Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ВъпросТ за акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ВъпросТ за акумулатор

    Извинявам се предварително за глупавия въпрос, обаче си нямам грам понятие от тоци и да не стане ГРЕДА. Ще сваля довечера акумулатора от колата да го позаредя, понеже ходих да ми го замерят и каза че е паднал малко и при по голям студ няма да мога да запаля. Казаха ми, че трябва да се зарежда 12 часа поне. Та въпроса ми е: Коя клема се сваляше първо на акумулатора при сваляне и после коя се закачваше 1-ва ?

    #2
    Без значение.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      видя ли клетките дали са пълни до необходимото ниво ...
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        Махай първо минуса после плюса.При слагането обратно - първо плюса, после минуса.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Ако имаш зарядно с повече екстри зареждай докато големината на тока в Ампери спре да се покачва (ако в един-два последователни часа показва едно и също да кажем 4А или 5А - значи е готово)- стига да има такава стрелка или диоди, които да я показват. Отвий - леко открехнати капачки на електролита и по възможност го остави на проветливо масто като баня с отворен прозорец или остъклен балкон, на който никой няма да се надиша със серни изпарения от киселината. Зареждането също може да се прецени до къде е стигнало по температурата на течноста - ако мине над 30-40 градуса трябва да се спира (един вид ако акумулатора стане по топъл на пипане от дланите на човек, който не е премръзнал).
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #6
            В началото на зареждане на изтощен акумулатор, зарядният ток е висок.Колкото е по голям тока, толкова поваче заряд се вкарва в акумулатора.В процеса на зареждане тока започва да намалява, защото се покачва напрежението на акумулатора.Следователно спадането на тока на заряд е индикатор за зареждането на акумулатора.Ако имаш време може да чакаш тока докато спадне до ~0 Ампера, което е най добре.В процеса на зареждане е добре акумулатора да се почуква по силно, да се ритва или да се вдига и да се пуска от 1 2 см височина.Така мехурчетата образували се в процеса на заряд се премахват от плочите.Мехурчетата блокират достъпа на електролит до плочите на акумулатора и се влошава процеса на зареждане.Ако не ти е спешно зареждането , остави акумулатора за 1 2 часа в топла стая и след това го зареждай. Товори му капачките, послтели му вестник или нещо друго да не ти намаже ако пръсне киселина и го постави в стая с отворе прозорец или в мазе, за да е на по-височка температура.
            Bravo JTD 105 '98

            Коментар

            Working...
            X