Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за свързване на разширителен съд - локално парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз така като ти гледам втората схема, за какво ти е този обезвъждушител на върха на разширителния съд - нали е отворена системата?!? Там няма нужда от обезвъздушител, просто един преливник.Ако сложиш обезвъздушител, на практика ще затвориш системата, което първо не се прави така, и второ, в твоя случай е опасно.Да не стане БУМ, и после, вай малееее, ко стана!?

    Коментар


      #17
      да поясня, там на разширителя няма обезвъздушител, просто съм нарисувал че има, понеже съда е отворен и там му е отвора/преливника, и в този ред на мисли, на топлата вода точно преди съда трябва да има кран, който да е винаги почти затворен.
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #18
        Аз не знам защо изобщо питаш, след като си решил какво ще правиш и не приемаш мнения и съвети от хора, които с това си вадят хляба...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #19
          Колега,кран трябва да има само за бойлера, и не е нужно студената вода да се качва до разширителя,само топлата и винаги да е отворена системата.Дано да ти е мощна камината,че с тези пет радиатора и бойлер?

          Коментар


            #20
            kiro_of_the_day написа:
            Аз не знам защо изобщо питаш, след като си решил какво ще правиш и не приемаш мнения и съвети от хора, които с това си вадят хляба...
            Щото според мен втория вариант е прав, но първо си мислех че и първия е достатъчен. Както и да е. Правя го по втория вариант, както и се разбрахме с Дидо.Освен това както виждате всички казват различни неща, но истината е една.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #21
              Всъщност ще го прави по трети вариант, щото на т.нар. втори му липсва едно кранче

              Коментар


                #22
                Ето го и крайния вариант.
                Прикачени файлове
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #23
                  Ако имаш място направи един S от тръбата непосредствено под съда и не слагай кран. Иначе колкото и дa е притворен пак ще продължава да преминава топлото на горе към разширителния съд.Нали знаеш в тоя живот няма пълно щастие особенно без пари. Има специални за тази цел Y колена като в горният им край има обезвъдушител и така се избягва с тях термосифонния ефект.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #24
                    Емо, аз мога ли да те попитам защо топлата вода влиза в радиаторите от горе, а не отдолу? А? Или ти физиката я взе на изуст?На всички отоплителни системи се дава топлата вода да влиза в долния край на отоплителите и да излиза охладена в горния им край - така КПД-то е по-високо. А при теб виждам изпълнение наопаки, което лично на мен (лично казах) не ми е много ясно.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      Не им разбирам много, ама яла у назе да видиш как топлата тръба все отгоре си вляя. Да не говорим че накрая самата тя се качва някъде из покривите на блока за да се влее в преливник или там каквото има... Само че аз говоря за централно топлоснабдяване, което сигурно е много по-различно от това в темата, и както казах - не му разбирам много много. Съжалявам че ви оспамих.

                      Коментар


                        #26
                        jenshen73 написа:
                        Емо, аз мога ли да те попитам защо топлата вода влиза в радиаторите от горе, а не отдолу? А? Или ти физиката я взе на изуст?На всички отоплителни системи се дава топлата вода да влиза в долния край на отоплителите и да излиза охладена в горния им край - така КПД-то е по-високо. А при теб виждам изпълнение наопаки, което лично на мен (лично казах) не ми е много ясно.
                        Колега,ти се шегуваш нещо с нас.
                        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                        Коментар


                          #27
                          phoenix написа:
                          Ето го и крайния вариант.
                          Защо е необходимо да се усложнява системата така?Ще имаш гореща вода с разширителния съд и ще се изпарява повече.А и с крана на топлия вход ще пречиш на въздуха или парата да иде директно в разш.съд.
                          FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                          Коментар


                            #28
                            tinalex написа:
                            jenshen73 написа:
                            Емо, аз мога ли да те попитам защо топлата вода влиза в радиаторите от горе, а не отдолу? А? Или ти физиката я взе на изуст?На всички отоплителни системи се дава топлата вода да влиза в долния край на отоплителите и да излиза охладена в горния им край - така КПД-то е по-високо. А при теб виждам изпълнение наопаки, което лично на мен (лично казах) не ми е много ясно.
                            Колега,ти се шегуваш нещо с нас.
                            Добре де, ще се разходя до единствения отоплен апартамент с парно, до който имам достъп и ще ви заснема реализираното. Израсъл съм там и с такова впечатление съм останал. За добро топлоотдаване си мисля, че трябва да е така, а и какъв е смисъла от долния етаж примерно да се кръстосват тръбите? Оооо, така може да е в системи където има тръби студена-топла..., но... знам ли Я да помислим сега ако топлата вода влиза в горния край на серпентината и излиза от долния - какво ще е КПД-то и какво ще е ако е наопаки?И винаги съм се чудил защо на 15тия етаж е най-топло, защо ли?
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #29
                              Идеята е,че топлата вода се издига нагоре,а студената пада надолу.Така се правеха,а и сега се правят сифонните системи за отопление-без помпа.
                              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                              Коментар


                                #30
                                Не те разбрах, но то щото вече е 22:20. Значи - едно време беше модерно с един нагревател и стар чугунен радиатор от парно да си прави човек "парно". Сипва вода, в горния край слага разширителния съд (обикновено ги правеха от някакви консервени кутии), а в долния край дупката я "запушваха" с нагревателя, обезвъздушаваха и включваха към тока... На маслените радиатори е същата схемата - радиатора е отдолу... По антилогиката на моите разсъждения - какъв е келепира да се "вкарва" топлата вода отгоре, а?
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X