Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КАТ пак ни погва за фаровете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    кола

    Дали и това ще е вярно http://dnes.dir.bg/news/farove-svetl...26797?nt=4Да спират колите със сложен ксенон а не фабричен и как ще разберат ако скриеш баластите и прекараш жиците културно или трябва да имат на списък всички коли как излизат от завода .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #92
      КАТ пак ни погва за фаровете

      kiro_of_the_day написа:
      "КАТ-София започва да спира автомобилите, които имат ксенонови фарове. Това съобщи пред БНР началникът на Пътна полиция в СДВР главен инспектор Богдан Милчев.Причината е, че силните светлини заслепяват останалите водачи и често са причина за катастрофи.Засега от КАТ няма да налагат глоби на водачите, чиито коли имат ксенонови фарове.Според полицаи, ако крушките не са фабрично вградени, има опасност другите шофьори да бъдат заслепени."Ксеноновите фарове не са забранени, но когато са фабрични - отговарят на определени стандарти. За съжаление, все повече водачи си купуват ксенонови крушки, които са китайско производство или въобще не отговарят на никакви стандарти. Именно тези водачи ще бъдат спирани и ще има отношение към тях", обясни Богдан Милчев и допълни, че Законът за движение по пътищата дава тази възможност. Тези ксенонови фарове не създават толкова проблеми в града, но при извънградското каране проблемът е сериозен, каза още шефът на КАТ-София.Вчера от КАТ обявиха, че ще се глобява и за нерегулирани фарове, като санкцията може да стигне до 150 лв. От Пътна полиция заявиха, че ще продължат да глобяват пешеходци, които пресичат неправилно. Глобата е 10 лв. Над 3000 са глобените до момента в София пешеходци за неправилно пресичане. Пешеходците започват да стават все по-дисциплинирани, заяви главен инспектор Богдан Милчев". В една нормална държава за думите, които съм удебелил на подобен олигофрен в униформа веднага ще му бъде поискана оставката. Какъв е тоя милиционерски термин "ще има отношение към тях"!? Тапанар!Освен това автомобилите всяка година преминават годишен технически преглед - там е мястото за проверка - а не на пътя.Много ми е чудно апарата, с който проверяват мобилно по пътищата колко добре калибриран ще е като го трескат по астрите си по хубавите ни пътища,,!?
      Съгласен ! Освен всичко друго и дипломатически скандал може да предизвика
      FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
      FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

      Коментар


        #93
        Re: кола

        kluchar написа:
        Дали и това ще е вярно http://dnes.dir.bg/news/farove-svetl...26797?nt=4Да спират колите със сложен ксенон а не фабричен и как ще разберат ако скриеш баластите и прекараш жиците културно или трябва да имат на списък всички коли как излизат от завода .
        И аз това се питам - как ще разграничат оригиналните от фабричните?

        Коментар


          #94
          Кой какво е казал и кой какво е разбрал?Ако си свалил заводският фар на автомобила и си сложил т.нар. ксенонов фар, никой няма да ти прави проблеми. Просто единият фар е рефлекторен, а другият е с лупи и всеки си изпълнява функциите според стандартите.Когата на обикновен рефлекторен фар сложиш ксенонови крушки нещата стоят по съвсем различен начин. В този случай трябва да си слепец, за да не видиш разликата!
          Няма начин да няма начин!

          Коментар


            #95
            Re: кола

            kluchar написа:
            ...или трябва да имат на списък всички коли как излизат от завода .
            Това ще да е, зададе ли се някое жигули, нещата са ясни - има празник
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #96
              А който кара с 4300К което свети като халогената крушка как ще разберат че е ксенон? Апарата, с който ще мерят сигурно ще е незаконен както камери, които не бяха минали проверка, после минаха само че при фирма която трябва да е независима, а тя се оказа свързана с КАТ. ДР е че когато променят закона, обнародват го и той влезе в сила може нещо да се промени, но до тогава единственото полезно нещо за КАТ и ръкововноте им кадри е да мълчат, за да изглеждат по умни. Както колегата е написал след като автомобила е минал преглед ... Милчев може да прочете да преоткрие някои производствени факти като това е Филипс, Осрам и т.н. се правят в Китай, няма крушка, която да се произвежда в Европа, бие се само щампата, та в тоя ред и "ксенонови крушки, които са китайско производство" важи за всички автомобили излезли с ксенон. А по повод на гумите защо да не направят и една акция китайски гуми, после китайски авто части, китайски фарове, китайски водородни генератори и накрая срещу китайските джипове произвеждани в Ловеч, те дали ще са с китайски ксенон????
              Fiat Brava 1.8 16V GT

              Коментар


                #97
                Както неведнъж съм писал - малоумието на управляващите (и на катаджиите на ръководни постове в частност) няма край.Аз лично познавам няколко катаджии, на всички колите са им с допълнително монтирани ксенони. Предлагам да почнат първо от тях си. Малоумници.Нещо за зимните гуми пак няма ли да изтърсят?!?Ето каква глупост и простотия са измъдрили и по повод дневните светлини:"Любопитен въпрос е дали, ако автомобилът е снабден с т.нар. дневни светлини, които се запалват още със стартирането на двигателя, те заменят късите при шофиране в светлата част от денонощието. От КАТ са категорични, че това е така тъй като в чл. 70 от Закона за движение по пътищата, е записано, че моторните превозни средства трябва "задължително да се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини". Въпреки това не липсват случаи, когато пътните полицаи налагат санкции, особено ако те не са фабрично монтирани." (Dnevnik.bg)Спомням си на времето, когато се минаваше на преглед в КАТ, с Жигулата ме върнаха, защото имах монтиран трети стоп. Тогава бях чел, че в САЩ са задължителни, защото с 30% намалявали катастрофите, и реших да си сложа, за да намаля вероятността някой да ме натресе отзад, особено нощем, когато на Жигулата габарити и стопове са на една крушка. Имаше и вече нови коли и тук, които си излизаха с фабричен трети стоп. Но не, мен ме върнаха, щото не бил фабрично монтиран. Да ева и нещастниците им да ева... Четат закона както дявола - евангелието.

                Коментар


                  #98
                  Те го изтърсиха по новините, снощи.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #99
                    Акцията не е безсмислена. Скоро пътувах през нощта от София до Габрово. Карам с оригиналните крушки и съвестно регулирани фарове. Нямате си представа колко пъти скачах на спирачките, защото от "електрожените" срещу мен губех пътя! Опитайте със самоделки да карате в Австрия или Германия и започнете да им се обяснявате как "няма проблем...

                    Коментар


                      Emil74 написа:
                      Акцията не е безсмислена. Скоро пътувах през нощта от София до Габрово. Карам с оригиналните крушки и съвестно регулирани фарове. Нямате си представа колко пъти скачах на спирачките, защото от "електрожените" срещу мен губех пътя! Опитайте със самоделки да карате в Австрия или Германия и започнете да им се обяснявате как "няма проблем...
                      Напротив. Има смисъл единствено това да се прави при ГТП, защото така ще се обхванат всички коли и ще има някакъв ефект. Каква е ползата да се тръби, че били изкарали незнам-си-колко апарата на улицата до 20ти (ако не се лъжа), а после? После е разрешено да караш така, защото няма кой копче да ти каже без нужната техника за измерване. Да не говорим за изказванията по телевизията и за начина на поднасяне на информация - абсолютен непрофесионализъм както на представителите на МВР, така и на журналистите. Много съм ЗА всякакви акции на МВР, но съм абсолютно против отчитането на дейност и кърпенето на парче, вместо да се вземат мерки, които много често са направо елементарни.
                      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                      Коментар


                        Ele , а реалността не се ли състои в това , че след дори извършен стриктен ГТП , някойси или някояси си правят произволни изменения ? Това е и причината да аплодирам тази акция .
                        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                        Коментар


                          От тези "стриктни" технически прегледи (ГТП), сума народ изгина и автобуси изгоряха по пътищата.
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            КАТ пак ни погва за фаровете

                            Ма баце , какво да се прави тогава ? Пушки и стрелба на поражение ?
                            FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                            FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                            Коментар


                              Румен_ХинчевВинаги ще има хора, които правят каквото си искат. Никой не може да те спре, като минеш преглед, да си свалиш гумите, да гио дадеш на авера и да си сложиш старите износени гуми. В англия например аптечки и подобни се взимат назаем за прегледа от който ги има. Никога, както и в никоя държава, законът не се спазва на 100%. Проблемът в БГ, че процентът хора, които предпочитат да рискуват живот и да нарушават закона е огромен. Това да се стегнат ГТП е лесен и евтин за изпълнение вариант и хваща всички коли, или почти всички, защото се обзалагам, че има хора, които не са ходили с години сигурно. За контрол на пътя не може и да се говори, защото това не е като коланите. Дори и полицаят да заподозре нещо, няма как да те глоби само по подозрения. А техниката, дето я изкараха, няма да е на пътя вечно, изисква средства, покрива само мизерна част от автомобилите и вече казаха по ТВто къде са я сложили. Рзбира се, няма нищо лошо в подобни акции, но е важно какво се прави през останалото време, защото сега проверяват 20 дни, а останалите 245???? Нещо като да се пробваш да пълниш басейн с чаша...
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар


                                Много сте съвестни, ама я си признайте колко от вас карат с рециклирани шарнири? М?

                                Коментар

                                Working...
                                X