Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пробките за обездушаване на Браво/Брава 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хм стана ми интересно, знчи развиваш пробките и трябва да потече антифриз? като потече гизавивм пак. ако не потече какъв е случая?
    Brava 103HP
    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

    Коментар


      #17
      miro2177 написа:
      Хм стана ми интересно, знчи развиваш пробките и трябва да потече антифриз? като потече гизавивм пак. ако не потече какъв е случая?
      Да колега , след като колата е достигнала 90 градуса при работещ двигател започваш да развиваш една по една пробките!Ако е обездушена правилно веднага трябва да почне от пробката на радиатора и отзад на малкото радиаторче (развивасе с права по-дълга отверка) да започне за сълзи антифриз , ако не е трябва да развиеш пробката докато напълно започне да тече антифриз.Първо развиваш отпред на радиатора и после отзад.

      Коментар


        #18
        PB 5976 BC написа:
        miro2177 написа:
        Хм стана ми интересно, знчи развиваш пробките и трябва да потече антифриз? като потече гизавивм пак. ако не потече какъв е случая?
        Да колега , след като колата е достигнала 90 градуса при работещ двигател започваш да развиваш една по една пробките!Ако е обездушена правилно веднага трябва да почне от пробката на радиатора и отзад на малкото радиаторче (развивасе с права по-дълга отверка) да започне за сълзи антифриз , ако не е трябва да развиеш пробката докато напълно започне да тече антифриз.Първо развиваш отпред на радиатора и после отзад.
        Супер! Мерси за точния отговор!А сега прочетох цялата тема, при мен ситуацията с перката е същата, много често като загася и колата е загряла перката продължава да работи и след 20-30сек спира в началото и аз мислех че има проблем но колегите ме увериха че няма.
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #19
          Поздрави !!!

          Коментар


            #20
            Sev написа:
            и е нормално като изгасиш двигателя перката да върти щом температурата е висока (http://www.fiat-bg.org/index.php?opt...=article&id=34)обаче от ФИАТ май са нпаравили и двете изпълнения, затова има различия - при едни работи при други нене се притеснявай, всичко е о.к.
            Във връзка с това - за перката защо се получава така - преди 98-ма година колите са с датчик монтиран на радиатора, както спомена ilkor, и управлението на перката е съвсем аналогово, ако мога така да се изразя - радиатора се стопля, датчика се включва, и дава маса на перката, и тя започва да се върти, докато водата не изстине, и датчика не изключи, без значение дали колата работи или не. Системата е независима. А датчика за таблото е съвсем отделен, и няма нищо общо с останалото. Демек той може да се скапе, и да показва каквото си реши, но останалото да е наред.През 98-ма година някой невероятен мозък се сеща да монтира комбиниран температурен датчик на термостата, а тока на перката да минава през релета. Тези релета са захранени при контакт, а компютъра дава маса от време на време, в зависимост от показанието на двойния датчик на термостата. Затова и в момента в който извадиш контактния ключ, захранването на релетата спира, те изключват, съответно перката спира да се върти. Тва всъщност няма никаква полза за обезвъздушаването, ама аз да си кажа...

            Коментар


              #21
              Мерси много колега ogi28b , супер много ти благодаря за изчерпателния отговор !Сега всичко ми стана ясно!

              Коментар


                #22
                Въпрос!След като двигателя е изгасен, а колата - топла -> перката върти и охлажда антифриза в радиатора. А върти ли помпата за да циркулира охладения антифриз в двигателя?

                Коментар

                Working...
                X