Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палите ли при включени фарове ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Палите ли при включени фарове ?

    Идват четирите месеца на задължително включени светлини. Имаше доста спорове по темата безопасно ли е да се "пали" двигателя при включени светлини. Знаем, че при фиатите със спиране на двигателя се изключват и светлините и доста хора после при палене не се занимават да ги изключват, а си палят така. Знаем също така, че има модели, при които с включване на стартера късите светлини се гасят (но не и габаритите), а при други модели не е така. По тази причина пускам една анкетка.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #3
    Спорили сме вече по този въпрос струва ми се ... Но... Пак да си кажа...Паля на фарове САМО като забравя да ги изключа.Правило е да паля на изгасени фарове или по-силни консуматори...Все си мисля, че при такива пикови натоварвания акумулатора би си заминал по-бързо...Може да има теоритици, които да ме опровергаят, но не и да ме разубедят, защото ще си останат само едни теоритици...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #4
      Не паля на фарове, дори и мп3 плеъра не включвам,докато не запаля. Още повече и с този ксенон..
      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

      Коментар


        #5
        Паля след като съм се уверил,че нищо не е включено: фарове ;вентилатор на парното и тн... . Всички ламбета по таблото изгасват и идва часът на истината!
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #6
          kiro_of_the_day написа:
          Спорили сме вече по този въпрос струва ми се ...
          Наистина сме спорили. Аз затова само пускам анкета, да видим въпреки споровете и теорията как действаме на практика.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #7
            На мен пък всичко ми е включено когато паля и не съм имал проблем досега. Скоро ще станат 2 год. откакто извършвам тази манипулация с Бравото ми.
            http://vbox7.com/play:1631a342
            http://www.vbox7.com/play:316f1b62
            http://www.vbox7.com/play:fccc2d41
            http://vbox7.com/play:a122a77b

            Коментар


              #8
              С акумулатор Монбат съм, на 1,6 години е. От както съм купил колата не съм изгасял късите. Паля на фарове. Паля на включен вентилатор на парното, паля на радио, паля на всичко Досега само веднъж ми е правила проблем - онзи ден, след като за 5те дни около сватбата я бях дал на един познат. Отидох да си я взема и не искаше да запали. Запали от 4-5ия път. Ама си мисля, че просто ми се сърдеше.
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #9
                Паля винаги на къси светлини, пуснато парно и плейър.Прави ми впечатление, че в момента, в който завъртя ключа късите изгасват.Това като защита ли е ? Ако да и след като сложа ксенон ще си паля така.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #10
                  паля си винаги на включени фарове зимата и на включено парно, нямал съм проблем нито със крушки нито със акумолатора
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #11
                    Какво точно означава да имаш проблеми с крушките, и как разбирате че нямате проблеми с тях?

                    Коментар


                      #12
                      emzo написа:
                      Ако да и след като сложа ксенон ще си паля така.
                      това съкращава живота и на ксеноновата крушка и на халогеннатакрушката не трябва да се пуска и гаси в кратки интервали
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #13
                        Пък аз се обърках...възприех заглавието като "палите ли цигарки на включени светлини"... Знам за тероиите, но никога не се съобразявам с тях. Общо взето влизам и връткам ключа, без да се замисля. Спазвам единствено реотанчето на дизела да огасне...

                        Коментар


                          #14
                          Не съм си гасил фаровете откакто карам кола.Горяли са ми крушки - 5 за 10г.Сега и ксеноновите крушки са подложени на същият тормоз.Веднъж един приятел кара колата и загасил фаровете по инерция (навик от БМВ_то му).Замалко да ме глобят в последният ден в който се кара с запалени фарове. Добре, че полицаите (редови) бяха пичове.

                          Коментар


                            #15
                            И аз като някои колеги по-горе откак съм купил колата(-ите), не съм гасил фаровете. Нямам досега никакви проблеми с акумулатор, динамо или крушки. И Темпрата 4 години си беше със запалени фарове.Не съм електричар, но съм чувал от запознати, че дори е добре през зимата преди палене да се запалят фаровете. Наличието на консумация загрявало леко акумулатора преди големия тормоз със стартера... Незнам дали е верно.

                            Коментар

                            Working...
                            X