Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Закъсват ли го автоджамбазите ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dikanio написа:
    Има и друго, хората като си продават колите си мислят, че могат да си избият парите, които са дали за ремонти и тунинг. Повече от глупаво според мен. Каквото си правил по колата си е за твоя сметка, освен ако не намериш някой балък. А тези дето се регистрират във форума само за да си продават трошките и мен много ме дразнят!
    Хм колега ако тръгна да избивам нещо Мареата значи трябва да я обява за 8000 поне и пак съм вътре нали ?Цената на която съм я закупил е 7400 лева. другото което е влязло няма да го споменавам/цялата история на колата и проблемите които е давала са тук във форума всичко е описано и отстранено/ ,но както умувам да я сменям с нещо по голямо най-малката сума която ще обявя е 6000 лв.Сега ще има мнения от рода на:За тези пари можеш да си вземеш Мареа 1,9 JTD от еди къде си.Ами вземете си ама като купувате си отваряйте очите защото после темите за даден проблем стават с размер на 30 и нагоре страници.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Re: xs

      kantarev написа:
      Buch написа:
      ..... :D нали народа е казал "Ум царува, ум робува, ум патки пасе". Не бях влизал отдавна във форума и като поразгледах тук-таме в продажби направо не можах да повярвам последния път като влизах имаше много добри оферти за браво и брава по около 2000 -2500лв. - коли "гледани" от хора от форума, които си струваха парите. Сега се продават повече от "автоджамбази", (регистрирани отскоро във форума!) според мен на супер надути цени - брава 97г - TD za 5500 бензинова брава 96г. за 4200 ............ама тия хора не са наред бре.......
      Чакай сега братле Това че някой е бил на зор и е продавал на такава цена 2000-2500лв,нищо не означава,пук и аз не се сещам някой на който колата му е била в перфектно състояние и по-точно добре поддържана да е искал такива пари Аз немога да разбера защо цена за браво или брава отлично подържана да не е 4200лв,при полложение че в автокъщите които се продават им искат 3500 лв и са пълни дараци и със сумати забележки Далеч съм от мисълта че някой с италианска кола може да си върне инвестициите които е вложил в колата си ,но чак да я подарява Според мен хубавото си е хубаво и си има цена всичко,верно е че някои злоупотребяват и за дараци искат много пари ,ама за кола на която се качваш и караш и само сипваш гориво неможе да се иска 2000-2500 лв и при това да изглежда и добре Надявам се да си ме разбрал ,нямам нищо спрамо теб ,НО и ние българите сме такива че искаме всичко да е перфектно и да е ефтино ,Е ТЕ ТАКОВА ЖИВОТНО НЯМА
      :D Със всичко съм съгласен с изключение на това че не сме "братя" и че си попрекалил с удивителните.......всеки си има мнение нали така, ПС: ти да не се занимаваш с търговия на автомобили?

      Коментар


        #18
        Цената зависи от търсенето и предлагането, а не от някаква си криза. Ако всички в Италия (примерно) са решили да си подменят колите, но няма търсене за стари коли - цените ще са ниски, а ако някой започне до ги купува - цените ще скочат. При производителите е друго - те не желаят колите да застояват по складовете, затова предпочитат да реализират малка, но бърза печалба. А тенденцията е нови автомобили на 2-3 години....това е проста икономика
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #19
          Re: xs

          Buch написа:
          kantarev написа:
          Buch написа:
          ..... :D нали народа е казал "Ум царува, ум робува, ум патки пасе". Не бях влизал отдавна във форума и като поразгледах тук-таме в продажби направо не можах да повярвам последния път като влизах имаше много добри оферти за браво и брава по около 2000 -2500лв. - коли "гледани" от хора от форума, които си струваха парите. Сега се продават повече от "автоджамбази", (регистрирани отскоро във форума!) според мен на супер надути цени - брава 97г - TD za 5500 бензинова брава 96г. за 4200 ............ама тия хора не са наред бре.......
          Чакай сега братле Това че някой е бил на зор и е продавал на такава цена 2000-2500лв,нищо не означава,пук и аз не се сещам някой на който колата му е била в перфектно състояние и по-точно добре поддържана да е искал такива пари Аз немога да разбера защо цена за браво или брава отлично подържана да не е 4200лв,при полложение че в автокъщите които се продават им искат 3500 лв и са пълни дараци и със сумати забележки Далеч съм от мисълта че някой с италианска кола може да си върне инвестициите които е вложил в колата си ,но чак да я подарява Според мен хубавото си е хубаво и си има цена всичко,верно е че някои злоупотребяват и за дараци искат много пари ,ама за кола на която се качваш и караш и само сипваш гориво неможе да се иска 2000-2500 лв и при това да изглежда и добре Надявам се да си ме разбрал ,нямам нищо спрамо теб ,НО и ние българите сме такива че искаме всичко да е перфектно и да е ефтино ,Е ТЕ ТАКОВА ЖИВОТНО НЯМА
          :D Със всичко съм съгласен с изключение на това че не сме "братя" и че си попрекалил с удивителните.......всеки си има мнение нали така, ПС: ти да не се занимаваш с търговия на автомобили?
          Не съм джамбазин Поста ми това ли подсказва Не просто се дразня как умишлено се обезценяват италианските автомобили ,дори и тук в този форум
          Nissan Primera 1.6 16v P11
          ex.Fiat Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #20
            @kantarev:Пич, ако теб "обезценяването" те дразни, на мен ми идва дюшеш. Карам супер кола за малко пари.Що пък да давам 5500 за 97 Брава, като мога да дам 3300 за 96 Дедра в перфектно състояние. Който ми е виждал колата (не малко колеги от форума) знае за какво говоря. Виж няколко снимки в "гаража". Досега с колата съм минал 15 хил км, като съм сменил само масло, и едни предни накладки.Делтата пък е 99-та, като тя имаше нужда от малко ремонти, но досега с всичко, вкл. газовата инжекция е станала около 5500. Пък който иска, да си купува "народната" кола Голф 95-96 за 4500 лв или 7000-7500 за Голф ’99...А по темата - като всеки друг в началото печеливш бизнес, и този е обречен на срив.Така беше с ГСМ-ите, сега така ще е и с колите втора ръка.В началото се печелеше много добре - на кола се "товареха" по 1000-2000 лв, че и повече.А и хората бързаха да сменят 20 годишните Москвичи с 10 годишни Опели "капка" и Голф 1 и 2.Сега обаче Сульо и Пульо почнаха да вкарват по 2-3 коли, да ги паркират по паркингите и тротоарите и да им лепят табели "Продава се".В Ямбол например има паркинги, в които на практика не можеш да паркираш, защото или денонощно, или от рано сутрин са заети от "паркирани" коли с табелки "продава се" (например до старата автогара).Като почнат да не продават и по една кола на месец, накрая ще почнат да ги дават за колкото са ги купили без печалба, само и само да се отърват от тях.Ще останат само най-силните автокъщи.

            Коментар


              #21
              dikanio написа:
              А тези дето се регистрират във форума само за да си продават трошките и мен много ме дразнят!
              Не знам точно тук кой би им се вързал.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

              Коментар


                #22
                lov написа:
                bogidar написа:
                Не е ясно какво точно ще стане но кризата си е криза и дава отражение. Има го и този момент, че може да се увеличи търсенето на коли на старо и това да е водещо за определяне на цените. Отдруга страна автокъщи през 10 метра и пазара е пренаситен. Чувам, че в Италия италианците все по-често купуват коли на старо, пък и определящо за цената тук има цената там....
                Моите наблюдения и лични впечатления за Италия показват точно обратното. Италианците масово купуват нови автомобили. При тази стагнация на техния пазар цените драстично паднаха даже още преди кризата. Да не говорм за лизинговите оферти които се предлагат там. А мога да приведа и пример с новия Фиат панда. Понеже си го бях заплюл и се интересувах от него но тогава ми се видя скъпичък. Преди 2 години цената му беше към 12 000 сега има няма на половин час върви реклама по телевизията че се предлага на 7 500. И то не само за него а за много други марки. Миналия месец от любопитство влязох в няколко автокъщи и статистиката е че повечето автомобили втора ръка които се предлагаха в момента са под 6-7 годишни и всичко пращи по шевовете. Миналата година беше точно обратното. А сега стари бараки вообще няма ама и как да има като вече са изкупени от наще джамбази. В такава ситуация с цените ти какво ще предпочетеш новото в гаранция или стара барака по която тепърва ще хвърляш пари за ремонти. Като не забравяш и разликата във финансовия статус. Хората ползват удобния момент да си подменят автопарка с по ново.
                Говориш за Панда Я си престави,че хората искат новата Крома Могът ли всички да си я позволят
                Marea Weekend-1.9 Jtd-Elx-2000

                Коментар


                  #23
                  Малко отклонение от темата.Сезона за купуване на кола втора употреба според мен е юни - август.Тогава всички си насочват парите към почивка и бизнеса с коли замира.Купих на приятел кола март и на 5 места се пазарих (а са ми казвали, че го правя добре) и никой от 5 не ми свали повече от 200...300лв.От 4г. всеки юни-август си купувам по една кола и всеки път свалям по 800 до 1000лв. точно по причината която описах. Тази година например си купих Пунто 12.2002г. 1,9JTD ELX с 4_ри врати за 4700лв. от България и то след като му свалих 1000лв. Това разбира се е мое мнение и може да е погрешно.По темата:Мисля, че пазара на коли е пренаситен и скоро ще го закъсат. Причината, е че всеки си купи кола и ако е имал стара се опитва да я продаде и няма купувачи. На моята скромна улица, където преди 2г. имаше 11 коли, днес преброих 50 спряли от двете страни и то вечерта в 8ч.

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    @kantarev:Пич, ако теб "обезценяването" те дразни, на мен ми идва дюшеш. Карам супер кола за малко пари.Що пък да давам 5500 за 97 Брава, като мога да дам 3300 за 96 Дедра в перфектно състояние. Който ми е виждал колата (не малко колеги от форума) знае за какво говоря. Виж няколко снимки в "гаража". Досега с колата съм минал 15 хил км, като съм сменил само масло, и едни предни накладки.Делтата пък е 99-та, като тя имаше нужда от малко ремонти, но досега с всичко, вкл. газовата инжекция е станала около 5500. Пък който иска, да си купува "народната" кола Голф 95-96 за 4500 лв или 7000-7500 за Голф ’99...А по темата - като всеки друг в началото печеливш бизнес, и този е обречен на срив.Така беше с ГСМ-ите, сега така ще е и с колите втора ръка.В началото се печелеше много добре - на кола се "товареха" по 1000-2000 лв, че и повече.А и хората бързаха да сменят 20 годишните Москвичи с 10 годишни Опели "капка" и Голф 1 и 2.Сега обаче Сульо и Пульо почнаха да вкарват по 2-3 коли, да ги паркират по паркингите и тротоарите и да им лепят табели "Продава се".В Ямбол например има паркинги, в които на практика не можеш да паркираш, защото или денонощно, или от рано сутрин са заети от "паркирани" коли с табелки "продава се" (например до старата автогара).Като почнат да не продават и по една кола на месец, накрая ще почнат да ги дават за колкото са ги купили без печалба, само и само да се отърват от тях.Ще останат само най-силните автокъщи.
                    Аз говорех за италианските че се обезценяват,щото е добре да си купиш кола със всички екстри като теб например и като мен за 3000-3500лв ,но после тази кола става непродаваема Аз нямам нищо против да поевтиняват колите,ама примерно ако трябва моята да я сменя ,то или трябва да я "подаря " на някой за 2500 лв или да си имам 2 коли.Според мен когато се купува кола ,втора ръка и ако несмяташ да я караш докато умре,трябва да се помисли и за това може ли да я продадеш с не много големи загуби.Щото примерно аз ако искам да сменя марката ,трябва да се набутам много ,защото другите марки си държат цената ,незнайно защо!
                    Nissan Primera 1.6 16v P11
                    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                    Коментар


                      #25
                      Мисля че е нормално като се купи кола за 3000 и се кара 2-3 години, след това да се продаде за 2500. Това не е подарък, а нормалната цена.Повечето обаче си купувт кола за 3000, а след 2-3 години й искат 4000. Ми няма как да стане. Балъците ги няма вече... (е, намират се, но все по-ряdко )Другите марки си държат цената, щото всичко се диктува от общественото мнение, което от своя страна се манипулира изключително лесно. От списания, от авто-монтьори и т.нВсички забравиха по колко години сикараха съветските ФИАТи -Ладите, и в един момент почнаха да говорят колко хубави били германските авомобили, и как италианските не ставали... така тръгна, и така си остана. А причината е, че в началото повечето автоджамбази вкарваха коли предимно от Германия и предимно немски марки и това беше начин да се справят с малко си конкуренти, вкарващи коли от Италия.Отделно е факта, че концерна ФИАТ през 90-те години го бяха яко закъсали откъм модели... но темата е много обширна да я коментираме. А и сега като че ли нещо пак им куца... Вижте например колко и какви данни има в българския сайт на Ланча за новите модели.... (www.lancia.bg). Ми... никакви... Дори едни хубави снимки на колите няма. Е как човек да си купи такава кола ?!?

                      Коментар


                        #26
                        !

                        В момента има голям шанс да нацелиш добра кола (италианка)Защото както каза колегата незнайно защо другите марки държат цени а нашите не.Джамбазин трудно ще закъса. Може да не продаде колите на цените които иска Но винаги е на печалба. Простата причина за това е че повечето на 10 коли получават 1 подарък. И като теглят чертата пълнят автовоз от италия с 9 коли и плащат 8 и то цена за пакет, нещо което има голямо значение защото там отстъпката е огромна.
                        EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
                        Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
                        ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
                        Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

                        Коментар


                          #27
                          Това е така, но ако ги удари градушка, тогава става ад.Нощните кошмари на застрахователите и джамбазите са градушка.

                          Коментар


                            #28
                            Immortal написа:
                            Вижте например колко и какви данни има в българския сайт на Ланча за новите модели.... (www.lancia.bg). Ми... никакви... Дори едни хубави снимки на колите няма. Е как човек да си купи такава кола ?!?
                            Не знам за вас, но аз нямам доверие на фирми и организации, които нямат хубав сайт с изчерпателна информация за тях и дейността им на него!
                            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                            Коментар


                              #29
                              Абе моето мнение е, че ставаме смешни понякога. Като купуваме дърти коли за по 3000-5000 лева и какво. Щели да паднат цените - еми голяма работа. А цените на горивата, тарифата на "майсторите", частите, данъците, застраховките. Мен сега ме е страх да си купя втора кола защото незнам дали ще мога да я поддържам. Да за автоджамбазите сигурно времената няма да са добри....
                              Fiat Punto 1.7TD

                              Коментар


                                #30
                                !

                                1115 написа:
                                Това е така, но ако ги удари градушка, тогава става ад.Нощните кошмари на застрахователите и джамбазите са градушка.
                                Абсолютно си прав колега, наистина градушката е кошмар.Наистина е кирия да си джамбаз защото има невероятни коли. Пример: Баща ми кара автовоз от 6 години и познава доста от хората. На него му предложиха пакет за 2 коли. Едната Хонда сивик комби 1.6 16в 116коня всички екстри 99 на 80000 РЕАЛНИ (който не вярва може да се увери лично )и Ауди А3 1.8 т с всички екстри 98г. Двете коли бяха цена в пакет 4500евро. Смятайте какви цени дават за него (просто шофьор) и какви дават на по-големите търговци
                                EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
                                Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
                                ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
                                Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

                                Коментар

                                Working...
                                X