Аз така като ти гледам втората схема, за какво ти е този обезвъждушител на върха на разширителния съд - нали е отворена системата?!? Там няма нужда от обезвъздушител, просто един преливник.Ако сложиш обезвъздушител, на практика ще затвориш системата, което първо не се прави така, и второ, в твоя случай е опасно.Да не стане БУМ, и после, вай малееее, ко стана!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за свързване на разширителен съд - локално парно
Collapse
X
-
да поясня, там на разширителя няма обезвъздушител, просто съм нарисувал че има, понеже съда е отворен и там му е отвора/преливника, и в този ред на мисли, на топлата вода точно преди съда трябва да има кран, който да е винаги почти затворен.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Аз не знам защо изобщо питаш, след като си решил какво ще правиш и не приемаш мнения и съвети от хора, които с това си вадят хляба...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Аз не знам защо изобщо питаш, след като си решил какво ще правиш и не приемаш мнения и съвети от хора, които с това си вадят хляба...СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Ако имаш място направи един S от тръбата непосредствено под съда и не слагай кран. Иначе колкото и дa е притворен пак ще продължава да преминава топлото на горе към разширителния съд.Нали знаеш в тоя живот няма пълно щастие особенно без пари. Има специални за тази цел Y колена като в горният им край има обезвъдушител и така се избягва с тях термосифонния ефект.
Коментар
-
Емо, аз мога ли да те попитам защо топлата вода влиза в радиаторите от горе, а не отдолу? А? Или ти физиката я взе на изуст?На всички отоплителни системи се дава топлата вода да влиза в долния край на отоплителите и да излиза охладена в горния им край - така КПД-то е по-високо. А при теб виждам изпълнение наопаки, което лично на мен (лично казах) не ми е много ясно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не им разбирам много, ама яла у назе да видиш как топлата тръба все отгоре си вляя. Да не говорим че накрая самата тя се качва някъде из покривите на блока за да се влее в преливник или там каквото има... Само че аз говоря за централно топлоснабдяване, което сигурно е много по-различно от това в темата, и както казах - не му разбирам много много. Съжалявам че ви оспамих.
Коментар
-
jenshen73 написа:Емо, аз мога ли да те попитам защо топлата вода влиза в радиаторите от горе, а не отдолу? А? Или ти физиката я взе на изуст?На всички отоплителни системи се дава топлата вода да влиза в долния край на отоплителите и да излиза охладена в горния им край - така КПД-то е по-високо. А при теб виждам изпълнение наопаки, което лично на мен (лично казах) не ми е много ясно.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
tinalex написа:jenshen73 написа:Емо, аз мога ли да те попитам защо топлата вода влиза в радиаторите от горе, а не отдолу? А? Или ти физиката я взе на изуст?На всички отоплителни системи се дава топлата вода да влиза в долния край на отоплителите и да излиза охладена в горния им край - така КПД-то е по-високо. А при теб виждам изпълнение наопаки, което лично на мен (лично казах) не ми е много ясно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не те разбрах, но то щото вече е 22:20. Значи - едно време беше модерно с един нагревател и стар чугунен радиатор от парно да си прави човек "парно". Сипва вода, в горния край слага разширителния съд (обикновено ги правеха от някакви консервени кутии), а в долния край дупката я "запушваха" с нагревателя, обезвъздушаваха и включваха към тока... На маслените радиатори е същата схемата - радиатора е отдолу... По антилогиката на моите разсъждения - какъв е келепира да се "вкарва" топлата вода отгоре, а?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар