тук http://www.fishki.net/comment.php?id=43993 ми попадна 1 интересна статия за този вид италиански кочини материалчето е на руски... младото поколение сигурно няма да го разбере има неща от които направо ти настръхва косъма... като това например "Когда он привез свой автомобиль в центр обслуживания и пожаловался на силный шум в левой передней оси, ему сообщали, что это - почти "стандартная ошибка" и обычно случается с каждым Мурчелаго, который прибывает для обслуживаемым в первый раз. Причина для этого - недостаточно закрученный болт."ще преведа - когато той за първи път заведе своя автомобил в центъра за обслужване и се оплакал от силен шум в лявата предна ос, му казали, че това е стандартна грешка и обикновенно се случва на ВСЯКО Мурсиелаго, което отива на обслужване за първи път - причината - недостатъчно натегнат болт
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да имаш Ламборджини не е лесно...
Collapse
X
-
още нещо... Если одна из свечей в Галлардо перестает работать по какой либо причине, то спустя очень короткое время воспламеняется мотор, а затем и весь автомобиль!ако 1 от свещите не работи по каквато и да е причина, след кратко време се възпламенява мотора и целия автомобилFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
donnna написа:още нещо... Если одна из свечей в Галлардо перестает работать по какой либо причине, то спустя очень короткое время воспламеняется мотор, а затем и весь автомобиль!ако 1 от свещите не работи по каквато и да е причина, след кратко време се възпламенява мотора и целия автомобилnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Важното е, че хората поне са предупредили .П.П. Не знам дали ви се е случвало в сервиз в България, но като си купих мареата, която дойде от Германия с цяла папка с документи и фактури, в една от фактурите пишеше: "Монтаж-демонтаж на гуми. След 50 км. заповядайте в сервиза да донатегнем болтовете."Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
mnpenchev
До колкото са ми останали някакви знания по Руски език поразбрах, че на кола за 230К Евро болчето което държи фибростъклото на фара ръждясва :D
Коментар
-
Ти остави болтовете, които са незатегнати.......В течение прошедших нескольких дней, дотла сгорели довольно много ГаллардоНапример, Галлардо немецкой компании по съему и продаже экзотических автомобилей сгорел дотла без попадания в аварию Также еще один, етот Галлардо сгорел дотла в Калифорнии, будучи безаварийным.Причина по которой я добавляю статьи о сгоревших дотла Галлардо на www.lambounfall.de ето то что я теперь знаю, какой конструктивный недостаток является ответственным за ети неожиданные возгорания.Галлардо перенял технологии CANBus от Ауди A4, что означает, он имеет полно блоков управления, также для двигателя. Теперь, если у Галлардо по некоторым причинам происходит так называемый "missfiring", что означает,что одна или более свечей зажигания не работают, компьютер распознает эту ошибку и блокирует запуск свечей зажигания в целом блоке цилиндров, но НЕ подачу топлива! Приборная панель показывает некоторые лампы предупреждения как--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
baracuda написа:На някой занимава ли му се да го преведеFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Ето превода като начало основното а после изводите ще ги донадя това явно е превод от немски на руски:Ламборгини Murchelago - мечтата на много мотористи, обикновено недостъпно скъпо. Вие не можете да измерите, мечтите си в $$$, обаче безопасност и качество трябва да бъдат най-висок приоритет на покупната цена на колата, или вашата мечта може да се превърне в кошмар в един миг, всъщност ето я и моята история. Производителят не коментира ситуацията и предпочита да мълчи, въпреки моите многократни опити да се свържат с тях. Моята история започва в края на юни 2004 година. Аз и приятелят пътувахме, по пътя за инспектиране на следващия Murchelago, защото първото нещо което изглеждаше около Мюнхен, не бе в добро състояние и затова въобще не ми харесва. Малко след проверка на това разбрах че имам решение. Това беше колата кято се канех да купувам. Мисли ми бяха ключа в главата ми по целият път обратно за вкъщи. Аз посети бившия собственик за втори път на 30 юни 2004 година и тази сряда и аз купих 8 месечено поддържано Lamborgini Murchelago от частно лице, който бе първият собственик на колата и току ще се беше върнал от обслужване на клоата в деня на покупката. Автомобилът е преминал всичките 5000 км и е просто в забележително състояние. На следващия уикенд беше много добър. И след това тази неделя 4 юли. Сутринта не подозирах, че тази дата ще остане в паметта ми за достатъчно дълъг период от време или завинаги, имах за цел да посети бившия собственик на моето Порше, който впоследствие стана мой добър приятел. В града ние срещнахме други двама приятели, и те се присъединят към нашата компания. На път за вкъщи, моят приятел си размениха местата с едно от другите две момчета, защото искаше да бъда пътник в Lambo. Скоро на магистралата стана нещо чудно което е необяснимо дори и до днес ... Автомобилът внезапно зави на дясно (90 градуса) на права, суха с малък трафик, както и в много добро състояние магистрала проби оградата и просто излетя в гората пробръщайки се настрани и спря само след 150 метра от мястото на инцидента ... Експертизата установи, че гумите на автомобила по време на злополуката са били в перфектно състояние, а също така че на пътя на които не е имало намеса или животни. Аз получих силна мозъчна травма, бях закаран в интензивното и поставен в изкуствена кома. Това беше ужасяно, в моето състояни дори и лекарите неможеха да определят какво ме очаква за в бъдеще, ако оцелее ... ще мога ли да се движа, да говоря. Или може би имам пълна загуба на паметта ми ... За щастие след много патила и 5 седмици по-късно бях изписан от болницата Много въпроси остават без отговор .... Защо стана инцидента? Кой e виновен? Кой е отговорен за това? Според експерти, налягане в гумите е нормално и не-оригиналните джанти гуми нямат нищо общо с нещастието в случая. В действителност те не са разбити а само деформирани от удара-------------------------------------------------- ------------------------------ Ние предлагаме по-надолу факти, които да ви помогнат да да решите за себе си защо се е случил този инцидента и кой е отговорен за него1.) Лошото е че успях да я снимам, но болтовете но които закрепят стъклено-пластмасовия капак на двигателе са ръждясали. Ако производителят на автомобили за 230,000 евро не считат за необходимо да използват болтове с неръждаемо покритие особено в местата където те са видими, направо ми е страшно да си помисля от какви допълнителни компоненти те са успеят да спестят от парите платени за колата! 2.) Също разочарова и това че някои от въздушните маркучи на този автомобил, който по случайност току-що пристигна от сервизно обслужване не е закрепен и може да се извади чрез минимално усилие. 3.) Судорожное?? газово поведението на превозното средство е трябвало да бъде забелязано дори и от сляп механик. Доколко скобите които са били сложени на въздушения маркуч са били едностранно закрепени, мисля че скобите на въздушен маркуч трябва да са свободни, започващи с разпределението на превозно средство. Това незабелязао от никого в последната проверка преди разпределението, беше голям шок като счита, че още можеше да не бъде видяно или пропуснато ... 4.) Причина за катастрофата според експерта (чиято експертиза е определена за неточна и непълна във второто изследване на колата): проектна скорост 220 - 240 километра в час със сигурност няма никакво отношение във връзка с инцидента. Единственото нещо, което остава - шофьорска грешка, според тях се твърди изтървал волана. Разбира се без никаква причина. Тогава това делото е било ясно за повечето хора, занимаващи се с него. Фактът че произшествието се случи на прав път в отлично състояние не променя в тяхното мнение. 5.) Според експерта по анализа на произшествието, от началото на на този нещастен случай - носещото движение е имало място до напускането на пътя, което означава че всичко това стана на абсолютно права част от пътя! Освен това почти е невъзможно с такава кола да направиш 90 ° десен завой при скорост от 240 км / ч от грешка на водача. Това е просто невъзможно. Аз мога да излетя на тази страна ако съм завил кола натам, но мен ме занесе и това може да се случи само в случаите когато едната страна е под блокиращо въздействие върху колата. 6.) Шест месеца след инцидента аз случайно намерих тази половината от спирачни дискове на мястото на произшествието: Изследванията не са доведоха до нищо тъй като спирачните дискове са престояли до магистралата прекалено дълго и тежко са корозирали за да се получи становища по микрохарактеристиките на счупения диск. Две институции (SLV Мюнхен и Щутгарт МФК) са в състояние да ми кажат защо на диска беше счупен. Ако все още беше възможно да се определя причина и ако тя е откачване или умора на материала тогава това би било доказателство, че спирачен диск е бил счупен преди удара в железазната ограда, така че би било причина за инцидента. Или колко добре са проучили мястото,като те не са намерили диск? Черното петно в тази снимка - на катастрофата на пътя до днес 7.) Моят приятел, който също има Murchelago наскоро ме информира, че един от двата малки двигатели за показване на опашката нас крилото над определена скорост се счупи 2 пъти в рамките на период от 2 месеца. Ефекта на занасянето е вече налице. Аз дори не искам да говоря за загубата на lackeys което следва от това. Сега - Това е 3 от 15-20 превозни средства с този проблем, който е приблизително 20% Murchelagos в Германия, който наистина се движат всеки ден, а не просто се показват в агенциите за продажба на коли. Уффф писна ми много тъп превод са направили изглежда с някакъв директен преводач, накъде си губи смисъла и трябва да гадая, ако някой държи да го чете целия мога да продължа.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар