Интересно,никой още не се е оплакал от рецесията.При нас,фирмата която работя се усети доста.Сега половината персонал е в отпуск,до януари и казаха ,че се очаква да има и съкращения.Все пак ние сме 180 човека.Междудругото фирмата е Италянска и произвежда части за автомобилостроенето.Та мисълта ми е,само при нас ли е така?Съвсем скоро трябва да сменям занаята.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нищо не казвате за рецесията.
Collapse
X
-
И при нас има нещо такова. Ние се занимаваме с директни продажби в строителния сектор и това, което се наблюдава, че затягаме условията с разсрочени плащания. Другото е, че се очаква догодина да намалеят продажбите, заради свиването на имотния пазар, но не се знае какви ще са последиците за нас честните труженици--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Явор Митев
И при нас има проблем...половината ни клиенти не са плащали по фактури, а имаме едни, дето от три месеца бавят плащане. Всички се оправдават с рецесията, ама нещо подозирам, че по скоро рецесията май е само повод за оправдание.
Коментар
-
mnpenchev
При нас някой си Сульо, бил изгубил некви 8 цифрени суми на борсата и затягат положението, разходите да паднат с 30% и 13-тата заплата догодина по това време
Коментар
-
Съчувствам на всички колеги, които са засегнати от световната криза. Която, обаче, иначе не се чувстсва осезателно в България. За щастие, аз лично работя за правителство и при нас нещата не се усещат, поне все още.А, иначе банката вече 3 пъти ми вдига лихвата по ипотечния кредит Респектично вноската ми нарастна чувствително. Това е т. наречения credit crunch, дагое..She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Предполагам, че поради естеството на продуктите на нашата фирма, ще усетим резултатите от кризата. За сега все още няма ясни признаци, но то е поради факта, че поръчките които изпъкняваме сега са договаряни ( или поне договарянето е започнало ) преди 4-6 месеца.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
При нас също започна да се усеща напрежение. Не мисля, че ще има фирма или структура, която няма да бъде засегната от тази криза. Мнението ми е, че догодина ще усетим същината и тук в милата България. В момента започва да се наблюдава един процес на стегнация"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Кризата вече дойде, да не се залъгваме
Включвам се и аз в тази доста често споменавана тема, защото имам поглед и върху нещата и в другите страни, тъй като моите пазари са там поради естеството на работата ми като експортен мениджър.В нашата татковина вече нещата започнаха да се сриват полека лека. Вчера ми докладваха, че НАДИН са съкратили 200 човека......това си е доста сериозна цифра като 90% от тези 200 човека са от Нови Искър и съответно остават без работа. Защо го споменавам ли?До скоро в нашата фирма не бяхме получавали СВ за административна позиция от никой живущ в Нови Искър, като е редно да спомена, че Конвой е на 1 км от Нови Искър, т. е. село Кътина, а вече имаме повече от 5 СВ-та само за седмица.Мисля си че най-силно ще се усети "кризата" в ниските нива - производство, част от администрацията, по-малко в седните нива и най-малко по високите етажи .Производствата и съответно и търговските дружества, прако свързани със строителството ще бъдат най-силно засегнати, това между другото НЕ се дължи изцяло на т.н. криза , а в голяма степен и в необосновано високите цени на които се сключваха сделки. Просто не се сещам в момента колко свързани производства има със строителството но оттам нещата ще станат страшни през следващата година.Сега да кажа, че лично аз като експортадорос имам шанса да преценявам доколко нашите продукти са застрашени, тоест дали няма да ни паднат продажбите. В някои държави има такава опастност но тя е сравнително малка поради естеството на продуктите ни, това са най-вече Сърбия, Украйна и отчасти Румъния. Там по-осезаемо се усеща, че нещо не е както трябва, особенно заради курсовете на местните им валути които не са както у нас вързани към еврото, хеле пък в Украйна Евро е мръсна дума...все още се оглеждат в долари.Така, че в заключение бих казал, че криза има и ще има още доста време, спасението на производствата е да се ориентират към не толкова застрашени пазари, у нас в БГ ще има стагнация, надявам се да не е тежка.Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар