Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lancia Zeta или Fiat Ulysse

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Lancia Zeta или Fiat Ulysse

    Колеги мисля ,че дойде времето да се разделя или с Бравото или с Мареата.Въпроса е кое от двете да си взема.Двигатела задължително ще е дизел.Най много ме вълнува отвора за задната врата защото не ми се влачи ремарке за Ендурото.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Аз мисля че са абсолютно еднакви, въпреки че не съм сигурен.Те и двигателите им са еднакви, така че... което и да вземеш...Чел ли си това: http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?p=109797 ?

    Коментар


      #3
      Ники, продавам едно Ullyse. Ако те интересува пиши. Човека е от ВТ

      Коментар


        #4
        coolboby написа:
        Ники, продавам едно Ullyse. Ако те интересува пиши. Човека е от ВТ
        Май-отваряш автокъща а?Знам за него мислиш ли ,че ми е убягнало http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32733
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Zeta поне от естетична гледна точка.Иначе те са си едни и същи коли.

          Коментар


            #6
            Аз съм за Фиатката. Преди време и аз бях пускал тема по този въпрос. След това се по разтърсих за впечатления във форумите на Пежо и Ситроен и ми направи впечатление, че се дискутираше слабото окачване и още някой други слаби места.

            Коментар


              #7
              Продавай бравото , нали е бензин Инъче двата модела се различават по стоповете и фаровете :D Зависи кое ти харесва повече естетически . Според мен търси кое е по-читаво от двата модела Един приятел кара Ситроена близнак и до сега не се е оплакал от него , а го ползва предимно за работа
              Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

              Коментар


                #8
                Все едно да питаш коя от двете еднояйчни близначки... Давай Ланчата
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #9
                  gantcho написа:
                  Все едно да питаш коя от двете еднояйчни близначки... Давай Ланчата
                  Като разглеждах обявите се натъкнах и на пътнически Фиат Скудо което май е по доброто решение.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    оф топик - ако ши продаваш Марийката - пусни 1 ЛС акоможе п.п. още й се мръщя на таз дето я продаваш, щото не е комби...
                    Fiat Punto 1.1-Синята птица
                    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                    Коментар


                      #11
                      Tornado написа:
                      Като разглеждах обявите се натъкнах и на пътнически Фиат Скудо което май е по доброто решение.
                      Ако става въпрос, то и пътническото Добло е чудесно решение, въпросът е, че ще е много ограничен изборът. Абе една по-нова Ланча и си супер :D
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #12
                        donnna написа:
                        оф топик - ако ши продаваш Марийката - пусни 1 ЛС акоможе п.п. още й се мръщя на таз дето я продаваш, щото не е комби...
                        То хубаво ама въпроса е кой с колко е готов да се раздели за моята Мареа.Да взема като и пускам обявата да го направя като търг с явно наддаване.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Малко се поуплаших от поддръжката на преднот окачване на Зета ама здраве да е.Носач преден 195 лв. ама термостата за 2,1 ТД е пък 18 лв. Като гледам едното е за сметка на другото.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            Малко се поуплаших от поддръжката на преднот окачване на Зета ама здраве да е.Носач преден 195 лв. ама термостата за 2,1 ТД е пък 18 лв. Като гледам едното е за сметка на другото.
                            Носача го смених за 145 лв
                            Мерцедес-SPRINTER 312 - 2,9TDI 122кс...МОЩНИЯ КАТЪР
                            ФОРД И ЦИГАНИН ЗИМАТА НЕ РАБОТЯТ - Лично наблюдение...Някой да ме обори??????Мицубиши Каризма , бензин , автоматик, климатроник

                            Коментар


                              #15
                              atos написа:
                              Tornado написа:
                              Малко се поуплаших от поддръжката на преднот окачване на Зета ама здраве да е.Носач преден 195 лв. ама термостата за 2,1 ТД е пък 18 лв. Като гледам едното е за сметка на другото.
                              Носача го смених за 145 лв
                              Е да при Фиат е толкова ,но при Ланчиа още малко отгоре сигурно заради марката
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X