През годините съм сменял оператора, но така се случи, че вкъщи имаме 2 глобулски карти с договор на името на жена ми, които са горе-долу от появата на втория GSM оператор в България. Винаги са ползвани (не само от мен), никога не са спирани, редовно са плащани таксите и разговорите им. Периодично вкъщи се получават прочувствени писма от Глобул, в които уверяват жена ми, че е от най-ценните им клиенти
. Предлагат разни промоции, телефони на изплащане и др. и пишат, че колкото по-дълго сме заедно, толкова по-добри щели да бъдат предложенията им.Имаме у нас обаче и една глобулска карта на мое име, с договор само от преди 1 г. Регистрирах се в сайта на Глобул, за да видим пък за нея какво ми се полага. И какво се оказва: същото, както и за картите, ползвани вече не помня колко години, ама наистина абсолютно същото. Попитах в един от магазините на Глобул в града защо е така, но се оказа, че това не влиза в предварително заучените реплики на симпатичните момичета и не знаеха какво да ми отговорят. И най-интересното е, че ми казаха почти с половин уста, че ще получа по-изгодни оферти за телефони на изплащане, ако прекратя някой от договорите и сключа нов, т.е. да стана "нов" клиент ?! А сега някой ако може да разтълкува що за "политика" е това.
![Mr. Green](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Коментар