Проблема е че климатика духа студено при режим отопление и 24 градуса зададена температура.Работи като в режим на изсушаване.Някой има ли представа на какво може да се дължи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатик.
Collapse
X
-
Предполагам, че става дума за домашен климатик ? Пробвай да разместиш температурния датчик, да го "боднеш" на друго място. Датчикът обикновено се намира под филтрите.Макар че едва ли става дума за нещо толкова тривиално, но пък нищо няма да загубиш от една проба с разместване на датчика.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
-
Да за домашният става дума.Уточнение което видях сега,от компресора излиза една дебела медна тръба и влиза в едно друго цилиндрично тяло,това тяло в долната си половина е покрито със скреж и лед,както и част от споменатата тръба и един датчик който е там.Какво да предприема,ако размразя този лед дали ще има подобрение?Да не е да прецакам нещо ако използвам вода за да го размразя?
Коментар
-
Моето предположение се оказа погрешно, но не знаех, че се е обледило външното тяло. В Габрово трябва да е доста студено, влажно и мъгливо, за да се случи това, стига да няма някаква друга причина - повреда, която да причинява обледяването. Не смея да давам съвет, във форума има хора, на които това им е професия. Но във всеки случай аз външните тела на моите климатици ги размразявам точно с топла вода. Всичко, което е заледено или заскрежено по външното тяло и до което имам достъп, го поливам с вода и нищо не е изгоряло досега.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
За размръзяването на тази част,тя си се размрази сама,само от това че беше спрян.Когато го пусна да топли започва да си работи нормално за няколко минути,след това преминава да размрази външното тяло и така си остава.Мисля си че датчика който показва дали външното тяло е обледено ми създава проблем.Дали е правилно разсъждението ми?
Коментар
-
Викай сервиза. Не искам да те плаша, но тоя датчик (за размразено външно тяло) им беше фабричен дефект на цяла партида. Мой приятел и съсед стоя 3 месеца и посред зима без климатик - докато идат, докато демонтират външното тяло, докато намерят проблема и ... накрая докато го отстранят... 3 месеца. Но във Варна през лятото и зимата сервизита за климатици са задръстениSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Някой може ли да ми каже в какви граници трябва да бъдат стойностите за съпротивлението на термистора,който следи обледяването на външното тяло?Почти съм сигурен че той е причината.Четирипътният вентил си включва.Получава се следното нещо.Климатика започва да работи нормално,топли си вътре и прави скреж на външното тяло.Така работи около 5 минути и превключва да размрази външното тяло (винаги така е правил),размразява го и включва пак да топли вътре,но за много кратко време и пак превключва да размръзява външното тяло,което изобщо няма нужда от размръзяване.Като го спра от дистанционното,на диодите на външното тяло остава да светят тези за включен четирипътен клапан,байпас и че е зададено отопление от контрола на вътрешното тяло.Ако изключа захранването на климатика и след време пак го включа,на индикацията с диодите ми показва че е включено отоплението на компресора.От всичко това си мисля че всички изпълнителни компоненти си работят коректно,но този датчик за температурата на външното тяло се дъни.
Коментар
-
Ако не се лъжа съпротивлението е около 10ком при стайна температура.Ще проверя и ще пиша допълнително.Знаеш ли какъв случай съм имал с такава осака-климатика тръгва нормално на отопление,след около 5мин бобината на четирипътния прекъсва и климатика обезскрежава,след известно време отново сработва и всичко се повтаря многократно.Според мен измери подава ли се напрежение към нея когато климатика обезскрежава.Измерването на съпротивлението и може да те подведе.еx-fiat bravo 1.6 16V
now-fiat marea 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар