Бричед.... идеята е да изсмуква охладената вода към камината.... туй то. Помпата смуче от радиаторите към камината и се монтира на входа преди камината, със съответния филтър.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за свързване на разширителен съд - локално парно
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
jenshen73 написа:Не те разбрах, но то щото вече е 22:20. Значи - едно време беше модерно с един нагревател и стар чугунен радиатор от парно да си прави човек "парно". Сипва вода, в горния край слага разширителния съд (обикновено ги правеха от някакви консервени кутии), а в долния край дупката я "запушваха" с нагревателя, обезвъздушаваха и включваха към тока... На маслените радиатори е същата схемата - радиатора е отдолу... По антилогиката на моите разсъждения - какъв е келепира да се "вкарва" топлата вода отгоре, а?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
phoenix написа:Бричед.... идеята е да изсмуква охладената вода към камината.... туй то. Помпата смуче от радиаторите към камината и се монтира на входа преди камината, със съответния филтър.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ти па ся.... все пак има наклон, и повече не можа да се завие. Все пак не се притеснявам, понеже за 5г, нямаше никакво боклуче, а и има наклон, и на пролет като отворя пробката на филтъра ще видя има ли нужда от почистване. На снимката се вижда и още един холендър в дъното и като отвия и него, целия комплект от колена+ филтър пада и може да се почисти качествено, ако има нужда разбира се.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Хайде и аз пак да се включа с малко допълнение по темата.Ако се плашите от ръждилаци сложете калиев бихромат в системата за ихибитор.Според старите ми бумаги предотвратява корозията особенно където има изградена водна система от различни метали. По принцип трябва да е 0.2% но както и да го направите няма да сбъркате. Половин кило стига колкото и да е голяма системата. Е после някои ще разберат че губят течност не само от изпарение в разширителния съд, а и от доста по връзките. Изпробвано лично и върши работа.След 3 годишна експлоатация си отворих и аз филтъра и то само за да проверя как е и всичко беше идеално чисто. Та още ме е яд заради съмнението което имах.
Коментар
-
само да се похваля, реактора вчера го въведох в експлоатация. Работи на 6, в цялата къща е 23 градуса. Голем кеф. Остава да измисля как да се закача и за слънцето.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix, големо гъзурене ше да е паднало с тая помпа калиев бихромат - туй животно от къде да си го купа - от аптеката , от железарията, от супермаркета... сега слагам някаква течност - за пароструйки Керхер са продава, ама какъв химикал е - един господ само знае...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
аз се бях подготвил от предварително с помпата и то там има 3 холендъра.... при правилната последователност.. беше доста лесно. Ей друго си е 24 градуса на всякъде плюс горещ бойлер фор фрии... супер.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:аз се бях подготвил от предварително с помпата и то там има 3 холендъра.... при правилната последователност.. беше доста лесно. Ей друго си е 24 градуса на всякъде плюс горещ бойлер фор фрии... супер.
Коментар
-
Immortal написа:phoenix написа:аз се бях подготвил от предварително с помпата и то там има 3 холендъра.... при правилната последователност.. беше доста лесно. Ей друго си е 24 градуса на всякъде плюс горещ бойлер фор фрии... супер.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Immortal написа:phoenix написа:аз се бях подготвил от предварително с помпата и то там има 3 холендъра.... при правилната последователност.. беше доста лесно. Ей друго си е 24 градуса на всякъде плюс горещ бойлер фор фрии... супер.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
donnna написа:phoenix, големо гъзурене ше да е паднало с тая помпа калиев бихромат - туй животно от къде да си го купа - от аптеката , от железарията, от супермаркета... сега слагам някаква течност - за пароструйки Керхер са продава, ама какъв химикал е - един господ само знае...
Коментар
-
ехееееее, работата е ясна... очертава се едене и пиене.... еми сапа ще го уредим, ама домашно винце някой требе да донесе.Ей много се силна група значи. "Другари от всички краища... присъединявайте се" малко преиначено, ама става ясно.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:ехееееее, работата е ясна... очертава се едене и пиене.... еми сапа ще го уредим, ама домашно винце някой требе да донесе.Ей много се силна група значи. "Другари от всички краища... присъединявайте се" малко преиначено, ама става ясно.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар