Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Край на Каско-то, ако щетата е голяма

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хехе веднъж отнесах един бакшиш.И гражданската и каското ми бяха в ДЗИ.На мен тотална щета,и на бакшиша ремонта :D После и шефа им го убиха :D Много се радвам като набутам някой деа :D

    Коментар


      #17
      Колеги, каското ви намалява с всяка щета!Тоест, имате каско за 10’000лв. и ви изплащат щета 3’000лв. - остават ви 7’000лв. После ви изплащат втора щета за 5’000лв. и ви остават 2’000лв. в каското.При трета щета за 3’000лв., никой няма да ви изплати 3’000лв. а само остатъка от 2’000лв. Има вариант, в който след възстановяването на всяка щета, вие си заплащате сума за ДОзастраховане и тогава каското си запазва пълната стойност.Освен всичко останало, при сключването на застраховката, колата ви може да бъде НАДзастрахована или ПОДзастрахована и с оглед на овехтяването за периода пак да има разлики между застрахователната сума и изплатените обезщетения Разберете, сложно е, за съжаление.... тази сложност оставя отворени врати пред застрахователя!

      Коментар


        #18
        Kuku написа:
        Колеги, каското ви намалява с всяка щета!Тоест, имате каско за 10’000лв. и ви изплащат щета 3’000лв. - остават ви 7’000лв. После ви изплащат втора щета за 5’000лв. и ви остават 2’000лв. в каското.При трета щета за 3’000лв., никой няма да ви изплати 3’000лв. а само остатъка от 2’000лв. Има вариант, в който след възстановяването на всяка щета, вие си заплащате сума за ДОзастраховане и тогава каското си запазва пълната стойност.Освен всичко останало, при сключването на застраховката, колата ви може да бъде НАДзастрахована или ПОДзастрахована и с оглед на овехтяването за периода пак да има разлики между застрахователната сума и изплатените обезщетения Разберете, сложно е, за съжаление.... тази сложност оставя отворени врати пред застрахователя!
        1. Значи за мен истината е следната - учил съм ги тези неща, но не се занимавам с това. Имам някакъв минимален опит поради факта, че в служебните ми задължения влиза застраховането на служебни автомобили. Застраховам и личните си автомобили от години наред. В този ред от мисли, освен ако не съм в сериозна грешка, това, което казваш, колега, просто не е вярно. Каското затова е пълно защото покрива всички рискове (с някои изключения) освен тези възникнали извън територията на страната (ако това не е изрично упоменато) и освен тези, които са възникнали преди сключването или след изтичането на застраховката. 2. Застрахователната стойност се споменава поради наколко основни причини: а/ в случай на кражба застрахователят покрива до нея, б/ въз основа на нея се определя премията, в/ когато след настъпването на едно застраховано събитие сборът от щетите надвишава застрахователната стойност, се изплащат щети само до нея.3. Подзастраховането има смисъл само при определянето на частични щети - ако си на 50% подзастраховка ти се изплащат 50% от каталожната (да речем) стойност. При тотална щета ти плащат сума до застрахованата стойност. 4. Надзастраховането има някакъв юридически смисъл дотолкова, доколкото застрахователят а/ не би го допуснал поради потенциалните злоупотреби, които това предполага и б/ винаги ще ти покрие щети до "пазарната" стойност на автомобила, независимо от застрахователната сума.5. В момента, в който се постави някакво ограничение като процент или сума на самоучастие, праг на щета, таван на еднократна щета, максимален брой застрахователни събития и други ограничителни клаузи, пълното каско ПРЕСТАВА да бъде такова и се преминава в категорията на "Франшиза".Поради горните причини, не мога да се съглася, че каското ни се "амортизира" с всяка щета П.П. Ако забелязваш. дори и в цитираната по-горе статия се казва, че ако каското се прекрати предсрочно, следва да се върне премията за неизползвания период. Тоест, ако съм дал 500 лева премия, на 6-я месец ми се изплати обезщетение в размер на 500 лева и застрахователят реши да прекрати каското, освен, че трябва да ме уведоми за това надлежно, трябва да ми възстанови и 250 лева от премията. Да не говорим, че когато се заплаща на вноски, застрахователят синаги си приспада несъбраните вноски от премията от дължимото от него обезщетение.Всичко това е още едно доказателство, че застраховката е сключена за ВРЕМЕ, а не ДО някаква сумарна щета.Именно заради това застрахователният риск е предмет на изучаване и систематизиране от множество специалисти. Фактът, че една кола е имала щети за 20000, а пък самата тя струва 15000 си влиза в общия застрахователен риск. Щото следващите 150 коли струват по 15000 също, но изобщо не са търпели щети...
        She was only a whisky maker but he loved her still.

        Коментар


          #19
          Обади се на застрахователя си утре и попитай

          Коментар


            #20
            Куку е прав. При една случка след като се приключи с оглед всичко и застрахователния ми агент попита дали искам да си доплатя един вид за възстановяване на 100% на каското, защото следващия път (и тук идва разликата с Куку) щели да ми дадат примерно при 95% останали от застрахователната сума (след изплащането на първата щета) - 95% от стойността на щетата.

            Коментар


              #21
              Ааааа, разлика с мен няма - на предишната страница го казах, но май не се изразих правилно Клатене е яко...

              Коментар


                #22
                Ами тогава, четете си общите условия на застрахователния договор - ако някои застрахователи си позволяват да вмъкват такава клауза просто ги избягвайте. Аз такова нещо в автокаско досега не съм срещал И пак казвам - ако има такива ограничения, това вече не е пълно каско, а някакъв друг вид застраховка.
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #23
                  Kuku написа:
                  Освен всичко останало, при сключването на застраховката, колата ви може да бъде НАДзастрахована или ПОДзастрахована и с оглед на овехтяването за периода пак да има разлики между застрахователната сума и изплатените обезщетения Разберете, сложно е, за съжаление.... тази сложност оставя отворени врати пред застрахователя!
                  Естествено, че им оставя отворени вратите. Аз имах нещастието до този момент да претърпя две щети - едната при паркирана на улицата кола, където ми отнесоха калника, огледалото и вратата, другата, когато преди една седмица един малоумник не ме вижда и излизайки на пътя ми отнесе цялата дясна страна, от калник до калник. Във втория случай е ясен виновника за ПТП-то, с протокол, в който са описани всички щети, акт за него и т.н. В случая моите застрахователи ДЗИ си взимат пълната щета по протокола от ПТП, но на мен ми обясниха, че няма да ми изплатят тази сума, а по-малко, защото колата ми била с по-ниска застрахователна премия и вече не влиза в "доверен сервиз". Да, добре, но какво общо има в случая това, след като те взимат парите от ГО и би трябвало само от това да се ръководят?!? Аз ако нямах каско щяха ли да ми изплатят всичко? В случая май доста широка врата са си оставили отворена и се питам къде е правното основание за това...
                  Bravo 1.6/16V ... и на газ

                  Коментар


                    #24
                    Както и да го въртим и да го сучем, застраховането си е вид пирамида. Парите, които са в пирамидата, са на всички застраховани. При всяко положение най-големият печаливш е застрахователната компания, нейното никога не се губи (изключвам компании, които са застраховали "Титаник" например :D ). Печелят и неголям процент от застрахованите, които получават обезщетения, по-високи от сумата, която са заплатили за застраховката. Всички останали са губещи, но важното е, че живеят с някакво усещане за сигурност . И това ги кара следващата година пак да се застраховат...
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      Т.е. ДЗИ са на далавера дето са те джаснали?? Ми те утре могат да пуснат обява ’Имате ГО не в ДЗИ? Елате при нас и ние ще ви кажем кого да блъснете и да спечелите 50лв’.

                      Коментар


                        #26
                        ls1 написа:
                        Т.е. ДЗИ са на далавера дето са те джаснали?? Ми те утре могат да пуснат обява ’Имате ГО не в ДЗИ? Елате при нас и ние ще ви кажем кого да блъснете и да спечелите 50лв’.
                        Ако застраховат само 1 клиент и го блъснат, няма да са на далавера. Но знаем, че пирамида с 1 клиент не се прави. Та и застрахователите са се сетили и са застраховали няколко хиляди клиента и някак си сметките им винаги са на зелено .
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #27
                          somebody написа:
                          Естествено, че им оставя отворени вратите. Аз имах нещастието до този момент да претърпя две щети - едната при паркирана на улицата кола, където ми отнесоха калника, огледалото и вратата, другата, когато преди една седмица един малоумник не ме вижда и излизайки на пътя ми отнесе цялата дясна страна, от калник до калник. Във втория случай е ясен виновника за ПТП-то, с протокол, в който са описани всички щети, акт за него и т.н. В случая моите застрахователи ДЗИ си взимат пълната щета по протокола от ПТП, но на мен ми обясниха, че няма да ми изплатят тази сума, а по-малко, защото колата ми била с по-ниска застрахователна премия и вече не влиза в "доверен сервиз". Да, добре, но какво общо има в случая това, след като те взимат парите от ГО и би трябвало само от това да се ръководят?!? Аз ако нямах каско щяха ли да ми изплатят всичко? В случая май доста широка врата са си оставили отворена и се питам къде е правното основание за това...
                          От гражданската отговорност на виновния ще си възстановят само толкова, колкото са дали на теб и нито стотинка повече. От другата застрахователна компания, към която е ГО също не са пили нафта, че да им дадат повече, отколкото са се оръсили.Иначе си напълно прав да се ядосваш задето теб те И на мен ми се е случвало и знам - много нерви са с тези хомосексуалисти (да не кажа другата дума).
                          She was only a whisky maker but he loved her still.

                          Коментар


                            #28
                            Наскоро направих застраховка на една от служебните коли във варненския клон на Уника. Всъщност, ако зависеше от мен, дори и с пистолет опрян до челото не бих застраховал там, но в случая парите не ги давам аз КОлата е 2000 година и се оказа, че от няколко седмици имали и друга директива, съгласно която при застрахователна стойност под 10,000 лв колата няма право да влиза в доверен сервиз. Ако евентуално падне под 10к лв в следствие на някаква щета, то влизане в доверен сервиз щяло да е възможно само след дозастраховане.В момента личният ми автомобил е застрахован в ДЗИ. Последно там прагът за влизане в доверен сервиз беше 12 години. За ограничение по застрахователна стойност или премия не е ставало дума.Явно Уника си имат финансови тревоги. Има си други застрахователни компании с по-добри условия
                            _______
                            146 JTD

                            Коментар


                              #29
                              За тва никви каскота :D Катината пред блока за колчето с бетона.А ако някой те отнесе бой бой бой докато ти даде пари за ремонт :D Ако ти отнесеш....дупе да ти е яко :D

                              Коментар


                                #30
                                Dedra 2.0 написа:
                                За тва никви каскота :D Катината пред блока за колчето с бетона.А ако някой те отнесе бой бой бой докато ти даде пари за ремонт :D Ако ти отнесеш....дупе да ти е яко :D
                                Гледам снимката на аватара ти - сигурно голямо бъхтене е било :D
                                She was only a whisky maker but he loved her still.

                                Коментар

                                Working...
                                X