dikanio написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Закъсват ли го автоджамбазите ?
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Re: xs
kantarev написа:Buch написа:..... :D нали народа е казал "Ум царува, ум робува, ум патки пасе". Не бях влизал отдавна във форума и като поразгледах тук-таме в продажби направо не можах да повярвам последния път като влизах имаше много добри оферти за браво и брава по около 2000 -2500лв. - коли "гледани" от хора от форума, които си струваха парите. Сега се продават повече от "автоджамбази", (регистрирани отскоро във форума!) според мен на супер надути цени - брава 97г - TD za 5500 бензинова брава 96г. за 4200 ............ама тия хора не са наред бре.......
Коментар
-
Цената зависи от търсенето и предлагането, а не от някаква си криза. Ако всички в Италия (примерно) са решили да си подменят колите, но няма търсене за стари коли - цените ще са ниски, а ако някой започне до ги купува - цените ще скочат. При производителите е друго - те не желаят колите да застояват по складовете, затова предпочитат да реализират малка, но бърза печалба. А тенденцията е нови автомобили на 2-3 години....това е проста икономикаВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Re: xs
Buch написа:kantarev написа:Buch написа:..... :D нали народа е казал "Ум царува, ум робува, ум патки пасе". Не бях влизал отдавна във форума и като поразгледах тук-таме в продажби направо не можах да повярвам последния път като влизах имаше много добри оферти за браво и брава по около 2000 -2500лв. - коли "гледани" от хора от форума, които си струваха парите. Сега се продават повече от "автоджамбази", (регистрирани отскоро във форума!) според мен на супер надути цени - брава 97г - TD za 5500 бензинова брава 96г. за 4200 ............ама тия хора не са наред бре.......Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
@kantarev:Пич, ако теб "обезценяването" те дразни, на мен ми идва дюшеш. Карам супер кола за малко пари.Що пък да давам 5500 за 97 Брава, като мога да дам 3300 за 96 Дедра в перфектно състояние. Който ми е виждал колата (не малко колеги от форума) знае за какво говоря. Виж няколко снимки в "гаража". Досега с колата съм минал 15 хил км, като съм сменил само масло, и едни предни накладки.Делтата пък е 99-та, като тя имаше нужда от малко ремонти, но досега с всичко, вкл. газовата инжекция е станала около 5500. Пък който иска, да си купува "народната" кола Голф 95-96 за 4500 лв или 7000-7500 за Голф ’99...А по темата - като всеки друг в началото печеливш бизнес, и този е обречен на срив.Така беше с ГСМ-ите, сега така ще е и с колите втора ръка.В началото се печелеше много добре - на кола се "товареха" по 1000-2000 лв, че и повече.А и хората бързаха да сменят 20 годишните Москвичи с 10 годишни Опели "капка" и Голф 1 и 2.Сега обаче Сульо и Пульо почнаха да вкарват по 2-3 коли, да ги паркират по паркингите и тротоарите и да им лепят табели "Продава се".В Ямбол например има паркинги, в които на практика не можеш да паркираш, защото или денонощно, или от рано сутрин са заети от "паркирани" коли с табелки "продава се" (например до старата автогара).Като почнат да не продават и по една кола на месец, накрая ще почнат да ги дават за колкото са ги купили без печалба, само и само да се отърват от тях.Ще останат само най-силните автокъщи.
Коментар
-
lov написа:bogidar написа:Не е ясно какво точно ще стане но кризата си е криза и дава отражение. Има го и този момент, че може да се увеличи търсенето на коли на старо и това да е водещо за определяне на цените. Отдруга страна автокъщи през 10 метра и пазара е пренаситен. Чувам, че в Италия италианците все по-често купуват коли на старо, пък и определящо за цената тук има цената там....Marea Weekend-1.9 Jtd-Elx-2000
Коментар
-
Малко отклонение от темата.Сезона за купуване на кола втора употреба според мен е юни - август.Тогава всички си насочват парите към почивка и бизнеса с коли замира.Купих на приятел кола март и на 5 места се пазарих (а са ми казвали, че го правя добре) и никой от 5 не ми свали повече от 200...300лв.От 4г. всеки юни-август си купувам по една кола и всеки път свалям по 800 до 1000лв. точно по причината която описах. Тази година например си купих Пунто 12.2002г. 1,9JTD ELX с 4_ри врати за 4700лв. от България и то след като му свалих 1000лв. Това разбира се е мое мнение и може да е погрешно.По темата:Мисля, че пазара на коли е пренаситен и скоро ще го закъсат. Причината, е че всеки си купи кола и ако е имал стара се опитва да я продаде и няма купувачи. На моята скромна улица, където преди 2г. имаше 11 коли, днес преброих 50 спряли от двете страни и то вечерта в 8ч.
Коментар
-
Immortal написа:@kantarev:Пич, ако теб "обезценяването" те дразни, на мен ми идва дюшеш. Карам супер кола за малко пари.Що пък да давам 5500 за 97 Брава, като мога да дам 3300 за 96 Дедра в перфектно състояние. Който ми е виждал колата (не малко колеги от форума) знае за какво говоря. Виж няколко снимки в "гаража". Досега с колата съм минал 15 хил км, като съм сменил само масло, и едни предни накладки.Делтата пък е 99-та, като тя имаше нужда от малко ремонти, но досега с всичко, вкл. газовата инжекция е станала около 5500. Пък който иска, да си купува "народната" кола Голф 95-96 за 4500 лв или 7000-7500 за Голф ’99...А по темата - като всеки друг в началото печеливш бизнес, и този е обречен на срив.Така беше с ГСМ-ите, сега така ще е и с колите втора ръка.В началото се печелеше много добре - на кола се "товареха" по 1000-2000 лв, че и повече.А и хората бързаха да сменят 20 годишните Москвичи с 10 годишни Опели "капка" и Голф 1 и 2.Сега обаче Сульо и Пульо почнаха да вкарват по 2-3 коли, да ги паркират по паркингите и тротоарите и да им лепят табели "Продава се".В Ямбол например има паркинги, в които на практика не можеш да паркираш, защото или денонощно, или от рано сутрин са заети от "паркирани" коли с табелки "продава се" (например до старата автогара).Като почнат да не продават и по една кола на месец, накрая ще почнат да ги дават за колкото са ги купили без печалба, само и само да се отърват от тях.Ще останат само най-силните автокъщи.Nissan Primera 1.6 16v P11
ex.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Мисля че е нормално като се купи кола за 3000 и се кара 2-3 години, след това да се продаде за 2500. Това не е подарък, а нормалната цена.Повечето обаче си купувт кола за 3000, а след 2-3 години й искат 4000. Ми няма как да стане. Балъците ги няма вече... (е, намират се, но все по-ряdко )Другите марки си държат цената, щото всичко се диктува от общественото мнение, което от своя страна се манипулира изключително лесно. От списания, от авто-монтьори и т.нВсички забравиха по колко години сикараха съветските ФИАТи -Ладите, и в един момент почнаха да говорят колко хубави били германските авомобили, и как италианските не ставали... така тръгна, и така си остана. А причината е, че в началото повечето автоджамбази вкарваха коли предимно от Германия и предимно немски марки и това беше начин да се справят с малко си конкуренти, вкарващи коли от Италия.Отделно е факта, че концерна ФИАТ през 90-те години го бяха яко закъсали откъм модели... но темата е много обширна да я коментираме. А и сега като че ли нещо пак им куца... Вижте например колко и какви данни има в българския сайт на Ланча за новите модели.... (www.lancia.bg). Ми... никакви... Дори едни хубави снимки на колите няма. Е как човек да си купи такава кола ?!?
Коментар
-
!
В момента има голям шанс да нацелиш добра кола (италианка)Защото както каза колегата незнайно защо другите марки държат цени а нашите не.Джамбазин трудно ще закъса. Може да не продаде колите на цените които иска Но винаги е на печалба. Простата причина за това е че повечето на 10 коли получават 1 подарък. И като теглят чертата пълнят автовоз от италия с 9 коли и плащат 8 и то цена за пакет, нещо което има голямо значение защото там отстъпката е огромна.EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Immortal написа:Вижте например колко и какви данни има в българския сайт на Ланча за новите модели.... (www.lancia.bg). Ми... никакви... Дори едни хубави снимки на колите няма. Е как човек да си купи такава кола ?!?
Коментар
-
Абе моето мнение е, че ставаме смешни понякога. Като купуваме дърти коли за по 3000-5000 лева и какво. Щели да паднат цените - еми голяма работа. А цените на горивата, тарифата на "майсторите", частите, данъците, застраховките. Мен сега ме е страх да си купя втора кола защото незнам дали ще мога да я поддържам. Да за автоджамбазите сигурно времената няма да са добри....Fiat Punto 1.7TD
Коментар
-
!
1115 написа:Това е така, но ако ги удари градушка, тогава става ад.Нощните кошмари на застрахователите и джамбазите са градушка.EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар