dilyanski1977 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палите ли при включени фарове ?
Collapse
X
-
forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
-
В онази тема го бях написал ... когато се стартира двигателят напрежението пада под 10 Волта. Колко - зависи от състоянието на акумулатора.Фаровете общо харчат 10 Ампера и то при 12 Волта - при 10 Волта около 8 Ампера. На фона на няколкото стоин ампера харчени от стартера тази консумация е нищо и изправен акумулатор няма да я усети.Все му е едно дали ще консумираме от него 500 или 510 Ампера. Наистина ако акумулаторът е в лошо състояние тази допълнителна консумация може да се окаже в повече но това е изключение.Единственото притеснение може да бъде за самите консуматори които в момента на стартиране работят на понижено захранване. Или пъс се пускат по два пъти ако контактният ключ ги изключва по време на палене.Аз имам антирадар който е включен винаги щом подам контакт и сутрин той се рестартира по два пъти - веднъж като подам контакт и след това като запаля. При следващите запалвания през деня обаче той успява да преживее стартирането - явно напрежението не пада толкова. А съм го тествал - той се рестартира когато захранването му падне под 8,5 Волта.Ксенона ми светва по два пъти (ключът на стартера го гаси), но сега се замислям да си направя един таймер който да забранява светенето на фаровете 10-15 секунди след контакт. Така гарантирано той ще светва при вече стартиран двигател. Въпреки че крушките сигурно ще надживеят колата ...
Коментар
-
emzo написа:Паля винаги на къси светлини, пуснато парно и плейър.Прави ми впечатление, че в момента, в който завъртя ключа късите изгасват.Това като защита ли е ?She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:Не, това е като липса на ток поради максималното потребление на стартера.
Коментар
-
gantcho написа:Аз паля винаги на изключени фарове - остналото не го изключвам много-много. Стереото само си спира докато паля и това ме дразни, затова гледам да е изключено, но за парното - хайде нЕма нужда.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Това е защото има електронен термостат. Направи експеримент: Покарай колата в зимните месеци, изгаси, след малко пак дай контакт. Изчкай малко и ще видиш че започва да духа дори и на АУТО, защото този електронен термостат отчита темп на водата, и понеже е висока, започва да върти вентилатора. Така е при мен
Коментар
-
ogi28b написа:gantcho написа:Не, това е като липса на ток поради максималното потребление на стартера.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
по принцип спирам всичко дори и музиката преди да запаля...поне два пъти проверявам да не съм на скорост...и отделно винаги ако ще трябва да карам на заден първо пускам леко на първа и така включвам на задна...това задължително...вечер гася колата без да спирам никакви консуматори смисал като извадя ключа и то всичко спира...не ми се занимава да ги спирам...задължително карам със пуснати къси светлини а напоследък и със пуснати халогени...мн сляп народ има по улиците...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
ЗАЩО ФАРОВЕТЕ ГАСНАТ А ГАБАРИТИТЕ - НЕ
Ето какво представлява контактният ключ. В зелено е тази част която захранва габаритите и всички леки системи, които харчат толкова малко ток, че е пренебрежимо малко и на теория не пречи на стартирането (като изключим фаровете за мъгла, но те умишлено са свързани през габаритите, за да не можеш да ги светнеш ако не си на габарити.)В синьо е тази част която отговаря за стартирането. На едната точка е позиция контакт, и от там минава основния ток който захранва всички по-силни системи (къси и дъли светлини, музика, и др.) На другата точка е токът който излиза за шалтера на стартера. Както сами виждате - при старт няма какво да захрани първата точка която споменах, затова всичко гасне. В жълто е веригата на габаритите и захранването им когато искаш да светят без контакт.ИЗВОД: Всичко което гасне, гасне поради специфичното устройство на контактния ключ и клемореда вътре, а не поради липса на ток. Всичко това се отнася до фабрично здрави системи и не важи ако по колата са правени някакви преработки, както и не важи за Браво/а след 2000 година, защото фаровете там минават също през зеления сектор, т.е. през габаритите. Затова фаровете в по-новите Браво/а и някои Мареи не гаснат
Коментар
-
аз си паля на фарове без проблем ,защото си имам такава машинка, която ги включва 5-6 сек. след запалването.така си я взех колата.не пипам въобще лоста за фаровете.мога да ви кажа ,че това е едно удоство за периода ,който започва от утре,ако не се лъжа.такива устройства слагат на улица "Гео Милев"37,веднага след пицария "Дон Вито",или в сервиз "Мобил"срещу хотела на ЦСКА.Не забравяйте от утре да си пускате фаровете,за да не ви сурвакат преди да е станало време. :DMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Като паля, всичко каквото може да е вкл е вкл..!! От както съм взел колата - фарове, музика, климатроник не са спирани .. даже и прозорците си отварям понякога докато паля.. бах ги и крушките.. да не съм някоя циция за 20лв...или 120 за акумолатор, а пък по-добре ли е постояно да се въртят врътки- пусни -спри..!?Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....
...E90..incoming..!!
Коментар
-
Индукция.Това е магическата дума. Заради тази индукция е полезно да се пали на светнати фарове ако имат тази хитринка да изгаснат сами в момента на завъртане на стартера. Тока от късите светлини първо събужда акуумулатора, а после като е набрал скорост, в момента, в който изгаснат - си отприщва напрежението в посока към стартера. Едно време в дебелите книги пишеше зимата за да запали по-лесно - да се включат за малко фаровете и да се изключат непосредствено преди да се даде на контакт, а италянския инжинер това ви го е направил да става автоматично (не е случайно така).
Коментар
-
От 2000г. карам италянски коли и никога не сам си гасил фарофете за това време.Дори лятото карам на фарове. Сменил съм една крушка на уното и четири на ивекото като тези на буса ги изгорих принудително :D Така че не мисля да е проблем паленето с включени фарове :DFIAT uno 1.0Fire 45hp
Аск "Vromos"- Бургас
Коментар
-
Аз паля понякога с фарове,вентилатор,музика нямам проблеми,акумолатора е на повече от две години,никакви грижи.Забелязал съм че когато паля късите гасят докато стартира двигателя,а това че с гасенетогаси всичко е ебаси кефа,какъвто съм завеян :DFiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар