Предстои ми изпит по кормуване, и се чудя как вие взехте книжка, от кой път я взехте и други такива спомени :D . Карам Fiat-a и без от време на време (колата по собственост е на бащата), но се ограничавам защото съм против карането без книжка (странно). Та давайте мнения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шофьорска книжка
Collapse
X
-
позната история
аз преди няколко месеца бях в саштата ситуация имах кола преди да изкарам книжка което е адски гадно карах без книжка из софия близо месец и половина за мое щастие никаде не са ме спирали и както и да е в деня когато ми беше изпита се бех спекал яко незнам що ,но предполагам че при всички е така когато ми казаха да трагна помна че левия ми крак трепереше на съединителя първите 5 минути но после се отпуснах и си карах нормално да отбележа че я изкарах от първия път .И така зех изпита обаче оставаше една седмица докато си я взема от кат а аз си продалжавах да си пърпора без книжка ,с най голямата си наглост отидох до кат с колата да си взема книжката и точно пред кат ме спира един полицай и ми казва добър ден документите на автомобила аз се спеках яко нали още не сам си зел книшката и му давам сичко на колата и в слвдващият момент той ми казва да му представя и мойте документи аз започнах да ЪЪЪЪ -таман сега ще си я зимам книжката му казах аз той нешто помисли малко каза ми - ок ходи си земи книжката обаче ако се окаже че няма такава гориш .взе ми талона на колата и ме чакаше отван до нея аз отидох ватре и се молех дано да е излезнала ,на гишето имаше поне 10 човека тея десет минути дет чках ми се сториха цяла вечност и така взех си книжката отивам тичайки навън при колата полицая я погледна варна ми талона на колата и ми каза -Не мога да те оставя се пак така без нищо ,ще ти напиша един акт за неправилно паркиране да ти е за урок .Тва на мене ми се стори като студена бира през лятото и му казах -супер пиши и се разминах само с акт ,а ми взеха синъото талонче още парвия ден сигурно бия сички рекорди още сас взимането на книжката АКТ .fiat tipo 1.6mi 75k.c 1994
alfa 145
-
Взех книжката от първия път но замалко да изгоря на листовките.Поради разсеяност и бързане попълних на грешно място втория отговоркоето ми донесе едни бързи 3 точки (в листовките въпросите са в хоризонтален ред, а в картончето което попълваш, отговорите са във вертикален). А и въпроса беше много тъп - какво трябва да направи моторист, който е по средата на кръстовище и му е светнало жълто Иначе ги изкарах с 5 наказателни точки.Първия ми ден за кормуване беше точно след бала - не бях спал изобщо и малко бяхпонаквасен, ама добре, че въртях само на полигона.А инструктора беше луда глава. Един път на една тясна уличка някакъв ме изпревари, нещо свиркаше с клаксона. Инструктора като се разлюти, вика давай газ да го настигнем тоя.Давам газ аз, то тясно, нямам опит, пред мен някакви легнали полицаи (пред 51 даскало), намалявам,оня ми се кара що съм натискал спирачката Настигнахме го оня, пък като почна да го храни, срам и резил.Както и да е, изкарах си и книжката от първия път, ама още не си я бях взел от КАТ и един приятелми вика, айде на дискотека, няма проблем, можело да си карам и без книжка, само да съм си кажел номера напротокола. Ходихме, ама на връщане по-едно време тоя ми вика, що не спираш бе, не ги ли видя Питам, кой да съм видял ? Ами куките. Спрях, върнах назад, естествено книжка нямам, казвам им на куките, че още не съм си явзел - 50 кинта и айде.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
И на мен ми е горе-долу прясно - от март/април. Листовките имах 2или3 грешки, на едно кръстовище бях проспал един знак, а другите две - в съседното квадратче :DЗа кормуването - бях от последните и всичко до един завиваха надясно - уж за по-лесно. Като се качих, изпитващия ми каза, като съм готов да тръгвам накъдето избера и аз избрах наляво(малко дългичък завой) и той изглежда се учуди. После два-три завоя ме следи какво правя, а оттам почнаха да си обсъждат битовите проблеми с инструктура :D
Коментар
-
Аз също изкарах тази година началото,от втория път,първия ме скъсаха на кормуване.Листовките са много лесни,не би трябвало да притесняват който и да е.Кормуването-ако си карал кола и преди просто не трябва да се стягаш.Как ме скъсаха-карах зле някратко.Хем се бях притеснил,хем момичето преди мене кара покъртително хем беше зима...Зад Хемус ме качиха на баира и посредата изпитващия каза отбий тук,спри и тръгни.Ха сега да видиш как се тръгва по баир на заледено ,и това упражнение си го тренирал точно веднъж.Говореше се че рядко карат някакви такива маневри да правиш,даже много мои познати изобщо не са го практикували това нещо на курса.В интерес на истината моя инструкто ме качи на Бояна и там тръгвах по някакви наклони ,ама на изпита беше съвсем друга бира тоя наклон.Тогава ми се струваше че ще излетя.Два пъти ми ганса колата и накрая с много газ потеглих,голям срам.Свали ме естествено и вика "по такъв наклон се потегля на ръчна."А втория път беше един дето всички ги караше да правят леви завои и да се престрояват на многолентов път.Ей 40 минути ме върта.Пак няколко грешки направих ,но нищо фрапиращо.Важното е да не блокираш.Един познат от притеснение изобщо не се яви -300 лева и си купи книжката.
Коментар
-
Това за притесненията не го разбирам много, много - ако се "панираш" от някакъв изпитващ, който в повечето случай не е особено интелигентен и с ниска лична хигиена(разбира се има много изключения, аз попаднах на такова), какво остава като се качиш на Цариградско/бул България(примерно) в пиков час...
Коментар
-
vital написа:Това за притесненията не го разбирам много, много - ако се "панираш" от някакъв изпитващ, който в повечето случай не е особено интелигентен и с ниска лична хигиена(разбира се има много изключения, аз попаднах на такова), какво остава като се качиш на Цариградско/бул България(примерно) в пиков час...
Коментар
-
Като го ударихме на спомени - явявал съм се два пъти на изпит - единия път за "В", втория път за "С". На "В" то все още имаше т.нар. "теория" на изпита - теглиш си един въпрос от конспект и го развиваш на един лист. но тъй като курса продължаваше 3 месеца, докато дойде време за изпита, премахнаха теорията и минахме на листовки.Взех го от първия път с 0 наказателни.После за С-то същата работа - 0 наказателни, и на листовките, и на кормуването, и на полигона.На всичко отгоре си спомням, че на листовките ги изпрасках за рекордно време - предадох и излязох, изпих едно кафе, а колегите чак тогава излязоха.
Коментар
-
Immortal написа:Като го ударихме на спомени - явявал съм се два пъти на изпит - единия път за "В", втория път за "С". На "В" то все още имаше т.нар. "теория" на изпита - теглиш си един въпрос от конспект и го развиваш на един лист. но тъй като курса продължаваше 3 месеца, докато дойде време за изпита, премахнаха теорията и минахме на листовки.Взех го от първия път с 0 наказателни.После за С-то същата работа - 0 наказателни, и на листовките, и на кормуването, и на полигона.На всичко отгоре си спомням, че на листовките ги изпрасках за рекордно време - предадох и излязох, изпих едно кафе, а колегите чак тогава излязоха.Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Аз моят изпит съм го карал във В.Търново.Листовките ги реших за 10тина минути и си излязох ... инструктора ми вика що не седя да проверяваш Ама кво да проверявам като всичко беше вярно - 0 грешки Листовките ги учих докато бях на морето - седяха под възглавницата На кормуването беше също лесно. Изпитващия само ми направи забележка че пускам колата на свободна преди да спра - ама кой не го прави това ...
Коментар
-
mnpenchev
ilkor написа:Листовките ги реших за 10тина минути и си излязох ... инструктора ми вика що не седя да проверяваш Ама кво да проверявам като всичко беше вярно - 0 грешки ...На кормуването беше също лесно. Изпитващия само ми направи забележка че пускам колата на свободна преди да спра - ама кой не го прави това ...
Коментар
-
Скъсаха ме на кормуването . Един два мръсни номера, една сценка и дотук. Та да разправям, още с "инструктажа" изпитващия написа на дъската някакъв GSM номер, фамилията си и някаква "такса" 10 +260 лева. Очудих се защото аз предварително си платих таксата за изпита 50 лева. Не съм давал никакви 270 лева но ми е интересно каква такса е това? Опитвайки се да ни успокой ни каза в прав текст, ако не го вземете от първия път има и втори път, има и други пътища, пътища много. Качихме се в колата, грешките ми бяха че на НДК на Мак доналдс, след като направих ляв завой се мушнах не в лента за направо а в летна пак за наляво.... моя грешка но не и нарушение на правилника... . Както и да е. Първото шоу което ми изигра изпитващия (много беше добър, няма да се очудя ако е изкарал витиз), беше в една улица едно дупе с БМВ излиза от една пряка, иснася си моцуната до средата на мойта лента за движение. Аз примерно поглеждам огледалата да се уверя че няма да засека никой, подавам мигач и го заобикалям. При което като го наближавам изпитващия подскаша на седалката с вик от сорта на "еъеъе" (едва ли не съм щял да го ударя) но след това почна да псува този с БМВ-то. Продължавам нататък и завивам в една пряка надясно, точно като завивам, намалявам скороста взимам завоя и след като го взимам усещам че колата не се движи въпреки че кракът ми беше на газта. Поместих си го на спирачката да видя какво става и тя беше пропаднала но не до доло а на ниво колкото да ми намалява колата. (Демек изпиттвашия я беше натиснал защото педалите мойте и неговите са с твърда връзка, не бях нито в нарушение нито нищо а и той даже не обели дума да ми каже защо го прави или да ме нахока че съм збъркал някъде, може би с цел да ми изгасне колата защото скоростта ми беше ниска и ако не бях натиснал съединителя до там щяха да стигат работите.). Натиснах съединител и чукнах спирачката леко и той я пусна. Куриоза беше на един булевард трябваше да завия на светофара наляво аз бях далеч от светофара в средна лента и се оглеждах за престрояване в лява. Лентата беше чиста пред мен имаше кола, подадох мигач навих волана наляво и тръгнах да се изнасям почвам да въртя волана надясно зашото вече съм си в лентата, при което изпитващия ми скочи панирано на волата и го нави малко на ляво и ми разправя че съм щял да отнеса огледало на колата пред мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 . Такова нещо нямаше... познавам габаритите на голфа и съм се движил по улици който разминаването с паркиралите става на боя растояние, и той ще ми каже че съм щял да отнеса огледалото, опастност нямаше може да съм минал по-близо до него но опастност от "отнасяне" на огледало нямаше. Изпитващ е... няма какво да му кажа само кимам с глава съгласно. (По наредба ако ми пипне волана изпита приключва) завих каза ми да спра от дясно спрях изгасих двигателя тръгнах да включвам първа и този най-почетно ми включи първа..... направо се бутна под ръката ми... незнам защо го направи. Естествено че на скъсания всички са му криви. Но това което направи изпитващия си беше постановка. Карах съвесем нормално, нито съм вкарвал колата в обороти, спазвах си знаците, давах си предимство на пешеходци движех се бавно където ми позволяваше съм вдигал до 40..... . Един път не ми е изгаснала колата, и волана си го държах с 2 ръце. .... Нямаше да се ядосвам ако бях направил аз грешка а не да ми играе сцени и да ми саботира спирачката :DПък ще се ходи пак на изпит и в тази скапана държава ще трябва да карам по някой от "другите пътища" за да взема книжка ( а ми се искаше да не е така).Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
-------------------------------------
1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!
Коментар
-
Аз пък си взех книжката Януари 2008г. Бях последния "випуск" чиито изпити по теория и кормуване са в 1 ден, затова исках да взема книжка на всяка цена. Говорих с инструктора си и той каза, че ще се оправиме - нямало проблем. Стига да изкарам листовките, които ми даде 3 дни преди изпита. Аз ги научих и си ги взех с 0 грешки. Дойде време за кормуването и мен остави за най-накрая с едно друго момче. Точно този ден беше валяло невероятен сняг и мен много ме беше страх да карамм, но какво пък-събрах смелост и изобщо не ми пукаше за нищо. Карах си като пич, завивах си спирах си ... не съм карала по правилника (става дума за досадния правилник дето трябва да караш в дясно дори и да има паркирали коли пред теб след 100м.) и такааа, след 10минути ме изхрърлиха и ми казаха, че оценакта ми е "Да". Докато си ходех на кормуване и се виждах с другите ученци на инструктора (нали все взима някой, вози някой), та ми беше мъчно за тях, защото знаех, че никой който не си е платил няма да мине. И наистина беше така...Не ме е срам да си кажа, че съм си купила изпита, не съм се хукнала да карам безрасъдно още на другия ден.... Дадох 200лв. и забравих за главоболията. Иначе щях да съм скъсана и да си платя още 4часа кормуване + такса изпит отново + да чакам сумати време (аз и без това чаках много за мойта дата). Без книжка съм карала много пъти, не са ме спирали никога Естествено съм била с добър шофьор придружителEx'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар