛ и ГЛОБУЛ е почти 100%-во. Направи ми впечатление оня ден, че минавайки през тунела Траянови врата до Ихтиман, всички радиота изчезнаха, а в този момент си говорех по телефона и не загуби сигнал никъде в тунела (може и да имат клетки вътре, не знам).Винаги ще има недоволни, дори и телефоните да даваха без пари, и по 1000 минути безплатни да даваха...

          Коментар


            #20
            с Колко ги намалят ,с 5 % максимум и това не за всичките, ако имаш 10 карти може и да получиш 5 % намаление!

            Коментар


              #21
              donnna написа:
              аз пък съм се насочил към Вивател - не щот съм фен на ЦСКА-то най-вече щото отчитат разговор на 30 секунди, не като другите на 1 минута...п.п. туй Глобул що ли не ме грабва нещо...
              Ами не знам, на мен М-тел ми отчитат на 15 секунди
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #22
                И на мен Глобул ми отчитат на секундата, ама това е друг въпрос..! Поздрави.
                Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                ...E90..incoming..!!

                Коментар


                  #23
                  Картата е само една, просто е от 2002 година. Сега е ползва майка ми, но си е на мое име.Имам още една на мое име, която я ползва тъщата Тая карта, която аз ползвам, не се води на мое име (фирмена е, с неограничени безплатни разговори в групата - вкл. жена ми и брат ми, плюс още няколко колеги, с които говорим много често). Като цяло съм много доволен от Глобул, изобщо не мога да се оплача.

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    От Мтел по-големи мошеници няма.
                    Нали си наясно, че това е равносилно на:" От Vodafone по-големи мошеници няма "!?Некак си не ми звучи логично, Водафон да са толкова големи мошеници, че дори в Ямбол да сте ги разнищили... Yellow_Flash_Colorz_PDT_30Справка - Vodafone не е просто голям оператор. Те не са просто голяма фирма...те са най-големият мобилен конгломерат в света...не в Ямбол - в света...

                    Коментар


                      #25
                      PASSARELLA написа:
                      Нали си наясно, че това е равносилно на:" От Vodafone по-големи мошеници няма "!?Некак си не ми звучи логично, Водафон да са толкова големи мошеници, че дори в Ямбол да сте ги разнищили... Yellow_Flash_Colorz_PDT_30Справка - Vodafone не е просто голям оператор. Те не са просто голяма фирма...те са най-големият мобилен конгломерат в света...не в Ямбол - в света...
                      Хъм, а ти също предполагам си наясно, че и най-желязната логика и бизнес практики, пречупени през призмата на българската реалност мога да ги видоизменят до неузнаваемост?Не, че нещо, аз съм абонат на Мтел още от времето, когато оператора се наричаше "Цитрон GSM" но съм далеч от мислълта как Vodafone едва ли не са гарант за каквото и да било.
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #26
                        loop е прав, картата ми е от 1 година, и преди месец, при подновяването на договора си взех безплатно, с договор за 1 година Samsung D900i и това заради сметките ми за 3-4 месеца назад които бяха по-високи /300-400 лв./ успоредно с тази карта преподписах договор и за другата, която се води на мое име, тя ми е от повече време и там ми предложиха най-простия модел Nokia с доплащане 19 лв.
                        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                        Коментар


                          #27
                          ivalena написа:
                          loop е прав, картата ми е от 1 година, и преди месец, при подновяването на договора си взех безплатно, с договор за 1 година Samsung D900i и това заради сметките ми за 3-4 месеца назад които бяха по-високи /300-400 лв./ ...
                          Това за по-добрите предложения за клиенти, които правят сметки, равни на една средна работна заплата за страната, вече го разбрахме. И за пореден път аз пък казвам, че в писмата си лъжат, чиста лъжа е това, че "колкото по-дълго сме заедно, толкова по-добри ще стават нашите предложения".
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #28
                            На мене ми се случва нещо много интересно.... Аз съм клиент на глобул... И Договора ми изтича преди извесно време. Отивам аз да си платя сметката на телефона с никаква мисал да си подновявам договора. Какво се случва... Мацката в глобул ми разправя... Така и така " ако си подновите договорра сега, ще получите още 500 безплатни минути към десетте си номера, обаче промоцията важи до една седмица. " Аз и казвам че ще си помисля и че може би ще мина, без наистина да мисля да го направя.. Отивам Следващия месеца да си Платя сметката и тая същата мацка.... " ОООО на вас ви е истекъл договора. Знаетее ли, ако си подновите договора получавата още 500 минути... бля бля бля... но Оферта важи само до края на тази седмица..." И аз като го чух тва... и и викам.. " Абе ей, Кого ще лъжеш ти бе... Миналия месец каза същото, замо до края на седмицата аааа то от последния път мина един месеци сега пак е до края на месеца..." ПОчна да си мънка под носа да не знае какво да ми каже... Извика един колега, втори колега, и наред с нея и тях ги насолих. Дойде там някакъв оправител ли е неззнам, и той почна да ми говори нещо за тази промоция... И него го фанах на къс пас и му викам какви долни лъжци са само, само за да ме накарат да си подновя договора и как няма да им се размине. Толкова ми беше лигаво ония ден и как бях набрал обороти... Този оправителя само и само за да ме успокои ми даде още 500 блезплатини минути без даже и да преподпиша договора... ТАКА ЧЕ СОЛЕТЕ ГИ... САМО ЩЕ СПЕЧЕЛИТЕ
                            Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D

                            Коментар


                              #29
                              Колкото и време да мине, все си е 5% по "лоялен клиент". Ако искат нещо да направят, трябва всяка година да получаваш допълнително по няколко % в Зависимост от сметките които плащаш. Аз лично ако съм фирма, и някой ми е клиент още от самото ми създаване, ще се ползва с едни от най-големите отстъпки, ако ще и по 5 лева на месец да плаща сметка. Ама не съм фирма....

                              Коментар


                                #30
                                Ето точно какво пише в едно от писмата им:"Програма ЗАЕДНО е резултат от искреното ни желание да изразим признателността си към вас, нашите лоялни клиенти и амбицията да изградим заедно истински ползотворни и дългосрочни отношения. Като лоялен клиент на GLOBUL вие получавате все повече привилегии, които нарастват с времето, в което сте ползвали нашите услуги. Това означава, че колкото по-дълго сме ЗАЕДНО, толкова по-добри стават нашите предложения към вас. " Някъде да виждате изискване за месечни сметки от 400 лв. ?Ако са го пропуснали, нека го добавят и писмото им да изглежда например така: "Програма ЗАЕДНО е резултат от искреното ни желание да плямпате все повече и повече по тутурутките си, за препоръчване дори когато сте в тоалетната, за да правите сметки от минимум 400 лв. месечно. Искаме да изразим признателността си към вас, които ни пълните гушите и да ви напомним, че ако не правите по 400 лв. месечно, вече няма да сте ни толкова скъпи клиенти и ще спрем да ви заливаме с оферти за поовехтяли и залежали в складовете телефончета. А който успее да изпържи мозъка си от говорене по GSM, ще ни стане ТОП клиент на месеца и ще му подарим и стилен калъф, което е невероятно добро предложение."
                                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                                Коментар

                                Working...
                                X