Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пробките за обездушаване на Браво/Брава 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пробките за обездушаване на Браво/Брава 1.6 16V

    Търся някаква изображение или снимки или каквото и да е било с показани точните места на Браво 1.6 16V на двигатела с пробките за обездушаване!Защото цял ден рова из форума и немога да открия нищо.Мерси предварително!

    #2
    Изтегли си PDF файловете, там има всичко!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      В левият горен край на радиатора (ляв когато си застанал пред колата и гледаш към двигателя) и другото е между двигателя и купето,на маркуча,който отива към радиаторчето на отоплението.

      Коментар


        #4
        peho написа:
        и другото е между двигателя и купето,на маркуча,който отива към радиаторчето на отоплението.
        Eto:
        Ex Fiat 126P
        Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
        Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
        Alfa Romeo 147 1.6 TS
        Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

        Коментар


          #5
          Мисля, че след тази снимка колегата се е отказал да обезвъздушава! Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            #6
            Аха ясно , мерси много ще видя дали ще стане нещо!

            Коментар


              #7
              Мерси на колегата , който ми показа снимката!Така видях къде ми е пробката отзад , мислех че е на много гадно място но се достига много лесно.Днес направих две снимки на пробката , която е на радятора .... поне така мисля и искам да ми кажете дали това е пробката отпред на радятора!Защото , като спра и загася колата след малко се включва перката и почва да върти около 1 мин. !Имам познати с Брава и Мареа с 1.6 16V , a при тях няма такова нещо дори колата им е на 90 градуса и като загаси не се включва нищо.А при мен върти 1 мин. защо е така?Ето и снимките :
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Мисля , че като ми слагаха антифриз не са ми обездушили системата , защото ми казаха , че този двигател се обездушава сам.Вие как мислите?

                Коментар


                  #9
                  Без да претендирам за точност ще се опитам да ти помогна.Възможно е да има таква пробка и от другия край на радиатора - поне при мен има две.От тях става обезвъздушаването.Понеже датчикът за вентилатора на твоята кола се намира на радиатора и той загрява за да се включи, логично е системата да фунционира нормално - т.е. обезвъздушенаНо все пак развий тези две пробки и виж дали изтича антифриз от тях.Не си споменал кога се върти перката - винаги когато изключиш или само когато температурата е на максимума. Ако се включва винаги дори и стрелката на таблото да е долу е възможно проблемът да е в датчика за температура ...

                  Коментар


                    #10
                    Това е пробката на радиатора, а доколкото знам са само тези 2 при този двигател.
                    Ex Fiat 126P
                    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS
                    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                    Коментар


                      #11
                      ilkor написа:
                      Без да претендирам за точност ще се опитам да ти помогна.Възможно е да има таква пробка и от другия край на радиатора - поне при мен има две.От тях става обезвъздушаването.Понеже датчикът за вентилатора на твоята кола се намира на радиатора и той загрява за да се включи, логично е системата да фунционира нормално - т.е. обезвъздушенаНо все пак развий тези две пробки и виж дали изтича антифриз от тях.Не си споменал кога се върти перката - винаги когато изключиш или само когато температурата е на максимума. Ако се включва винаги дори и стрелката на таблото да е долу е възможно проблемът да е в датчика за температура ...
                      Перката започва да се върти само тогава когато е достигнала 90 градуса (посредата на уреда) , но ако е някаде по-надолу стрелката на уреда (3 - 4 деления от уреда) не се включва.Днес ще пробвам да развия пробките и ще видя какво ще стане , но ще изчакам да отвори големия кръг.

                      Коментар


                        #12
                        Това че като загасиш и перката ти продължава да охлажда е съвсем нормално щом колата ти е загряла.При този двигател са само тези две пробки,тази която си показал на радиатора и другата на маркуча към парното.

                        Коментар


                          #13
                          пробките са двеи е нормално като изгасиш двигателя перката да върти щом температурата е висока (http://www.fiat-bg.org/index.php?opt...=article&id=34)обаче от ФИАТ май са нпаравили и двете изпълнения, затова има различия - при едни работи при други нене се притеснявай, всичко е о.к.
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            Aха ясно , ама е много гадно така , като загасиш и почва да върти!Днес развих пробките при 90 градуса и започна да тече и от двете веднага антифриз , следователно както казахте може да си е нормално!Но все пак мерси за всичко!

                            Коментар


                              #15
                              Колега, само една молба. Промени заглавието на темата за да отговаря на съдържанието и.Така, ако някой по късно търси подобно упътване ще го намери по лесно.

                              Коментар

                              Working...
                              X