Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lancia Zeta или Fiat Ulysse

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако е от първите модели( 95...98г. ) по добре Фиат - веднага се обосновавам Ланчията няма 1,9 ТД( нали говорим само за дизели ). Монтират само 2,1 ТД които е 109коня но маи само това му е хубавото на тоя двигател. По лични наблюдения почти в 90%от случаите собственици на такива се оплакват от височък разход на гориво и тук там някои детски болести по тоя двигател( те французите са вкарали няква елементарна електроника там и маи тя бърка нещата). 1,9 си е по тромавичък двигателя( за сметка на това е близо 2литра надолу! ) но зависи кои за какво си е взел автомобила.Ако си приготвил повечко парици тогава земаи смело 2,0 ЖТД след 99г.(тои реално е 2,0 ХДИ на Пижо- нали си разбрал предполагам чр всички мотори са на Пежо )Като обурудване и визия най добра е Ланчията( правило ми е впечатление че повечето неини модели са 5+1 а не 6+1! )Ходовата част ми се струва че тука пак се залага на митологията за чупливите Италиянски коли! Не съм забелязал да е чак пък толкова чупливо окачването пък както се вижда в подписа ми покарвам от време на време Фиатче.За 1,9ТД двигателя ти давам разход замерен неколкократно само на принципа пълно пълно( много боли еии резервоара е 80литра )Извънградско със скорост 100...110 (без клима) - 6,2...6,3/100Извънградско със скорост 100...110 ( със клима ) - 7/100Градско ( със без клима все е едно ) - 9..10/100( в зависимост от града в които се шофира )Повечето хора които познавам с такива автомобили се заричат че повече няма да слязат на ниско Много си е удобничко при по дълги пътувания.

    Коментар


      #17
      Това е за тебе
      Marea Weekend HLX Jtd 110

      oO(_)____////____(_)Oo

      Коментар


        #18
        idm написа:
        Повечето хора които познавам с такива автомобили се заричат че повече няма да слязат на ниско Много си е удобничко при по дълги пътувания.
        Това е много вярно за високото положение на водача и всички останали.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Изрових си старата тема.Три години по-късно се сдобих със Зета.Гледам имал съм мераци за дизел ама сега нямах.Целта на покупката не е еднурото защото временно се отказах от него .а просто семейството се увеличи до 5 човека и Мареата не може понякога да ни събере.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            idm написа:
            Извънградско със скорост 100...110 (без клима) - 6,2...6,3/100Извънградско със скорост 100...110 ( със клима ) - 7/100Градско ( със без клима все е едно ) - 9..10/100( в зависимост от града в които се шофира )Повечето хора които познавам с такива автомобили се заричат че повече няма да слязат на ниско Много си е удобничко при по дълги пътувания.
            Карал съм такова служебно и извънградско за 600 км даде разход над 8/100 без климатик.Отделно че на магистралата едвам дигна 150, двгателя беше на някакви страшни обороти около 5000,освен това са му много къси скоростите с 100 км е на 3000 оборота.А иначе окачването им е еднакво и на трите мисля- тоест на ланчията може да сложиш носач от фиат без проблеми, и не бих казал че е слабо.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #21
              infineon написа:
              Карал съм такова служебно и извънградско за 600 км даде разход над 8/100 без климатик.
              Много е важен задкормилния кУмпютър В началото като се качих да карам и при условие че ми беше и първи дизел и аз правех такива разходи.На 1,9 е много важно състоянието на помпата ( то сичко си е механика-което е по доброто според мен ).Мойта срещу 110лв стана като нова( ремонтен комплект+втулки+стенд ).Колкото до окачването ми сам си прая колите и има що да е по скъпо. На Делтата сам си сменям носачите на Улиса не мога сам :D .По наблюдение е един път и половина по скъпо окачването от на Типо платформата но е пък два пъти поне по здраво

              Коментар


                #22
                Tornado написа:
                Изрових си старата тема.Три години по-късно се сдобих със Зета.Гледам имал съм мераци за дизел ама сега нямах.Целта на покупката не е еднурото защото временно се отказах от него .а просто семейството се увеличи до 5 човека и Мареата не може понякога да ни събере.
                Еми честито,със здраве да си я ползвате..................
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар

                Working...
                X