Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Палите ли при включени фарове ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Гася всичко преди да сляза от колата за по-дълго. Миналата зима от любопитсво пробвах да запаля сутрин в най-студените дни с включено всичко - CD, вентилатор, фарове и реотаните на задното стъкло и няма проблеми. Освен когато имобилайзера (или каквото е там, дето не изгасва ключа на таблото) реши да прави номера, ама това е едно от нещата, с които съм се примирил, за да карам Браво
    Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
    ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

    Коментар


      #17
      Не. Имам ксенон, който щадя, а за през деня ДРЛ-а си върши работата. Принципно преди да угася мотора, спирам всички вкл. консуматори.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #18
        Когато паля колата при първото излизане за деня, тя си е в гаража и тогава всичко е угасено. Понякога, когато имам кратки престои из града, при угасяне на двигателя, забравям да спирам фаровете и при палене присветват, но това са редки случаи. По принцип се стремя да не я паля на фарове, но не съм прекалено педантичен в това отношение. След като прочетох една тема за вредата при палене с включен климатроник, повече внимавам да ми е изключен климатроникът при палене.
        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

        Коментар


          #19
          За 3,5 години винаги съм си палил на включени фарове, касетофон, то друго май няма,и никога не съм имал проблем. Карал съм през това време дори лятото със запалени фарове и дори крушка не ми е горяла.
          Ex Fiat 126P
          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
          Alfa Romeo 147 1.6 TS
          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

          Коментар


            #20
            sugarboy написа:
            След като прочетох една тема за вредата при палене с включен климатроник, повече внимавам да ми е изключен климатроникът при палене.
            Ако колата е с полу- или автоматичен климатик, климатроник както го наричаш, компресорът остава изключен по време на палене, така че ако си с такъв тип климатик, вече не се притеснявай

            Коментар


              #21
              А-а, благодаря за уточнението, камък ми падна от сърцето, вече ще джиткам с климатроник и ще се притеснявам само за фаровете.
              Fiat Marea Weekend 1,6 16V

              Коментар


                #22
                и с Типото и с Мареята винаги съм палил на фарове ,и никога не съм имал проблеми.сменял съм само една крушка на късите на Мареята. и то защото я купих така :D

                Коментар


                  #23
                  Та в крайна сметка, докато въртя ключа гасенето на късите вид защите ли е (изключват ли) или просто заради консумацията при палене угасват ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Не си позволявам да стартирам двигателя дори когато свалям стъкло или е пуснато радиото ,а на включени ксенони никога.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      И още един глас за "натоварено" палене... ламби, вентилатор, музиката... няма никакви проблеми за сега. 3 години и нещо как имам колата вече не са гасени, лостчето клеяса сигур на включено, така е с вентилатора и музиката (е тя се гаси кат спираме за повечко де)... имам сменени една фарова и 2-3 габаритни крушки, един акумолатор и скоро едни четки за вентилатора.
                      kiro_of_the_day написа:
                      ...Все си мисля, че при такива пикови натоварвания акумулатора би си заминал по-бързо...Може да има теоритици, които да ме опровергаят, но не и да ме разубедят, защото ще си останат само едни теоритици...
                      Аз няма да се пробвам да те убеждавам, направо си казвам, че според мен няма значение за батерийката даже и марката. Има значение на каква попаднеш. Моя монбат 62Ачизкаа близо 2 години на този режим, при положение, че още първия ден го изцицах до дупка, за около 100км, понеже алтернатора не зареждаше (беше спекъл много странно и даваше контакт като за нормален, направо разтопен вътре), 2 зими не излиза от колата (няма да казвам колко пъти е падал на 0)... Просто сле първото изцицване го бях отписал, мислех че се е повредил и го карах съвсем през просото, ма той бая жилав се оказа . Други колеги тук па казаха "Никога повече Монбат!"... Така че - знаели се

                      Коментар


                        #26
                        И аз не гася фаровете, но сд, парно и т.н ги изключвам.

                        Коментар


                          #27
                          Аз съм от тия, дето не си жалят акумулатора Влизам и паля. Фаровете не ги изключвам от както съм взел колата
                          Alfa 159 SW 2.4 Ti
                          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                          Коментар


                            #28
                            dilyanski1977 написа:
                            На мен пък всичко ми е включено когато паля и не съм имал проблем досега. Скоро ще станат 2 год. откакто извършвам тази манипулация с Бравото ми.
                            Същото. Ако климатика е останал включен - и той си се "пали" с колата. Фарове, аварийни... никога не мисля какво съм оставил включено. А и колата е построена достатъчно интелигентно, че да си гаси сама всички "излишни" консуматори в момента на паленето...И да, не съм имал проблеми, а ВИЕ???
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #29
                              Случвало ми се е (често) да си паля на фарове, радио и т.н НО като завъртя ключа всичко угасва (без халогените) и след това се пуска отново. ТО си има защита която прекратява токовете за да се запали по лесно ДВГ

                              --------------------

                              Коментар


                                #30
                                По принцип винаги ги изключвам,но по някога забравям :D Обаче сега като се замисля брат ми има волво а на тях си светят винаги така че
                                Marea Weekend-1.9 Jtd-Elx-2000

                                Коментар

                                Working...
                                X