Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КАТ пак ни погва за фаровете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    ele написа:
    _жоро_ написа:
    Не мога да разбера какъв е проблема да карате на фарове.Толкова ли е сложно преди да тръгнеш да включиш фаровете?!?...или ви е страх да не мине инкасаторката вечер :D
    Проблемът е в това, че хората се задължават да правят неща, вместо да бъдат убеждавани, че нещо е по-добро. Няма доказателства в подкрепа на това, че включването на фарове намалява произшествията, защото самото намаляване на произшествията може да се дължи на доволно много причини, които сами по себе си не могат да бъдат идентифицирани с определен процент. Т.е. има хора, които вземат заплати, за да измислят ненужни закони, вместо да се концентрират върху нещо съществено. Предполагам си запознат, че има и европейска директива за това.
    Не разбрах, съгласна ли си че дневните светлини помагат или не, или просто искаш доказателство. А доказателства колко искаш. Гугъл е мнооого щедър, ето само един линк за пример -> Експерименти в Австрия за периода 1987-1993г.Излиза че ПТП-тата, които стават при ляв завой (а те са доста), са намалели с 34% . Освен това и сам, съм изпитал ползата от дневните светлини. Примерно забелязвам движещите се срещу мен с фарове в далечината, доста по-рано от тези без пуснати фарове.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #62
      Гугъл е доста щедър и с изследвания, че това не е така. Това със светлините е като глобалното затопляне - всички знаят, че не е така, но си траят вероятно по парични прични.
      Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

      Коментар


        #63
        Princo написа:
        Все ми е тая от тез акции.Винаги си карам на фарове,а често и на халогени.
        За мен ставате двама!Познавам един, който също си кара на халогени/фарове за мъгла посред бял ден през лятото и после се оплаква, че му написали акт.Същият го спрели в населено място с 96 км/ч, като спирането е станало със стоп палка от прозореца на патрулката, а оня протестира, че патрулката го била изпреварила с 120!Веднъж бях с него и го предупреждавам да кара с 40 (колкото е знака), че зад завоя редовно дебнат с радар, а той ми обяснява, че ако слезел щял да тича по-бързо. Естествено зад завоя го спряха и му написаха акт. А той вместо да си мълчи, че е виновен, започна да прави забележки на катаджиите защо не спират другите, които преминават с висока скорост. Едвам го натиках в колата да седи и да мълчи, че можеше да стане още по-лошо. Явно това са някакви специални хора, които сами си навличат неприятностите и после се оплакват!
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #64
          Nikiolce, първо, числото, което си дал(а) се отнася за Дания, а не за Австрия, и второ, статистиката, ако можем да наречем така дадената статия, в цифри мълчи за ПТП с пешеходци и велосипедисти. Карането на фарове денем е опасно именно за тях, освен това произшествията почти винаги са с телесна повреда, защото този тип участници в движението са много по-уязвими. Глупаво е да пазим ламарините при левите завои, а да бутаме пешеходците под колелата на камионите. Освен това, смятам, че не е уместно да ползваме статистика от скандинавските държави, за да правим аналогии в България.

          Коментар


            #65
            Ако автомобилът има специално пригодени дневни светлини които имат широка диаграма на излъчване то има смисъл.Поне не пречат защото са изградени със светодиоди и са икономични.Никой не може да ме убеди, че моите лупи за късите имат някакъв ефект през деня. Те просто не се забелязват че светят понеже са регулирани и не заслепяват. Ако се загледа човек в колата габаритите ми светят по силно.

            Коментар


              #66
              nikolovvd написа:
              Princo написа:
              Все ми е тая от тез акции.Винаги си карам на фарове,а често и на халогени.
              За мен ставате двама!Познавам един, който също си кара на халогени/фарове за мъгла посред бял ден през лятото и после се оплаква, че му написали акт.Същият го спрели в населено място с 96 км/ч, като спирането е станало със стоп палка от прозореца на патрулката, а оня протестира, че патрулката го била изпреварила с 120!Веднъж бях с него и го предупреждавам да кара с 40 (колкото е знака), че зад завоя редовно дебнат с радар, а той ми обяснява, че ако слезел щял да тича по-бързо. Естествено зад завоя го спряха и му написаха акт. А той вместо да си мълчи, че е виновен, започна да прави забележки на катаджиите защо не спират другите, които преминават с висока скорост. Едвам го натиках в колата да седи и да мълчи, че можеше да стане още по-лошо. Явно това са някакви специални хора, които сами си навличат неприятностите и после се оплакват!
              Дай една основателна причина срещу халогените ...
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #67
                На мен не ми пречат, но от мен не зависи нищо. Други пишат актовете! Както се казва - "Ние сме независими, защото нищо не зависи от нас! :DОсвен това "всеки мъж е виновен пред жена си и пред катаджията".
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #68
                  Princo написа:
                  nikolovvd написа:
                  Princo написа:
                  Все ми е тая от тез акции.Винаги си карам на фарове,а често и на халогени.
                  За мен ставате двама!Познавам един, който също си кара на халогени/фарове за мъгла посред бял ден през лятото и после се оплаква, че му написали акт.Същият го спрели в населено място с 96 км/ч, като спирането е станало със стоп палка от прозореца на патрулката, а оня протестира, че патрулката го била изпреварила с 120!Веднъж бях с него и го предупреждавам да кара с 40 (колкото е знака), че зад завоя редовно дебнат с радар, а той ми обяснява, че ако слезел щял да тича по-бързо. Естествено зад завоя го спряха и му написаха акт. А той вместо да си мълчи, че е виновен, започна да прави забележки на катаджиите защо не спират другите, които преминават с висока скорост. Едвам го натиках в колата да седи и да мълчи, че можеше да стане още по-лошо. Явно това са някакви специални хора, които сами си навличат неприятностите и после се оплакват!
                  Дай една основателна причина срещу халогените ...
                  Много сте ми интересни с тези халогени.Първо са забранени,защото това са фарове за мъгла.Второ заслепяват много гадно,а мен ме дразнят и през деня, а за през нощта просто не знам колко майки ги е сърбял носа,че ги споменавам.

                  Коментар


                    #69
                    У наше село масово забравят да си палнат фаровете днес.Явно ще има хляб за полицията.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #70
                      bobizdr написа:
                      Много сте ми интересни с тези халогени.Първо са забранени,защото това са фарове за мъгла.Второ заслепяват много гадно,а мен ме дразнят и през деня, а за през нощта просто не знам колко майки ги е сърбял носа,че ги споменавам.
                      Правилно регулираните фарове за мъгла просто няма как да заслепяват.Те трябва да светят на 3 м пред колата.Друг е въпроса, че никой не си прави труда да си регулира фаровете.П.П. Аз не карам на фарове за мъгла, а само на къси. Просто коментирам.А от няколко дена оборудвах Бравото със крушки на габаритите, от ония дългите, с 24 ярки светодиода на тях.Светят почти колкото къси светлини - спокойно на тях може да се кара като на дневни светлини, особено ако сте с ксенон.Ще направя снимка да ви покажа как светят.Всъщност ги взех за Капата, ама не станаха - не огледах предварително фара, а при него габаритите са по-особени.

                      Коментар


                        #71
                        Tornado написа:
                        Моите вече се палят автоматично със завъртане на стартера и гаснат като загася.За 5 минути работа с 50 см. проводник.
                        И каква е разликата с оригиналната схема? Че то при мене фабрично си е така. Даваш контакт- светват, гасиш- гаснат, без да се занимаваш да въртиш копчета.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #72
                          Immortal написа:
                          А от няколко дена оборудвах Бравото със крушки на габаритите, от ония дългите, с 24 ярки светодиода на тях.Светят почти колкото къси светлини - спокойно на тях може да се кара като на дневни светлини, особено ако сте с ксенон.
                          Това ще ми бъде интересно да го видя... гледаме ги в ибея с колегата тия и се чудим дали ще са добре за през деня да се кара с такива.На служебната кола габаритите са непосредственно до крушките за фаровете( Н4 ли какви се водеха) и са на рефлектор та си мисля, че ако светят що годе силно ще мяза на къси.Иначе фиата откакто съм с ксенон много рядко пускам халогените ( въпреки че са нагласени както Имортала каза- на 2-3 метра да светят пред колата) само когато найстина има мъгла и то гъста.Преди като бях с обикновенни крушки карах с включени халогени ако е мокро или супер тъмно( без луна) но никога не са ми пресветквали че им карам с халогени насреща... PS: ксенона е зад лупа а не както е модерно на рефлектор да се сложи ксенон и да свети като прожектор да ослепяват хората насреща.... На халогените и дългите понеже са рефлекторни съм с обикновенни крушки осрам, които светят жълто-бяло. Което пък е още по-добре за мъгла.

                          Коментар


                            #73
                            Колеги съгласен съм , че тряя да се пускат през деня, и че е по добре не само зимата, а въобще!НО.....КАТЕГОРИЧНО НЕ СЪМ СЪГЛАСЕН ДА МИ ПОСТАВЯТ ГЛОБА ЗА ТВА , ЧЕ НЕ МИ БИЛИ РЕГУЛИРАНЕ ФАРОВЕТЕ В СЕРВИЗ НА СТЕНД Не е проблема 10-те лева за сервиз, проблема е, че според стенда фаровете са прекалено ниски, ПРЕКАЛЕНО. Аз тръгнах един ден да си ги прая, и трябваше да ходя до софия, и минах стенда и тръгнах 8чеса вечерта, след като се стъмни на повече от 3 метра не виждах нищоооооооооооооооооооооооооо пуснах дълги, дори не ми светкаха колите срещу мене , представете си според стенда колко трябва да свалим фаровете.А дори с най ниските фарове да си, пак пречат, винаги са пречили на очите и винаги ще пречат докато не сложат всички лупи, да не говорим на дъжд колко пречат отсрещните фарове нормалните без лупи. Като са толкова ербапи да спазваме височината , която определя стенда , да осигорят лупи на шофиорите и всичко ще е ок. За това колеги който му се занимава да не слага ксенони преди да е сложил по една лупа щото ксенона без лупа още повече мачка очите Та преди да стигна до софия, спирах 3 пъти да ги дигам тия фарове, просто ужасно регулирани според мене, а според тях тва е нормата. ДА ОБАЧЕ нормата е на много места да е осветено , а то не е Аз немога да разбера едно нещо - защо пунто 1999-2003 го направиха с такива хубави фарове , които позволяваха ксенон, който не пречи на другите, а по новите модели пънто се върнаха към рефлекторите Казах го и пак го казвам, вместо да имат толко много полицаи, в тая полицейска държава, да вземат да махнат малко и да дарят лупи на хората
                            Punto JTD
                            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                            Коментар


                              #74
                              Премахнат линкМоля въздържай се от безсмислени постове, следващия път ще получиш официално предупреждение за спам.Модераторски екип на fiat-bg.org
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #75
                                Insane написа:
                                Преди като бях с обикновенни крушки карах с включени халогени ако е мокро или супер тъмно( без луна) но никога не са ми пресветквали че им карам с халогени насреща...
                                Дори да ти присветне някой, да не вземеш да ги изгасиш? Просто е безпредметно да се присветва. Отговорът е обратно присветване и нищо повече. Затова вече присветвам само на такива, които очевидно са на дълги. Срещу тия дето карат с фарове за мъгла при ясно време, както и с ксенон на зле регулиран рефлектор - спасение няма.

                                Коментар

                                Working...
                                X