Колеги, полудял съм по една ей такава мацка, ако можя накой да сподели мнение, също ме интересува дали това 2.4 JTD е фиатово!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля, някой да сподели впечатление от Alfa 166 2.4 JTD
Collapse
X
-
еееее, супер колаИ аз много се замислих за таквоз животно, Но миналата среща карах таквоз животно и маааалко се отказах.Колата е супер, возията е супер, но ми е малко голяма. Поне така я усетих. Иначе е доста скъпа за поддръжка. Тази която карах имаше износен съединител, и нещо беше зле цялото и окачване, а ремонта е супер скъп. Иначе мотора е точно този който трябва да се сложи на тази кола. Фиатовски е 2.4 ЖТД. Но мисля, че има разлика в скоростната кутия и предавателните числа. Друг минус, е че окачването е едно от най-скъпите възможни. Все пак красива кола, много изискана, много добър мотор и много пространство... абе всичко е по много. на мен това което не ми допада е огромното пространство вътре, някак си се изгубих. В далеч по-грозната Ланча Либра се чувствах много по комфортно, ама и тя не лъже вътре.... та мисля, че това е следващата кола за мен, предполагам със същия мотор. А вътре е ..... космос.п.п.Алфата не мисля, че е резачка, това е най-красивия фиат в най-горния сегмент. Просто вътре е доста спортно украсен, но си има всичко нужно. Абе красива кола.... не виждам разлика в поддръжката на Мареа 2.4 и тази Алфа. Единствената разлика, е че окачването е мааааааалко по усложнено и то единствено за да дава повече комфорт. Друга разлика няма освен външната красота и леко по спортно настроената скоростна кутия, но това е съвсем леко.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Че е Фиат мотор 2.4ЖТД да но не е точно същия от гледна точка на мощноста :D Единия 2.4ЖТД който използват е с 10 клапана както при Фиат но софтуерно е насъскан :D както и с напълно нова турбина до 150к.с.-4000об. и въртящ момент 305Нм . Другия е запазил блока на стария ЖТД но е с модифицирана глава с 20 клапана като мощноста вече е 175 к.с.-4000об. и въртящ момент 385Нм . Това доста го отличава от познатия ни 2.4ЖТД на МареаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Лично на мен доста ми харесва Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 Не знам какво очаквате за кола от висок клас да има нищожна поддръжка Единственото по-скъпо нещо може би е окачването - предно и задно + тампони PowerFlex около 3 000 лв , но пък издържа доста повече като че ли от на колите от по-нисък клас . За цената се получават доста глезотийки . Един цитат на колегата pinko215 000 изобщо не са много, ако двигателя е поддържан добре.Имам един приятел от немския форум алфисти.нет, който кара 166 2.4 JTD, купена пролетта на 1999 г.В момента колата е на 870 000 км и двигателя изобщо не е пипан. Тоя човек работи на около 270 км от дома си (живее в Пфорцхайм, работи в Мюнхен) и всеки работен ден пътува над 500 км по немските магистрали. Годишния му пробег е около 100 000 км.На 270 000 км е сменил турбо, след което е чипнал мотора с Novitec Powerrail (~162 к.с.). Сменял е 2 пъти съединител, 5 дебитомера, 4 пъти е сменял всички маркучи на турбото. Общо 8 пъти е сменял всички ремъци и ролки, като на 4-тата смяна освен агренажните ремъци е сменил и агренажните зъбни колела. На 680 000 е подменен компресора на климатика. Човека си е записвал внимателно разхода на масло. Интересна работа е забелязал - първите 80 000 км е горила по 0,5 л/10 000 км. След това разхода на масло е почнал да спада и между 200 000 и 650 000 км практически не се е забелязвал разход на масло. Последните 200 000 км (от 670 000 до 870 000) е горила/губила около 0,2 л/10 000 км. Предполага, че и второто турбо е почнало леко да пуска масло. През цялото време е карана с Лики Моли 10В40 полусинтетика с молибден.Средния разход на гориво за всичките 870 000 км е 7,1 л, по магистралите е карана само на темпомат със 160 ккм/ч. - нито повече, нито по-малко.Иначе е сменял всички останали консумативи като спирачни дискове (6 пъти), предно окачване (2 пъти) и задно (1 път). Предни лагери (2 пъти), задни главини - веднъж. Но това са консумативи.Според него, а и според другите от форума алфисти.нет, при редовна смяна на маслото, филтрите и т.н., при внимателно шофиране докато докато двигателя загрее добре тия нафтови мотори са почти вечни. Повечето ЖТД-та там са на около 200 000 км и са в чудесно здраве.Има и един маниак от Кьолн с 164 3.0 V6, която е на 540 000 км. и е с оригиналния двигател.Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Такава "166" под 25’000лв. не можеш и да си помислиш да "пипнеш" дори!Да, току-виж изпаднала някоя за 20’000лв., ОБАЧЕ лично ти гарантирам, че е неземен дръгел за тази цена. Освен това, с тази предница, в 99% от случаите двигателя е с 20 клапана и съответно 175к.с., което автоматично го изпраща на митницата за плащане на акциз в размер на 4500лв. "166" по принцип няма много общо с другите модели като усещане - докато "147", "GT" и "156" са сходни по качество, возия и донякъде по визия, то "166" е сякаш не един, а два-три класа отгоре - материалите са много по-качествени, преоблафават естествени материали, возията е много по-комфортна, най-малкото шумоизолацията е много, много по-добра и при високи скорости не се чува нищо вътре, дори с дизеловата версия. Просто е мнооооого качествена кола.... стига да е читава!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар