Търся някаква изображение или снимки или каквото и да е било с показани точните места на Браво 1.6 16V на двигатела с пробките за обездушаване!Защото цял ден рова из форума и немога да открия нищо.Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пробките за обездушаване на Браво/Брава 1.6 16V
Collapse
X
-
Мерси на колегата , който ми показа снимката!Така видях къде ми е пробката отзад , мислех че е на много гадно място но се достига много лесно.Днес направих две снимки на пробката , която е на радятора .... поне така мисля и искам да ми кажете дали това е пробката отпред на радятора!Защото , като спра и загася колата след малко се включва перката и почва да върти около 1 мин. !Имам познати с Брава и Мареа с 1.6 16V , a при тях няма такова нещо дори колата им е на 90 градуса и като загаси не се включва нищо.А при мен върти 1 мин. защо е така?Ето и снимките :
Коментар
-
Без да претендирам за точност ще се опитам да ти помогна.Възможно е да има таква пробка и от другия край на радиатора - поне при мен има две.От тях става обезвъздушаването.Понеже датчикът за вентилатора на твоята кола се намира на радиатора и той загрява за да се включи, логично е системата да фунционира нормално - т.е. обезвъздушенаНо все пак развий тези две пробки и виж дали изтича антифриз от тях.Не си споменал кога се върти перката - винаги когато изключиш или само когато температурата е на максимума. Ако се включва винаги дори и стрелката на таблото да е долу е възможно проблемът да е в датчика за температура ...
Коментар
-
ilkor написа:Без да претендирам за точност ще се опитам да ти помогна.Възможно е да има таква пробка и от другия край на радиатора - поне при мен има две.От тях става обезвъздушаването.Понеже датчикът за вентилатора на твоята кола се намира на радиатора и той загрява за да се включи, логично е системата да фунционира нормално - т.е. обезвъздушенаНо все пак развий тези две пробки и виж дали изтича антифриз от тях.Не си споменал кога се върти перката - винаги когато изключиш или само когато температурата е на максимума. Ако се включва винаги дори и стрелката на таблото да е долу е възможно проблемът да е в датчика за температура ...
Коментар
-
пробките са двеи е нормално като изгасиш двигателя перката да върти щом температурата е висока (http://www.fiat-bg.org/index.php?opt...=article&id=34)обаче от ФИАТ май са нпаравили и двете изпълнения, затова има различия - при едни работи при други нене се притеснявай, всичко е о.к.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар